Μέχρι το 2028 ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού πράσινου υδρογόνου!
Τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης στα λεωφορεία του μέλλοντος!
Η σωστή εφαρμογή των κανόνων για την διενέργεια ενδομεταφορών (cabotage) στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αποτελεί ανέκαθεν σημείο προβληματισμού και μελέτης τόσο για τους αρμόδιους ελεγκτικούς μηχανισμούς κάθε χώρας-κράτος μέλος, για τους νομοθέτες καθώς και για την ίδια την αγορά που μαστίζεται από την παράνομη διενέργεια cabotage.
Στο Οδικό Πακέτο Μεταφορών της Ε.Ε. συμπεριλήφθηκε εξ’ αρχής πρόταση για την τροποποίηση των κανόνων ενδομεταφορών με σκοπό να γίνουν πιο εύκολοι στην εφαρμογή και τον έλεγχό τους, ενώ ταυτόχρονα αναμένεται να αποκαταστήσουν τις συνθήκες θεμιτού ανταγωνισμού στην εσωτερική αγορά της Ευρώπης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Από τις 21 Φεβρουαρίου του 2022 που τέθηκαν σε ισχύ οι νέοι κανόνες για τις ενδομεταφορές (cabatoage), δηλαδή την παροχή υπηρεσιών οδικών εμπορευματικών μεταφορών εντός της επικράτειας του κράτους μέλους από μεταφορέα που είναι εγκατεστημένος σε έτερο κράτος μέλος. Σύμφωνα με τον Κανονισμό 1072/2009 επιτρέπονται έως και τρεις ενδομεταφορές σε διάστημα επτά ημερών από διεθνή μεταφορά προς το κράτος μέλος υποδοχής των ενδομεταφορών.
Με την τροποποίηση του κανονισμού 2020/1055 προστέθηκαν και ισχύουν και οι εξης περιορισμοί στο cabotage:
Οι μεταφορείς δεν επιτρέπεται να εκτελούν ενδομεταφορές με το ίδιο όχημα ή, αν πρόκειται για συνδυασμούς συζευγμένων οχημάτων, με το μηχανοκίνητο όχημα του ίδιου οχήματος στο ίδιο κράτος μέλος εντός τεσσάρων ημερών μετά το πέρας της ενδομεταφοράς στο εν λόγω κράτος μέλος.
β) στην παράγραφο 3, το πρώτο εδάφιο αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο:
«3. Οι εθνικές οδικές εμπορευματικές μεταφορές που πραγματοποιούνται στο κράτος μέλος υποδοχής από μη εγκατεστημένο μεταφορέα λογίζονται σύμφωνες προς τον παρόντα κανονισμό μόνο εάν ο μεταφορέας μπορεί να παράσχει σαφείς αποδείξεις σχετικά με την προηγούμενη διεθνή μεταφορά και κάθε μετέπειτα πραγματοποιηθείσα ενδομεταφορά. Στην περίπτωση που το όχημα βρισκόταν στο έδαφος του κράτους μέλους υποδοχής κατά την περίοδο των τεσσάρων ημερών πριν από τη διεθνή μεταφορά, ο μεταφορέας παρέχει επίσης σαφείς αποδείξεις σχετικά με όλες τις μεταφορές που πραγματοποιήθηκαν κατά την περίοδο αυτή.»
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr