ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Erga EV Bus: Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο της Isuzu

3.138 Επισκέψεις στο άρθρο
Erga EV Bus: Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο της Isuzu

Erga EV Bus: Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο της Isuzu

Erga EV Bus: Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο της Isuzu

  • Erga EV Bus: Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο της Isuzu
  • Erga EV Bus: Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο της Isuzu
  • Erga EV Bus: Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο της Isuzu

– Είναι πλήρως ηλεκτρικό, με 300 χιλιόμετρα αυτονομία
– Δεν έχει «σκαλάκι» στις πόρτες του (για εύκολη επιβίβαση επιβατών)
– Δεν θα «ταρακουνάει» στις επιταχύνσεις - φρένα, όπως τα diesel λεωφορεία
– Οι επιβάτες θα μπορούν να φορτίσουν μέχρι και τα κινητά τους (με ενσωματωμένες θύρες USΒ)

Είναι πλήρως ηλεκτρικό, με 300 χιλιόμετρα αυτονομία

Η Isuzu αποκάλυψε το Erga EV Bus τον Οκτώβριο του 2023, στο Japan Mobility Show. Είναι το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο της εταιρείας και η εταιρεία θέλει να το βγάλει στην παραγωγή για την Ιαπωνική αγορά (προς το παρόν) μέσα στο 2024.
 
Μπορεί να μεταφέρει έως 90 επιβάτες, ενώ μπορεί να «βγάλει» έως 300 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση, αρκετά για μια πλήρη ημέρα λειτουργίας. Ηλεκτρικά λεωφορεία σαν το Erga EV Bus θα αποτελέσουν ένα σημαντικό βήμα της μετάβασης στην ηλεκτρική εποχή και στην μη ρυπογόνα μετακίνηση.
 

Δεν έχει «σκαλάκι» στις πόρτες του (για εύκολη επιβίβαση επιβατών)

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του λεωφορείου, δημιουργώντας ένα επίπεδο πάτωμα για τους επιβάτες. Χάρη στο επίπεδο πάτωμα, σε συνδυασμό με το χαμηλό ύψος του οχήματος, εξαφανίζεται η ανάγκη για «σκαλάκι» στις πόρτες του. Αυτό σημαίνει πως οι επιβάτες (ιδιαίτερα αυτοί με κινητικά προβλήματα) μπορούν πολύ πιο εύκολα να μπουν και να βγουν από το λεωφορείο.
 
Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα στο λεωφορείο είναι η μετακίνηση μέσα του, καθώς σε πολλά σημεία (κυρίως στο πίσω μέρος) υπάρχουν σκαλοπάτια. Στο Erga EV Bus. όλες οι θέσεις έχουν τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υπάρχουν πουθενά σκαλοπάτια, κάνοντας πολύ πιο εύκολη την μετακίνηση. Σε αυτό συμβάλλει και η έλλειψη ενός ογκώδους κινητήρα, χαρακτηριστικό των πετρελαιοκίνητων λεωφορείων.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Δεν θα «ταρακουνάει» στις επιταχύνσεις - φρένα, όπως τα diesel λεωφορεία

`Αλλο ένα χαρακτηριστικό των πετρελαιοκίνητων λεωφορείων είναι τα ταρακουνήματα, κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση. Ειδικά καθώς το λεωφορείο παλιώνει και τα μηχανικά μέρη φθείρονται, μια διαδρομή μπορεί να γίνει κουραστική, ειδικά για άτομα που ζαλίζονται στο αυτοκίνητο ή στα μέσα. Αυτό όμως δεν είναι κάτι που προβληματίζει το νέο Erga EV Bus, καθώς οι ηλεκτροκινητήρες του υπόσχονται πιο στρωτή επιτάχυνση, καθώς και πιο ομαλό φρενάρισμα.
 

Οι επιβάτες θα μπορούν να φορτίσουν μέχρι και τα κινητά τους (με ενσωματωμένες θύρες USB)

Στα πρότυπα της εποχής, οι επιβάτες θα μπορούν μέχρι και να φορτίσουν τα κινητά τους. Σε διάφορα σημεία του λεωφορείου, θα βρίσκονται θύρες φόρτισης USB, τις οποίες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν καθόλη τη διάρκεια της διαδρομής.