Ξεκίνησε η διάθεση στην ΕΕ των νέων 4x4 εκδόσεων για τα Opel Combo Cargo και Vivaro.

To Combo Cargo έχει να επιδείξει αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 90 χλστ. ενώ…

… σημαντικά βελτιωμένες είναι και οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής.

Αντίστοιχα, το Opel Vivaro 4x4 μπορεί να μεταφέρει φορτία έως και 1.344 κιλών…

… με την ελάχιστη απόσταση του από το έδαφος να ανέρχεται στα 245 χλστ.

Το σύστημα τετρακίνησης των εν λόγω οχημάτων προέρχεται από την εταιρεία Dangel…

… και ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής πολλαπλών λειτουργιών μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη.

Νέες «off-road» εκδόσεις για τα Opel Combo & Vivaro!

Διαθέσιμες σε διάφορες αγορές της ΕΕ είναι πλέον οι δυναμικές 4x4 εκδόσεις των Opel Combo Cargo και Vivaro Van διασφαλίζοντας απρόσκοπτη κίνηση ακόμη και σε ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες.

 
Χάρη σε ειδικές επεμβάσεις όπως η αύξηση της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος, σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης της Dangel, οι νέες -4x4- εκδόσεις των Opel Combo Cargo & Vivaro, είναι σε θέση να προσφέρουν την άνετη μεταφορά φορτίων μεγάλου βάρους και σε εκτός δρόμου διαδρομές, με οδοστρώματα ιδιαίτερα χαμηλού συντελεστή πρόσφυσης όπως το χιόνι, η λάσπη κ.ά.
Με βάση τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, ειδικά για την αγορά της Γερμανίας, το επιπλέον κόστος των ειδικών αυτών 4x4 εκδόσεων σε σχέση με τις αντίστοιχες συμβατικές, υπερβαίνει τα 6.400 για το Combo Cargo και τα 6.665 ευρώ για το Vivaro Van.
Μέσω ενός επιλογέα στο εσωτερικό του οχήματος, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις λειτουργίες «ECO 2WD» και «Auto 4WD». Στην πρώτη περίπτωση η μετάδοση της κίνησης γίνεται μόνο στους εμπρός τροχούς ενώ, όταν (ακόμη και εν κινήσει) επιλέξει το δεύτερο μοτίβο, το κεντρικό διαφορικό του συστήματος τετρακίνησης της Dangel αναλαμβάνει να μεταφέρει μέρος της ροπής του κινητήρα και στον πίσω άξονα, αμέσως μόλις αντιληφθεί απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς του οχήματος.
Σε ακόμη πιο απαιτητικές συνθήκες, μπορεί να επιλεγεί και η λειτουργία «R. Lock» που «κλειδώνει» το ποσοστό μετάδοσης της κίνησης και στον πίσω άξονα.
Σε ότι αφορά στο Opel Combo Cargo 4x4, εκτός των ειδικών επενδύσεων προστασίας στο κάτω μέρος του οχήματος για τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 90 χλστ. ενώ, προαιρετικά, μπορεί να αυξηθεί έως και στα 300 χλστ. από το έδαφος.
Αντίστοιχα, οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αποχώρησης του αμαξώματος ορίζονται στις 26,6, 26 και 38,3 μοίρες αντίστοιχα ενώ το όχημα μπορεί να αναρριχηθεί σε τμήματα με κλίση έως 41 μοιρών.
Αντίστοιχα, το Opel Vivaro 4x4 έχει να επιδείξει αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 60 χλστ. (στα 245 χλστ. συνολικά) με τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αποχώρησης του αμαξώματος να ορίζονται αντίστοιχα στις 20,4, 20 και 31 μοίρες. Παράλληλα, μπορεί να αναρριχηθεί σε κομμάτια με κλίση έως και 23,7 μοιρών αναλόγως του ωφέλιμου φορτίου της έκδοσης, το οποίο ανέρχεται έως και στα 1.344 κιλά!
Αντίστοιχα, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που οι εκδόσεις 4x4 το νέου Opel Combo Cargo είναι σε θέση να υποστηρίξουν ανέρχεται στα 880 κιλά ενώ, αναλόγως της έκδοσης αμαξώματος, στον χώρο φόρτωσης του μπορούν να φιλοξενηθούν έως και δύο ευρωπαλέτες.
 

 

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Opel - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ