Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αναβαθμισμένα ως προς την άνεση και την αποδοτικότητα τους είναι οι εκδόσεις «T» και «T High» της Renault Trucks για το 2020.

Νέα Renault «Τ» & «T High» για το 2020

13.433 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2019)

Η Renault Trucks παρουσίασε τις νέες εκδόσεις για τα φορτηγά μεγάλων αποστάσεων, «T» & «T High», για το 2020 με σημαντικές αναβαθμίσεις στη σχεδίαση, τον εξοπλισμό και τις δυνατότητες τους.

Οι κορυφαίες εκδόσεις φορτηγών μεγάλων αποστάσεων της Renault Trucks, τα «Τ» και «T High», ανανεώθηκαν για το 2020 με τη γαλλική εταιρεία να παρουσιάζει τις νέες εκδόσεις τους.
Σε σχέση με τα όσα γνωρίζαμε έως τώρα, οι νέες εκδόσεις έχουν να επιδείξουν πολλαπλές βελτιώσεις τόσο ως προς την αποδοτικότητα τους, όσο και σε ότι αφορά στο επίπεδο της άνεσης που προσφέρουν στο εσωτερικό.
Στο εσωτερικό της καμπίνας προσφέρονται πλέον στον βασικό εξοπλισμό στοιχεία όπως νέες επενδύσεις για τα καθίσματα, δύο υποβραχιόνια για τον οδηγό καθώς και δερμάτινο τιμόνι με τριπλή ρύθμιση. Αντίστοιχα, το ταμπλό φέρει επένδυση από απομίμηση ανθρακονημάτων ενώ πολλαπλές είναι οι επενδύσεις και οι λεπτομέρειες από μέταλλο (αλουμίνιο). Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως και οι αποθηκευτικοί χώροι εντός της καμπίνας έχουν συνολική χωρητικότητα 221 λτ.
Σε ότι αφορά στο εξωτερικό της καμπίνας, τόσο η μάσκα όσο και οι πλευρικοί καθρέπτες μπορούν να αποκτηθούν (προαιρετικά) με μαύρη (γυαλιστερή) ή πορτοκαλί απόχρωση.
Επιπρόσθετα, τα T και T High του 2020 μπορούν να φέρουν προαιρετικά στον εξοπλισμό τους το σύστημα «Roadpad+». Αναλαμβάνοντας χρέη… βοηθού του οδηγού, το εν λόγω σύστημα πολυμέσων επιτρέπει την ασύρματη σύνδεση με κινητά τηλέφωνα, ενώ ενσωματώνει και τις οθόνες για την προβολή τω ενδείξεων από κάμερες στις πλευρές και το πίσω μέρος του οχήματος, διευκολύνοντας τους ελιγμούς.
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, τα μηχανικά σύνολα DTI 11 και DTI 13 που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro 6D επιδεικνύουν μειωμένη κατανάλωσης και εκπομπές ρύπων κατά 3% ενώ, βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί τόσο στον κινητήριο άξονα όσο και στα δισκόφρενα (μειωμένο βάρος), προκειμένου να βελτιωθεί περαιτέρω η κατανάλωση καυσίμου.