Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Νέο όχημα - εργαστήριο από τη Renault Trucks

Νέο όχημα - εργαστήριο από τη Renault Trucks

10.046 Επισκέψεις στο άρθρο

- Θα χρησιμοποιηθεί για την εξέλιξη τεχνολογικών καινοτομιών (πχ συστημάτων ασφάλειας)
- Θα βασίζεται σε πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό (εκεί είναι το μέλλον του κλάδου σύμφωνα με την Renault Trucks)
- Στο στόχαστρο της εταιρείας η εξέλιξη όλων των τομέων ενός φορτηγού (οδική συμπεριφορά, ενεργητική ασφάλεια, άνεση και εργονομία εντός της καμπίνας)

Θα χρησιμοποιηθεί για την εξέλιξη τεχνολογικών καινοτομιών (πχ συστημάτων ασφάλειας)

Η Renault Trucks παρουσίασε το πρότζεκτ DOLPHIN. Όχι, δεν σημαίνει «δελφίνι», αν και σίγουρα το λογοπαίγνιο ήταν κάτι που επεδίωξε η Renault. Το DOLPHIN είναι τα αρχικά του  Development Original truck Lab for ysical tegration, ή, αλλιώς, το φορτηγό που θα χρησιμοποιηθεί για να δοκιμαστούν και να εξελιχθούν τεχνολογικές καινοτομίες. Τέτοιες τεχνολογικές καινοτομίες μπορεί να είναι νέα συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας, ή νέα συστήματα ασφαλείας, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους πεζούς και τα υπόλοιπα οχήματα στον δρόμο.
 

Θα βασίζεται σε πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό (εκεί είναι το μέλλον του κλάδου σύμφωνα με την Renault Trucks)

Το νέο όχημα «εργαστήριο» δεν θα βασίζεται σε μια ήδη δοκιμασμένη πλατφόρμα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η Renault Trucks πιστεύει πως το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας (συμπεριλαμβανομένου και του κλάδου των φορτηγών) είναι ηλεκτρικό. Επιλέγει επομένως σαν βάση ένα πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό, τα στοιχεία του οποίου όμως κρατάει σαν… επτασφράγιστο μυστικό.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Στο στόχαστρο της εταιρείας η εξέλιξη όλων των τομέων ενός φορτηγού (οδική συμπεριφορά, ενεργητική ασφάλεια, άνεση και εργονομία εντός της καμπίνας)

Μάλλον ο λόγος για αυτή τη «μυστικοπάθεια» είναι ότι μέσα στους στόχους της Renault Trucks είναι και η εξέλιξη συστημάτων βελτιστοποίησης κατανάλωσης ενέργειας. Θα προσπαθήσει να βελτιώσει την αποδοτικότητα του συστήματος μετάδοσης, χρησιμοποιώντας την λιγότερη δυνατή ενέργεια από την μπαταρία. Στο πλάνο είναι να βελτιωθεί και η αεροδυναμική απόδοση του φορτηγού, κάτι που παραδοσιακά «ταλανίζει» τους σχεδιαστές.
 
Πέρα από τη βελτίωση των συστημάτων ασφαλείας η οποία, όπως προαναφέραμε, θα συμπεριλαμβάνει όλους τους χρήστες του οδικού δικτύου, βάση θα δοθεί και στην βελτίωση της άνεσης και της εργονομίας των νέων φορτηγών. Θα υπάρξουν επανασχεδιασμένα ταμπλό με καλύτερη διαρρύθμιση για βελτιωμένη εργονομία, ενώ θα δοκιμαστούν και νέα υλικά για την βελτίωση της άνεσης του οδηγού.