ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Το Euro 7 έθετε όρια εκπομπών για κάθε κατηγορία οχήματος, συμπεριλαμβανομένων και των πλήρως ηλεκτρικών, ενώ στόχευε στον περιορισμό των ρύπων που προκύπτουν από φθαρτά υλικά όπως τα τακάκια των φρέν

Το Euro 7 έθετε όρια εκπομπών για κάθε κατηγορία οχήματος, συμπεριλαμβανομένων και των πλήρως ηλεκτρικών, ενώ στόχευε στον περιορισμό των ρύπων που προκύπτουν από φθαρτά υλικά όπως τα τακάκια των φρένων.

Νέο πρότυπο Euro 7: Υπάρχει δρόμος ακόμα

2.101 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2023)

- Βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση η χαλάρωση των απαιτήσεων.
- Όμως το κόστος παραμένει πολύ υψηλό για τον κλάδο.
- Η Ε.Ε. ήδη έχει πολύ πιο διεξοδικούς ελέγχους για εκπομπές ρύπων σε σχέση με άλλες χώρες.
Μήπως πρέπει να το κάνουν και άλλοι;

Ικανοποίηση για την χαλάρωση του Euro 7

Δεν έκρυψε την ικανοποίησή της η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) για την χαλάρωση του Euro 7 σε ό,τι αφορά τις εκπομπές βαν και ιδιωτικών οχημάτων.
 
«Η θέση της Ε.Ε. βελτιώνει την πρόταση για το Euro 7,  η οποία ήταν εντελώς δυσανάλογη, οδηγώντας βιομηχανία και πολίτες να επωμιστούν υψηλό κόστος, με περιορισμένα περιβαλλοντικά οφέλη», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ACEA, Sigrid de Vries. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν ήδη κρούσει το καμπανάκι του κινδύνου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την αρνητική επιρροή του νέου προτύπου τόσο στη μετάβαση προς τον ηλεκτρισμό όσο και στην τιμή αγοράς των οχημάτων.
 
Στις θέσεις του, ο de Vries πρόσθεσε: «Ο στόχος του Ευρωκοινοβουλίου να συνεχίσει τις αποτελεσματικές δοκιμές Euro 6/VI είναι λογικός. Ωστόσο, το Euro 7 είναι πολύ ευρύτερο για νέα αυτοκίνητα, φορτηγά και, ειδικότερα, βαρέα οχήματα, απαιτώντας σημαντικές προσπάθειες μηχανικής και δοκιμών. Ως εκ τούτου, θα απαιτήσει τεράστιες πρόσθετες επενδύσεις από τον κλάδο μας, τη στιγμή που ο κλάδος διοχετεύει όλους τους πόρους του στην απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα.
 
Η βιομηχανία μας είναι πλήρως αφοσιωμένη στην αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και της κλιματικής αλλαγής. Τώρα καλούμε τα κράτη μέλη, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και την Επιτροπή να εργαστούν για έναν κανονισμό Euro 7, που θα μας επιτρέψει να επικεντρωθούμε σε αυτούς τους διπλούς στόχους, διατηρώντας παράλληλα τα οχήματα προσιτά και τον κλάδο μας ανταγωνιστικό».
 
Το Euro 7 έθετε όρια εκπομπών για κάθε κατηγορία οχήματος, συμπεριλαμβανομένων και των πλήρως ηλεκτρικών, ενώ στόχευε στον περιορισμό των ρύπων που προκύπτουν από φθαρτά υλικά όπως τα τακάκια των φρένων.
 
Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ήδη μια από τις πιο αναλυτικές και διεξοδικές μεθόδους ανίχνευσης ρύπων από τα οχήματα. Μιλάμε φυσικά για ρύπους όπως τα οξείδια του αζώτου, καθώς και για τα διάφορα μικροσωματίδια τα οποία εκπέμπονται από τα φθαρτά μέρη του οχήματος. Με την τεχνολογία ανίχνευσης εκπομπών να εξελίσσεται διαρκώς, καθώς και με την διαρκή εξέλιξη των οχημάτων, πολλοί ρύποι που προέρχονται από την εξάτμιση του οχήματος είναι μετά βίας μετρήσιμοι.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »