ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Νέο Dacia Spring Cargo: Μας βάζει στην… πρίζα;

1.308 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2024)
Νέο Dacia Spring Cargo: Μας βάζει στην… πρίζα;

Νέο Dacia Spring Cargo: Μας βάζει στην… πρίζα;

Η ευελιξία του, ειδικά στα στενά δρομάκια εντός της πόλης, είναι ένα από τα βασικά προτερήματα του νέου Dacia Spring Cargo.

Η ευελιξία του, ειδικά στα στενά δρομάκια εντός της πόλης, είναι ένα από τα βασικά προτερήματα του νέου Dacia Spring Cargo.

Προσεγμένο φινίρισμα και υλικά που αντέχουν στην σκληρή χρήση απαντώνται στο εσωτερικό της καμπίνας των -2- επιβατών.

Προσεγμένο φινίρισμα και υλικά που αντέχουν στην σκληρή χρήση απαντώνται στο εσωτερικό της καμπίνας των -2- επιβατών.

Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και προσφέρει αρκετές πληροφορίες άμεσα στον οδηγό.

Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και προσφέρει αρκετές πληροφορίες άμεσα στον οδηγό.

Το σύστημα πολυμέσων «Media Nav» συνδυάζεται με οθόνη αφής 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.

Το σύστημα πολυμέσων «Media Nav» συνδυάζεται με οθόνη αφής 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.

Ωφέλιμο όγκο 1.085lt. προσφέρει ο χώρος φόρτωσης του Spring Cargo, που είναι μια πολύ καλή επίδοση για την κατηγορία των Mini Vans.

Ωφέλιμο όγκο 1.085lt. προσφέρει ο χώρος φόρτωσης του Spring Cargo, που είναι μια πολύ καλή επίδοση για την κατηγορία των Mini Vans.

Προαιρετικά, είναι διαθέσιμη και ειδική εταζέρα για την κάλυψη το χώρου φόρτωσης.

Προαιρετικά, είναι διαθέσιμη και ειδική εταζέρα για την κάλυψη το χώρου φόρτωσης.

Ο ηλεκτροκινητήρας των 65 αλόγων αποδεικνύεται αρκετός για την κίνηση του Dacia Spring Cargo σε «σβέλτους» ρυθμούς εντός της πόλης.

Ο ηλεκτροκινητήρας των 65 αλόγων αποδεικνύεται αρκετός για την κίνηση του Dacia Spring Cargo σε «σβέλτους» ρυθμούς εντός της πόλης.

Σε παροχές DC, η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας των 27,4kWh επιτυγχάνεται σε μία περίπου ώρα.

Σε παροχές DC, η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας των 27,4kWh επιτυγχάνεται σε μία περίπου ώρα.

Μέσω του σχετικού περιστροφικού διακόπτη ελέγχεται η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

Μέσω του σχετικού περιστροφικού διακόπτη ελέγχεται η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

Η αυξημένη απόσταση του από το έδαφος, είναι ένα από τα στοιχεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις στο νέο ηλεκτρικό Mini Van της Dacia.

Η αυξημένη απόσταση του από το έδαφος, είναι ένα από τα στοιχεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις στο νέο ηλεκτρικό Mini Van της Dacia.

  • Νέο Dacia Spring Cargo: Μας βάζει στην… πρίζα;
  • Νέο Dacia Spring Cargo: Μας βάζει στην… πρίζα;
  • Η ευελιξία του, ειδικά στα στενά δρομάκια εντός της πόλης, είναι ένα από τα βασικά προτερήματα του νέου Dacia Spring Cargo.
  • Προσεγμένο φινίρισμα και υλικά που αντέχουν στην σκληρή χρήση απαντώνται στο εσωτερικό της καμπίνας των -2- επιβατών.
  • Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και προσφέρει αρκετές πληροφορίες άμεσα στον οδηγό.
  • Το σύστημα πολυμέσων «Media Nav» συνδυάζεται με οθόνη αφής 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.
  • Ωφέλιμο όγκο 1.085lt. προσφέρει ο χώρος φόρτωσης του Spring Cargo, που είναι μια πολύ καλή επίδοση για την κατηγορία των Mini Vans.
  • Προαιρετικά, είναι διαθέσιμη και ειδική εταζέρα για την κάλυψη το χώρου φόρτωσης.
  • Ο ηλεκτροκινητήρας των 65 αλόγων αποδεικνύεται αρκετός για την κίνηση του Dacia Spring Cargo σε «σβέλτους» ρυθμούς εντός της πόλης.
  • Σε παροχές DC, η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας των 27,4kWh επιτυγχάνεται σε μία περίπου ώρα.
  • Μέσω του σχετικού περιστροφικού διακόπτη ελέγχεται η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
  • Η αυξημένη απόσταση του από το έδαφος, είναι ένα από τα στοιχεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις στο νέο ηλεκτρικό Mini Van της Dacia.

- Μικρό, ευέλικτο, εύχρηστο & ηλεκτροκίνητο
- Ανετο εσωτερικό με όλα τα απαραίτητα
- Εργονομικός χώρος φόρτωσης για αστικές διανομές
- Mε τιμή <28.000 ευρώ & Κρατική επιδότηση

Μικρό, ευέλικτο, εύχρηστο & ηλεκτροκίνητο

Με μήκος αμαξώματος στα 3,7m, το νέο ηλεκτρικό Mini Van που προσφέρει η Dacia είναι σαφές πως θα κερδίσει άμεσα στον οδηγό με την ευελιξία του εντός της πόλης καθώς, με κύκλο στροφής στα 9,6m, είναι σαφές πως μπορεί να κινηθεί με άνεση ακόμη και στα στενά της… Πλάκας, όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες που συνοδεύουν το άρθρο.
 
Την ίδια στιγμή, ο οδηγός θα εκτιμήσει την πολύ καλή λειτουργία του αυτόματου (1 σχ.) κιβωτίου και του συστήματος ανάκτησης ενέργειας που, επιλέγοντας τη λειτουργία «ECO», ουσιαστικά επιτρέπει στην οδηγό να κινείται συνεχώς «με ένα πεντάλ» κάνοντας χρήση του φρένου σε ελάχιστες περιπτώσεις και μόνο για την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος.
 
Ο ηλεκτροκινητήρας των 48kW (65hp) δεν προσφέρεται φυσικά για έντονες συγκινήσεις κατά τις επιταχύνσεις από στάση ή εν κινήσει αλλά, αυτή δεν είναι άλλωστε η δουλειά για την οποία προορίζεται το Spring Cargo.
 
Με την μπαταρία των 27,4kWh να προσφέρει μέγιστη αυτονομία 300+km εντός της πόλης και να απαιτεί φόρτιση (σε παροχές DC έως 30kW) σε 1 ώρα, είναι σαφές πως το νέο αυτό ηλεκτρικό Mini Van μπορεί να βρίσκεται συνεχώς… στον δρόμο, εφόσον αυτό απαιτείται, διατηρώντας πάντοτε ένα εξαιρετικά περιορισμένο Κόστος Χρήσης, δεδομένου ότι, εντός της πόλης η κατανάλωση του περιορίζεται ακόμη και στις 10,4kW/100km σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
 

Κινητήρας "Electric 65"
Ισχύς (kW/hp) 48 / 65
Ροπή (Nm) 113
Κιβώτιο ταχυτήτων Auto, 1 σχ.
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 125
0-100km/h (sec) 13,7
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) 27,4
Κατανάλωση πόλης (kW/100km) 10,4
Κατανώλωση μεικτού κύκλου (kW/100km) 14,5
Αυτονομία πόλης (km) 310
Αυτονομία μεικτού κύκλου (km) 220
Φόρτιση AC 2,3kW (0%-100%) 13 ώρες 32 λεπτά
Φόρτιση AC 3,7kW (0%-100%) - Green Up 8 ώρες 28 λεπτά
Φόρτιση AC 6,6kW (0%-100%) 4 ώρες 51 λεπτά
Φόρτιση DC 30kW (20%-100%) 56 λεπτά
* Eργοστασιακές μετρήσεις  

Ανετο εσωτερικό με όλα τα απαραίτητα

Παρά τις περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος, εντός της καμπίνας ακόμη και 2 μεγαλόσωμοι επιβάτες θα αισθανθούν άνετα ως προς τον «αέρα» για τα γόνατα & το κεφάλι τους.
 
Ο ιδιαίτερος πίνακας οργάνων (δεν είναι ουσιαστικά ψηφιακός αλλά… δείχνει τέτοιος) προσφέρει αρκετές πληροφορίες στον οδηγό ενώ, μέσω της κεντρικής οθόνης των 7 ιντσών, ο οδηγός μπορεί να ελέγξει όλες τις λειτουργίες του –εύχρηστου- συστήματος πολυμέσων «Media Nav».
 
Η εργονομία δεν είναι και η καλύτερη δυνατή (π.χ. οι διακόπτες για τα παράθυρα εδράζονται στην κεντρική κονσόλα) ενώ οι μοναδικές ποτηροθήκες στο εσωτερικό των θυρών, δεν είναι πρακτικές. Ωστόσο, το άμεσο περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού είναι ευρύ και ενισχύεται από την ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας χωρίς να παραβλέπουμε όλες τις απαραίτητες ηλεκτρικές ευκολίες που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>