Η Mercedes αναπτύσσει νέα τεχνολογία για την επόμενη γενιά των πλήρως ηλεκτρικών ελαφρών Vans, την οποία αναμένεται να δούμε στην αγορά από το 2026.
Θα υπάρχει «σαφή διαφοροποίηση» σε πολυτελή & εμπορικά
Η
Mercedes λέει ότι η τεχνολογία θα επιτρέψει τη «σαφή διαφοροποίηση» μεταξύ πολυτελών φορτηγών και εμπορικών μοντέλων. Σε πολυτελή ιδιωτικά φορτηγά για παράδειγμα, η
Mercedes θα χρησιμοποιεί μια παραλλαγή
VAN.EA-P της νέας πλατφόρμας, ενώ τα εμπορικά φορτηγά θα χρησιμοποιούν
VAN.EA-C, με το «P» να σημαίνει premium και το «C» να σημαίνει εμπορικό.
Αυτονομία τουλάχιστον 500 χλμ.
Τα
vans της
Mercedes στοχεύουν σε μια
αυτονομία οδήγησης τουλάχιστον
500 χλμ. στην premium έκδοση της
πλατφόρμας VAN.EA. Η εταιρεία υποστηρίζει επίσης ότι η
πλατφόρμα VAN.EA θα προσφέρεται με προσθιοκίνητο μονό κινητήρα ή ως τετρακίνητο με διπλό κινητήρα.
Με το υπερσύγχρονο σύστημα infotainment MB.OS
Η σειρά των αμιγώς ηλεκτρικών Vans με αυτή τη νέα αρχιτεκτονική θα χρησιμοποιεί το επερχόμενο
σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MB.OS της μάρκας και τα premium μοντέλα θα είναι "πάντα ενεργοποιημένα" σύμφωνα με τη Mercedes, πράγμα που σημαίνει ότι είναι συνδεδεμένα στο διαδίκτυο ανά πάσα στιγμή και ικανά για να λαμβάνετε ενημερώσεις. Διαθέσιμη θα είναι κι η αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 2, με σχέδια να κυκλοφορήσει η αυτοματοποίηση επιπέδου 3 μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Το πρώτο van θα κυκλοφορήσει το 2025
Το πρώτο
Van της
Mercedes που θα κυκλοφορήσει στην
αρχιτεκτονική VAN.EA έχει προγραμματιστεί για το
2025 και θα αντικαταστήσει το
2ης γενιάς Mercedes eSprinter.