Από τα 4,9 λτ./100 χλμ. ξεκινάει η κατανάλωση καυσίμου και από τα 127 γρ./χλμ οι εκπομπές CO2, του νέου Tourneo Connect η γκάμα του οποίου περιλαμβάνει για πρώτη φορά και τετρακίνητη έκδοση, ενώ το παρών δίνει και το αυτόματο κιβώτιο τόσο στις εκδόσεις βενζίνης όσο και στις πετρελαίου.
Η γκάμα των 4κύλινδρων, turbo συνόλων περιλαμβάνει τον 1.500άρη EcoBoost κινητήρα βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 114 PS ισχύος και 220 Nm ροπής, αλλά και δύο 2λιτρα EcoBlue μοτέρ απόδοσης 112 PS και 280 Nm ή 122 PS και 320 Nm. Το σύστημα Auto Start-Stop συνοδεύει όλους του κινητήρες, με τους πετρελαίου να φέρουν σύστημα διπλού ψεκασμού (twin-dosing) AdBlue για τον περιορισμό των εκπομπών οξειδίου του αζώτου. Οι diesel κινητήρες είναι συμβατοί με τα εναλλακτικά καύσιμα HVO (Hydrotreated Vegetable Oil) και GTL (Gas to Liquids).
Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη υπόσχεται γρήγορες αλλαγές σχέσεων και συνεργάζεται με paddles στην έκδοση Sport, για πιο δυναμικές αλλαγές δίχως ο οδηγός να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι. Το νέο σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς, είναι διαθέσιμο στην έκδοση πετρελαίου των 122 ίππων, συνεργάζεται αποκλειστικά με το μηχανικό κιβώτιο και διανέμει αυτόματα τη ροπή ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες.