ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Νέο VW Transporter: Συνέντευξη με τον αρχισχεδιαστή κ.Albert Kirzinger

7.768 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2024)
O Albert Kirzinger (αριστερά) δίπλα στο δημιούργημά του, το νέο Transporter.

O Albert Kirzinger (αριστερά) δίπλα στο δημιούργημά του, το νέο Transporter.

O Albert Kirzinger μίλησε το pro.autotriti.gr για τα ατού και το μέλλον του VW Transporter.

O Albert Kirzinger μίλησε το pro.autotriti.gr για τα ατού και το μέλλον του VW Transporter.

  • O Albert Kirzinger (αριστερά) δίπλα στο δημιούργημά του, το νέο Transporter.
  • O Albert Kirzinger μίλησε το pro.autotriti.gr για τα ατού και το μέλλον του VW Transporter.

- Σε diesel, Plug-in υβριδικό και ηλεκτρικό
- Kirzinger: «Το Transporter έχει τέλεια εργονομία στο εσωτερικό για τον επαγγελματία»
- Τον Φεβρουάριο στην Ελλάδα οι επαγγελματικές εκδόσεις

Σε diesel, Plug-in υβριδικό και ηλεκτρικό

Το νέο έβδομης γενιάς Volkswagen Transporter έκανε το επίσημο ντεμπούτο στην Έκθεση ΙΑΑ Transportation που διοργανώθηκε στο Ανόβερο πριν λίγες μέρες. Το PRO.autotriti.gr βρέθηκε εκεί και είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον αρχισχεδιαστή του νέου επαγγελματικού van της γερμανικής φίρμας, το οποίο θα διατεθεί είτε ως plug-in υβριδικό είτε ως πετρελαιοκίνητο είτε ως αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.

Kirzinger: «Το Transporter έχει τέλεια εργονομία στο εσωτερικό για τον επαγγελματία»

Στόχος της Volkswagen σύμφωνα με όσα αντιληφθήκαμε κατά την διάρκεια της παρουσίασης του νέου Transporter ήταν να δημιουργηθεί ένα van, το οποίο θα αποτελέσει άξιο διάδοχο των προηγούμενων γενιών και παράλληλα θα προσφέρει πολλές λύσεις στην καθημερινότητα του επαγγελματία. Αυτό φάνηκε και στην συνέντευξή μας με τον αρχισχεδιαστή του μοντέλου, κ. Albert Kirzinger.

Υπάρχουν κάποια σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που αποτίουν φόρο τιμής σε προηγούμενες γενιές του Transporter;

A.K: «Σχεδιάσαμε το αυτοκίνητο λαμβάνοντας υπόψη όλες τις προηγούμενες γενιές αλλά δώσαμε έμφαση στις γραμμές του και του δώσαμε περισσότερους μύες για να το κάνουμε πιο δυναμικό. Το μπροστινό μέρος είναι εντυπωσιακό και αυτό θα φανεί, όταν στο δρόμο, το αυτοκίνητο θα γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμο από μακριά. Τη νύχτα, ακόμη και αν βλέπεις μόνο τα φώτα του, θα δεις ότι μοιάζει με την γενιά T6, ενώ πιο πίσω μπορείς να παρατηρήσεις ομοιότητες με το Amarok ή το Crafter. Συνδέουμε την παράδοση με το παρόν και φτιάχνουμε κάτι για τον πελάτη που έχει περισσότερη αξία».

Το Transporter θα είναι το εργαλείο εργασίας πολλών επιχειρήσεων σε όλη την Ευρώπη. Ποιο είναι το χαρακτηριστικό που πιστεύετε ότι θα εκτιμηθεί περισσότερο από εκείνους που θα το οδηγούν και θα το χρησιμοποιούν καθημερινά;

A.K: «Το ατού του Transporter είναι ότι έχει τέλεια εργονομία στο εσωτερικό. Δεν πρέπει να υπάρχει τίποτα να σε εμποδίζει να οδηγήσεις το αυτοκίνητο, πρέπει να είναι άνετο για να δουλεύεις. Όλα είναι εκεί που πρέπει να είναι, δεν είναι δύσκολο να το οδηγήσεις. Αυτό είναι θα έλεγα το καλύτερο χαρακτηριστικό του».

Αντιμετωπίσατε προκλήσεις κατά το σχεδιασμό του νέου Transporter που δεν περιμένατε; Ήταν εύκολο να εργαστείτε πάνω στη νέα πλατφόρμα;

A.K: «Όταν σχεδιάζεις το αυτοκίνητο από την αρχή, όπως έγινε σε αυτή την περίπτωση, δεν ξέρεις ποιο θα είναι το τελικό αποτέλεσμα. Έχεις το concept, ξέρεις τους στόχους και υπάρχουν και οι προτεραιότητες. Ξέρεις ότι πρέπει να λάβεις υπόψη σου την τεχνολογία και για αυτό δεν μπορείς να σχεδιάσεις τα πάντα»

Είναι το ίδιο με όλα τα αυτοκίνητα;

A.K: «Σχεδόν σε όλα. Έχει σημασία ποιο θα είναι το αντίκτυπο του αυτοκινήτου που θα σχεδιάσεις. Στην περίπτωση του Transporter, είναι κάτι μοναδικό. Αυτά τα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούνται για τα επόμενα 20 χρόνια. Πρέπει να ταιριάζει με άλλα μοντέλα της γκάμας αλλά πρέπει πρώτα από όλα να είναι χρήσιμα στον πελάτη. Για αυτό τον λόγο το Transporter είναι λίγο διαφορετικό».

Πώς θα νιώθατε ως σχεδιαστής αυτοκινήτων αν αυτή η νέα γενιά Transporter θα ήταν η τελευταία με κινητήρες εσωτερικής καύσης; Θα ήταν διαφορετική η εμφάνιση ενός -μόνο- ηλεκτρικού Transporter;

A.K: «Νομίζω πως όλα τα Transporter δείχνουν διαφορετικά σε όλες τις γενιές τους. Υπήρχαν πολλές διαφορές από το T2 στο T3 ή από το T3 στο T4. Έχει πολλή σημασία η τεχνολογία. Έχω πολλή αυτοπεποίθηση τώρα γιατί ήδη έχουμε φτιάξει πολλά ηλεκτρικά και υβριδικά, φεύγοντας από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Δεν έχει σημασία τελικά το κινητήριο σύνολο, κάνουμε ότι είναι το καλύτερο κάθε φορά. Προσπαθούμε να δώσουμε στον πελάτη το μάξιμουμ. Για παράδειγμα, προσπαθούμε να του δώσουμε μεγάλους χώρους. Οι μεγάλοι χώροι σημαίνουν επίσης πολλές λύσεις για τον επαγγελματία».


O Albert Kirzinger μίλησε το pro.autotriti.gr για τα ατού και το μέλλον του VW Transporter.

O Albert Kirzinger μίλησε το pro.autotriti.gr για τα ατού και το μέλλον του VW Transporter.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Πότε έρχεται στην Ελλάδα το νέο VW Transporter

Τον Φεβρουάριο του 2025 περιμένουμε τις επαγγελματικές εκδόσεις του νέου Transporter. Το επιβατικό στις αρχές του καλοκαιριού.