Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Νέα τεχνολογία ασύρματης φόρτισης για λεωφορεία πόλης

Νέα τεχνολογία ασύρματης φόρτισης για λεωφορεία πόλης

7.315 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2023)

- Λεωφορεία που θα φορτίζουν απλά παρκάροντας, πάνω από τους φορτιστές
- Οι νέοι φορτιστές εξοικονομούν και χώρο (καταργώντας τους παραδοσιακούς φορτιστές)
- Πέρασε τα test της Ευρωπαϊκής Ένωσης (έτσι ώστε να εισαχθεί)
- Φθηνό δεν το λες, αφού η υποδομή φόρτισης θα κοστίζει 1,6 εκατομμύρια ευρώ.

Λεωφορεία που θα φορτίζουν απλά παρκάροντας, πάνω από τους φορτιστές

Ο σταθμός θα χρησιμοποιεί σταθερή ασύρματη φόρτιση για τα σταθμευμένα αστικά ηλεκτρικά λεωφορεία που διαχειρίζεται η Electra Afikim.
 
Η τεχνολογία αυτή η οποία ξεκίνησε να εφαρμόζεται στο Ισραήλ, επιτρέπει τη φόρτιση των λεωφορείων τόσο τη νύχτα όσο και κατά τη διάρκεια της ημέρας, όσο τα λεωφορεία είναι σταθμευμένα σε θέσεις στάθμευσης στον δημόσιο τερματικό σταθμό.
 

Οι νέοι φορτιστές εξοικονομούν και χώρο (καταργώντας τους παραδοσιακούς φορτιστές)

Ο Oren Ezer, Διευθύνων Σύμβουλος της Electreon, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσουμε στον κόσμο το πρώτο τερματικό ασύρματης φόρτισης αυτού του είδους{…}, που επιτρέπει την αποτελεσματική, οικονομικά αποδοτική και εξοικονόμηση χώρου ασύρματη φόρτιση για λεωφορεία δημόσιας συγκοινωνίας σε μια πολυσύχναστη αστική ζώνη.
 
Αυτή η καινοτόμος εγκατάσταση έχει σχεδιαστεί για να παρέχει ασύρματη φόρτιση για ηλεκτρικά λεωφορεία καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας, εξυπηρετώντας το κοινό ως μέρος των τακτικών υπηρεσιών δημόσιας μεταφοράς στις περιοχές Petah Tikva και Rosh HaAyin».  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Πέρασε τα test της Ευρωπαϊκής Ένωσης (έτσι ώστε να εισαχθεί)

Για την υλοποίηση του έργου, η Electreon συνεργάστηκε με τρεις διεθνείς κατασκευαστές λεωφορείων που επέλεξε η Electra Afikim: την HIGER, την Ankai και την Sunwin. Αυτοί οι κατασκευαστές ενσωμάτωσαν πλήρως τους δέκτες οχημάτων της Electreon στα ηλεκτρικά λεωφορεία τους.
 
Επιπλέον, μέσω αυτής της διαδικασίας, η HIGER και η Ankai ολοκλήρωσαν τη διαδικασία έγκρισης WVTA της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία καθιερώνει τον ασύρματο δέκτη ηλεκτρικών λεωφορείων της εταιρείας ως ένα έτοιμο προϊόν διαθέσιμο για ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία.

Φθηνό δεν το λες, αφού η υποδομή φόρτισης θα κοστίζει 1,6 εκατομμύρια ευρώ.

Το κόστος υπολογίζεται μόνο για την υποδομή φόρτισης στα 1,6 εκατομμύρια ευρώ. Μπορούν χώρες σαν την Ελλάδα να υποστηρίξουν αποτελεσματικά μια τέτοια υποδομή;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »