Η ZF θα λανσάρει ένα αυτόνομο λεωφορείο επόμενης γενιάς επιπέδου 4, όπου και θα παρουσιαστεί στη διεθνή έκθεση MOVE 23, που θα πραγματοποιηθεί στο ExCeL του Λονδίνου στις 21-22 Ιουνίου.
Διαθέτει ευέλικτο εσωτερικό έως και 22 επιβατών & εύκολα διαμορφώσιμο
Το
νέο λεωφορείο έχει ένα ευέλικτο εσωτερικό που χωράει έως και 22 επιβάτες, ενώ μπορεί να προσφέρει διαφορετικές διαμορφώσεις για τις συγκεκριμένες επιχειρησιακές απαιτήσεις του πελάτη. Τα
αυτόνομα λεωφορεία ZF χωρίς εκπομπές ρύπων μπορούν να λειτουργούν σε καθορισμένες διαδρομές και μπορούν να ελίσσονται σε μικτή κυκλοφορία χωρίς συνοδό ασφαλείας. Επιπλέον, με την παγκόσμια τεχνογνωσία της, η
ZF προσφέρει μια ολοκληρωμένη ιδέα υπηρεσιών, παρέχοντας υποστήριξη καθ' όλη τη διάρκεια ζωής από τον σχεδιασμό έως την υλοποίηση, την ανάπτυξη, τη λειτουργία και μετά την εξυπηρέτηση, συνεργαζόμενη στενά με τους πελάτες της για να προσφέρει ένα εξατομικευμένο πακέτο για να καλύψει τις ανάγκες τους και να εξασφαλίσει η διαδικασία είναι όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη.
Στην καρδιά του συστήματος βρίσκεται ο
υπερυπολογιστής ProAI της
ZF, ο οποίος μπορεί να εκτελέσει έως και 1.500 TOPS. Για να μιλήσει το Shuttle με το περιβάλλον του, το
ZF ProAI αλληλεπιδρά με το
ProConnect της
ZF, μια πλατφόρμα συνδεσιμότητας υψηλής απόδοσης με προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες. Η υψηλή ευελιξία, το αρθρωτό υλικό και το προσαρμόσιμο λογισμικό καλύπτει ένα μεγάλο εύρος ζώνης περιπτώσεων χρήσης για κάθε είδους όχημα. Τα διάφορα τηλεχειριστήρια περιλαμβάνουν τεχνολογία αιχμής προσαρμοσμένη για την τέλεια λύση τοποθέτησης με LTE & 5G, WiFi 6, Bluetooth 5, C-V2X, DSRC και GNSS υψηλής ακρίβειας. Προσφέρει επίσης ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.
Επιπλέον, τα λεωφορεία είναι εξοπλισμένα με
προηγμένη τεχνολογία αισθητήρων κατηγορίας αυτοκινήτου που αποτελείται από συστήματα lidar, ραντάρ, κάμερας και ήχου που παρέχουν ακριβή περιβαλλοντική ανίχνευση.
Η
ZF έχει περισσότερα από
25 χρόνια εμπειρίας στην
τεχνολογία ATS, με τα αυτόνομα και πλήρως ηλεκτρικά λεωφορεία της να καλύπτουν περισσότερα από 62 εκατομμύρια μίλια, καθώς και να μεταφέρουν περισσότερους από 14 εκατομμύρια επιβάτες από τότε που τέθηκε σε λειτουργία το 1997.
Το
αυτόνομο σύστημα μεταφοράς του προσφέρει μια ιδέα για να μειώσει την πίεση στις αστικές περιοχές και να συνδέει τις αγροτικές περιοχές πιο βολικά, παρέχοντας ένα δίκτυο ηλεκτροκίνητων λεωφορείων χωρίς οδηγό με προγραμματισμό κατ' απαίτηση και μια απρόσκοπτη σύνδεση με άλλα συστήματα δημόσιων μεταφορών, όπως λεωφορεία και τρένα. εναλλακτική λύση στα ιδιόκτητα αυτοκίνητα.