Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
MAN eTruck: Πάνω από 50% πιο ήσυχο από diesel

MAN eTruck: Πάνω από 50% πιο ήσυχο από diesel

MAN eTruck: Πάνω από 50% πιο ήσυχο από diesel

MAN eTruck: Πάνω από 50% πιο ήσυχο από diesel

  • MAN eTruck: Πάνω από 50% πιο ήσυχο από diesel
  • MAN eTruck: Πάνω από 50% πιο ήσυχο από diesel
  • MAN eTruck: Πάνω από 50% πιο ήσυχο από diesel
  • MAN eTruck: Πάνω από 50% πιο ήσυχο από diesel

MAN eTruck: Πάνω από 50% πιο ήσυχο από diesel

11.306 Επισκέψεις στο άρθρο

- Συμμετοχή σε έρευνες για logistics χαμηλού θορύβου
- Οι νυχτερινές διανομές θα ήταν μια λύση αποσυμφόρησης των δρόμων
- 50% πιο αθόρυβο το eTruck από ένα συμβατικό TGX 18.510
- Προσομοιώσεις σε ειδική πίστα και πολλαπλά σενάρια κίνησης

Η MAN συμμετέχει στη «Μελέτη Κινητικότητας για Logistics χαμηλού θορύβου»

Η MAN Truck & Bus συμμετέχει στη «Μελέτη Κινητικότητας για Logistics χαμηλού θορύβου» που διεξάγεται από το Fraunhofer Institute for Material Flow and Logistics IML και χρηματοδοτείται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Προστασίας της Φύσης και Μεταφορών της Πολιτείας της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας. Στόχος της μελέτης είναι να αναπτύξει πρότυπα για τη μέτρηση των εκπομπών θορύβου κατά τις εργασίες παράδοσης. Η MAN ήταν μέρος των πραγματικών μετρήσεων με επιλεγμένα οχήματα όπως το νέο MAN eTruck, το οποίο θα παραδοθεί στους πελάτες για πρώτη φορά το 2024. Το αποτέλεσμα: τα ηλεκτρικά φορτηγά είναι πιο ήσυχα - ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες – σχεδόν από το ήμισυ περίπου του θορύβου που παράγουν τα φορτηγά ντίζελ.
 

Οι απαιτήσεις θορύβου και ηχομόνωσης διαφέρουν από χώρα σε χώρα

Η σημασία αυτών των προσπαθειών καταδεικνύεται από τις απαιτήσεις θορύβου και ηχομόνωσης σε πολλές διαδικασίες έγκρισης. Η Ολλανδία, για παράδειγμα, έχει αναπτύξει το πρότυπο προστασίας από τον θόρυβο PIEK. Για την απόκτηση πιστοποίησης - για νυχτερινές παραδόσεις, για παράδειγμα - τα φορτηγά και ο εξοπλισμός μεταφοράς ελέγχονται ακουστικά. Δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα προβλεπόμενα όρια ντεσιμπέλ σε απόσταση 7,5 μέτρων. Στη Γερμανία, οι εκπομπές θορύβου αξιολογούνται σύμφωνα με το TA Lärm (Τεχνικές οδηγίες για την προστασία από το θόρυβο).
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στόχος η αδειοδότηση για παραδόσεις τη νύχτα ή σε ώρες εκτός αιχμής

Δεν υπάρχουν κάποιες «στάνταρ» τιμές για τις άδειες. Η λήψη νέων αδειών για παραδόσεις τη νύχτα ή τις ώρες εκτός αιχμής εξακολουθεί να είναι συχνά δύσκολη, επειδή υπάρχει έλλειψη τιμών που οι διοικήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν για προσανατολισμό. "Με την παραγωγή ενός εγχειριδίου σχετικά με τις εκπομπές θορύβου από φορτηγά με εναλλακτικά συστήματα μετάδοσης κίνησης κατά τις παραδόσεις σε αστικές περιοχές, θέλουμε να διευκολύνουμε το έργο των δήμων και των αρχών αδειοδότησης. Διαπιστώσαμε ότι δεν έχουν δεδομένα και μετρημένες τιμές εάν θέλουν να αποφασίσουν, για παράδειγμα, κατά τη νυχτερινή παράδοση σε αστικές περιοχές» δηλώνουν οι ειδικοί. Η μελέτη Fraunhofer για τα logistics χαμηλού θορύβου στοχεύει να το αλλάξει αυτό.
 

Ποιοι μέθοδοι χρησιμοποιήθηκαν στη μέτρηση μελέτης

Η μελέτη αναμένεται να δημοσιευτεί στις αρχές του 2024. Τα δεδομένα για αυτήν συλλέχθηκαν, μεταξύ άλλων, κατά τη διάρκεια μιας σειράς μετρήσεων στην πίστα δοκιμών MAN στο Μόναχο. Οι ειδικοί έστειλαν το MAN eTruck και ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο MAN TGX 18.510 ίδιας κατηγορίας βάρους στην πίστα και μέτρησαν τα επίπεδα θορύβου τους. Τα εν λόγω φορτηγά ήταν ημιρυμουλκούμενα συνολικού βάρους 40 τόνων. Οι υπάλληλοι του διαπιστευμένου κέντρου μετρήσεων Peutz Consult GmbH πραγματοποίησαν τις μετρήσεις για λογαριασμό της Fraunhofer IML. Τοποθέτησαν βαθμονομημένους ηχομετρητές χειρός στα δεξιά και στα αριστερά του οδοστρώματος, σε απόσταση 7,5 μέτρων το καθένα.

Στην πίστα δοκιμών MAN προσομοιώθηκαν διάφορα σενάρια και μετρήθηκαν οι εκπομπές θορύβου τους: Πρώτον, οδήγηση με 20 km/h με ενεργοποιημένο το ακουστικό σύστημα προειδοποίησης AVAS - αυτό περιλαμβάνει τεχνητούς θορύβους οδήγησης, επειδή ο θόρυβος κύλισης των ελαστικών ακούγεται καθαρά μόνο με παραπάνω ταχύτητα. Περαιτέρω μετρήσεις έγιναν στα 30 km/h και κατά την όπισθεν με ενεργοποιημένο και απενεργοποιημένο το σύστημα προειδοποίησης οπισθοπορείας. Επιπλέον, συλλέχθηκαν δεδομένα για την ταχεία προσέγγιση. Κάθε μέτρηση πραγματοποιήθηκε τουλάχιστον δέκα φορές.