NEO Dacia Spring Cargo: Έρχεται μέσα στο καλοκαίρι!
- Μικρό, ευέλικτο, εύχρηστο & ηλεκτροκίνητο
- Ανετο εσωτερικό με όλα τα απαραίτητα
- Εργονομικός χώρος φόρτωσης για αστικές διανομές
- Mε τιμή <28.000 ευρώ & Κρατική επιδότηση
Με μήκος αμαξώματος στα 3,7m, το νέο ηλεκτρικό Mini Van που προσφέρει η Dacia είναι σαφές πως θα κερδίσει άμεσα στον οδηγό με την ευελιξία του εντός της πόλης καθώς, με κύκλο στροφής στα 9,6m, είναι σαφές πως μπορεί να κινηθεί με άνεση ακόμη και στα στενά της… Πλάκας, όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες που συνοδεύουν το άρθρο.
Την ίδια στιγμή, ο οδηγός θα εκτιμήσει την πολύ καλή λειτουργία του αυτόματου (1 σχ.) κιβωτίου και του συστήματος ανάκτησης ενέργειας που, επιλέγοντας τη λειτουργία «ECO», ουσιαστικά επιτρέπει στην οδηγό να κινείται συνεχώς «με ένα πεντάλ» κάνοντας χρήση του φρένου σε ελάχιστες περιπτώσεις και μόνο για την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 48kW (65hp) δεν προσφέρεται φυσικά για έντονες συγκινήσεις κατά τις επιταχύνσεις από στάση ή εν κινήσει αλλά, αυτή δεν είναι άλλωστε η δουλειά για την οποία προορίζεται το Spring Cargo.
Με την μπαταρία των 27,4kWh να προσφέρει μέγιστη αυτονομία 300+km εντός της πόλης και να απαιτεί φόρτιση (σε παροχές DC έως 30kW) σε 1 ώρα, είναι σαφές πως το νέο αυτό ηλεκτρικό Mini Van μπορεί να βρίσκεται συνεχώς… στον δρόμο, εφόσον αυτό απαιτείται, διατηρώντας πάντοτε ένα εξαιρετικά περιορισμένο Κόστος Χρήσης, δεδομένου ότι, εντός της πόλης η κατανάλωση του περιορίζεται ακόμη και στις 10,4kW/100km σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
Κινητήρας | "Electric 65" |
---|---|
Ισχύς (kW/hp) | 48 / 65 |
Ροπή (Nm) | 113 |
Κιβώτιο ταχυτήτων | Auto, 1 σχ. |
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) | 125 |
0-100km/h (sec) | 13,7 |
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 27,4 |
Κατανάλωση πόλης (kW/100km) | 10,4 |
Κατανώλωση μεικτού κύκλου (kW/100km) | 14,5 |
Αυτονομία πόλης (km) | 310 |
Αυτονομία μεικτού κύκλου (km) | 220 |
Φόρτιση AC 2,3kW (0%-100%) | 13 ώρες 32 λεπτά |
Φόρτιση AC 3,7kW (0%-100%) - Green Up | 8 ώρες 28 λεπτά |
Φόρτιση AC 6,6kW (0%-100%) | 4 ώρες 51 λεπτά |
Φόρτιση DC 30kW (20%-100%) | 56 λεπτά |
Παρά τις περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος, εντός της καμπίνας ακόμη και 2 μεγαλόσωμοι επιβάτες θα αισθανθούν άνετα ως προς τον «αέρα» για τα γόνατα & το κεφάλι τους.
Ο ιδιαίτερος πίνακας οργάνων (δεν είναι ουσιαστικά ψηφιακός αλλά… δείχνει τέτοιος) προσφέρει αρκετές πληροφορίες στον οδηγό ενώ, μέσω της κεντρικής οθόνης των 7 ιντσών, ο οδηγός μπορεί να ελέγξει όλες τις λειτουργίες του –εύχρηστου- συστήματος πολυμέσων «Media Nav».
Η εργονομία δεν είναι και η καλύτερη δυνατή (π.χ. οι διακόπτες για τα παράθυρα εδράζονται στην κεντρική κονσόλα) ενώ οι μοναδικές ποτηροθήκες στο εσωτερικό των θυρών, δεν είναι πρακτικές. Ωστόσο, το άμεσο περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού είναι ευρύ και ενισχύεται από την ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας χωρίς να παραβλέπουμε όλες τις απαραίτητες ηλεκτρικές ευκολίες που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr