Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ορόσημο 75 ετών για τη DAF Trucks & στροφή στην υδρογονοκίνηση

1.652 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2024)
Ορόσημο 75 ετών για τη DAF Trucks & στροφή στην υδρογονοκίνηση

-Είναι η 1η εταιρεία που εισήγαγε στην αγορά υβριδικό φορτηγό (το 2010)
-Έχουν αυτονομία ως και 500 χλμ τα φορτηγά Νέας Γενιάς DAF
-Αναπτύσσει κινητήρες υδρογόνου που θα εκπέμπουν μόνο υδρατμούς & θα είναι μηδενικών ρύπων

Είναι η 1η εταιρεία που εισήγαγε στην αγορά υβριδικό φορτηγό (το 2010)

Από το 1949, όταν και παρουσιάστηκε το A30 - ένα φορτηγό 3 τόνων που απευθυνόταν κυρίως στην εγχώρια αγορά – η DAF έχει πραγματοποιήσει ουκ ολίγες... στάσεις στη διαδρομή της. Το 1953 άρχισε να κατασκευάζει τις δικές της καμπίνες, το 1955 γιόρτασε την παραγωγή του 10.000ού πλαισίου της - μια περίσταση που έγινε ιδιαίτερα ξεχωριστή χάρη σε μια παραγγελία από τον ολλανδικό στρατό για 3.600 οχήματα -, ενώ λίγο αργότερα άρχισε να αναπτύσσει και να κατασκευάζει τους δικούς της κινητήρες (diesel).
Ακολούθως, στις αρχές της δεκαετίας του 1960, ο Ολλανδός κατασκευαστής φορτηγών σύστησε το DAF 2600, ένα φορτηγό με επαναστατική καμπίνα τετράγωνου σχήματος που μεγιστοποιούσε τον ζωτικό χώρο, διαθέτοντας χωρητικότητα για ένα κρεβάτι ή ακόμη και για μια κουκέτα, αν χρειαζόταν.
Στη δεκαετία του 1980 δε, η DAF έδωσε νέα ώθηση στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων με την παρουσίαση του DAF 95, το οποίο μπορούσε επίσης να εξοπλιστεί με μια πολύ ψηλή οροφή για απαράμιλλη άνεση του οδηγού: το SpaceCab.
Αρκετά αργότερα, το 2010, η DAF έγινε η πρώτη εταιρεία που εισήγαγε στην αγορά ένα υβριδικό φορτηγό. Το LF Hybrid μείωσε την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 κατά 20%, χάρη στη χρήση ενός ηλεκτροκινητήρα σε αστικές περιοχές, ενώ το 2018 παρουσίασε το CF Electric, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό που κατασκευάστηκε από ευρωπαϊκό κατασκευαστή.
 

Έχουν αυτονομία ως και 500 χλμ τα φορτηγά Νέας Γενιάς DAF

Μέσα στα τελευταία χρόνια, η Ευρωπαϊκή Ένωση είχε καταρτίσει νέους κανονισμούς για τα βάρη και τις διαστάσεις των φορτηγών, προσφέροντας στους κατασκευαστές φορτηγών την ευκαιρία να κάνουν τις καμπίνες τους ελαφρώς μακρύτερες, υπό την προϋπόθεση ότι το επιπλέον μήκος θα ήταν προς όφελος του περιβάλλοντος, της ασφάλειας του οχήματος και του οδηγού.
Με βάση αυτούς τους νέους κανονισμούς, λοιπόν,  οι οποίοι τέθηκαν σε ισχύ στα τέλη του 2020, τα φορτηγά DAF Νέας Γενιάς, XF, XG και XG+ (για βαριές εργασίες και μεταφορές μεγάλων αποστάσεων) και η σειρά XD (για εθνικές και περιφερειακές διανομές) κέρδισαν δύο φορές στη σειρά το «Διεθνές Βραβείο Φορτηγού της Χρονιάς».
Μάλιστα, τα XD και XF διατίθενται με πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και έχουν αυτονομία έως και 500 χλμ χωρίς εκπομπές ρύπων, ενώ η ολλανδική εταιρεία έχει παρουσιάσει επίσης μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση για αστικές διανομές - το DAF XB νέας γενιάς - το οποίο κατασκευάζεται από την Leyland Trucks στη Μεγάλη Βρετανία.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Αναπτύσσει κινητήρες υδρογόνου που θα εκπέμπουν μόνο υδρατμούς & θα είναι μηδενικών ρύπων

Δίνοντας έμφαση στους κινητήρες υδρογόνου μηδενικών ρύπων που δεν εκπέμπουν παρά μόνο υδρατμούς, η DAF προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα της υδρογονοκίνησης.
Την ίδια ώρα μάλιστα, η μητρική εταιρεία της, η PACCAR, πραγματοποιεί δοκιμές με την εξαιρετικά καθαρή τεχνολογία κυψελών καυσίμου και προχωρά στην ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συστημάτων.