Transit Custom VS Jumpy: Μεσαία Vans με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο
- Τα ηλεκτρικά Μικρά Vans έχουν το ίδιο –σχεδόν- ωφέλιμο φορτίο με τα πετρελαιοκίνητα!
- Ποιος είναι ο «αρσιβαρίστας» της κατηγορίας με 1,0t. ωφέλιμο;
- Τα Fiat E-Doblo & Toyota Proace City Electric μπορούν να μεταφέρουν έως 800kg!
Μεταξύ των –σημαντικών- παραγόντων που επηρεάζουν την τελική απόφαση μιας επιχείρησης, αναφορικά με το αν πρέπει να επιλέξει ένα ηλεκτρικό ή συμβατικό Van, συγκαταλέγεται και το «πόσα σηκώνει».
Θες οι πληροφορίες για το αυξημένο μεικτό/απόβαρο των ηλεκτρικών Vans έναντι των πετρελαιοκίνητων, θες το «άγχος» της αυτονομίας, υπάρχουν λόγοι που αποτρέπουν στην επιλογή ενός e-Van, παρά το γεγονός ότι η διαφορά στην τιμή τους δεν είναι πλέον τόσο μεγάλη (αν συνυπολογιστεί η κρατική επιδότηση).
Ωστόσο, ειδικά στην κατηγορία των Μικρών Vans, όπου τα δρομολόγια τους συνήθως αφορούν αποκλειστικά σε αστικό κύκλο κίνησης, τα 200km/ήμερα είναι ένα όριο που καλύπτουν με χαρακτηριστική άνεση, ακόμη και κατά την κίνηση τους με πλήρες φορτίο (αυτονομίες 300+km).
Αντίστοιχα, το αυξημένο απόβαρο, δεν έχει κάποιο αντίκτυπο στο μέγιστο ωφέλιμο που τα Μικρά e-Vans μπορούν να μεταφέρουν καθώς, αυξημένο είναι και το μεικτό τους (από 2,3 – 3,0t.).
Σε ότι αφορά το μέγιστο βάρους φορτίου που μπορούν να υποστηρίξουν, ανέρχεται έως στα 990kg με τις συμβατικές προτάσεις των Μικρών Vans να προσφέρουν ως… 1,0t.
Αρκετά από τα Μικρά ηλεκτρικά Vans που προσφέρονται στην Ελλάδα, είναι διαθέσιμα σε δύο εκδόσεις αμαξώματος και μεταξύ αυτών συγκαταλέγεται και το –αρκετά ξεχωριστό- Maxus eDeliver 3. Με το μεικτό βάρος του στις εκδόσεις L2 (μακρύ μεταξόνιο) να κυμαίνεται από τους 2,55 – 2,63t. (μόνο το ID Buzz Cargo είναι βαρύτερο), είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία βάρους έως και 990kg (έως 905kg στις εκδόσεις L1).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Σύμφωνα πάντα με τα όσα ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, τα ηλεκτρικά Fiat Doblo & Toyota Proace City είναι τα μοντέλα με την αμέσως καλύτερη επίδοση στην κατηγορία (803kg στις εκδόσεις με κοντό μεταξόνιο).
Στην… 3η θέση συναντάμε το BYD eTP3 που μπορεί να υποστηρίξει φορτία βάρους έως 780kg (διαθέσιμο μόνο σε μία έκδοση αμαξώματος).
Τέλος, οι υπόλοιποι εκπρόσωποι της κατηγορίας προσφέρουν ωφέλιμο άνω των 650kg με χαρακτηριστική την περίπτωση του Mercedes-Benz eCitan (μέγιστο ωφέλιμο 664kg) που δεν υπολείπεται των αντίστοιχων συμβατικών εκδόσεις (Citan: έως 756, προαιρετικά έως 893kg).
Αναλυτικά, το μέγιστο ωφέλιμο που μπορούν να υποστηρίξουν τα Μικρά ηλεκτρικά (e)Vans μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω πίνακα…
Μοντέλο | Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο (κιλά) | Μεικτό βάρος (κιλά) |
---|---|---|
Maxus eDeliver 3 | SWB: 905, LWB: 990 | SWB: 2.310 - 2.460, LWB: 2.550 - 2.630 |
Fiat E-Doblo | L1: 803, L2: 751 | 2.450 |
Toyota Proace City EV | L1: 623 - 803, L2: 563 - 751 | L1: 2.400, L2: 2.410 |
BYD ETP 3 | 780 | 2.420 |
Nissan Townstar EV | 570 - 777 | 2.490 |
Citroen e-Berlingo | L1: 684, L2: 616 | 2.450 |
Opel Combo-e Cargo | L1: 684, L2: 616 | 2.450 |
Peugeot e-Partner | L1: 684, L2: 616 | 2.450 |
Mercedes-Benz eCitan | Standard: 465, Long: 664 | Standard: 2.230, Long: 2.490 |
VW ID. Buzz Cargo | 516 - 647 | 2.869 - 3.000 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr