Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ένα από τα βασικά γνωρίσματα του νέου Iveco Eurocargo, είναι το έντονο «V» που σχηματίζεται στο εμπρός μέρος της καμπίνας.

Το καλαίσθητο εσωτερικό του νέου Eurocargo διακρίνεται για την ποιότητα κατασκευής και η κομψή αισθητική του.

Το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων «Hi-SCR» της Iveco, είναι ελαφρύτερο και αποδοτικότερο από τον συνδυασμό των τεχνολογιών SCR + EGR…

Το νέο Eurocargo προσφέρεται με πετρελαιοκινητήρες ισχύος από 160 – 320 ίππους οι οποίοι…

… συνεργάζονται με μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

Iveco Eurocargo 160 – 250

Κυριαρχεί και με τη… βούλα!
Το νέο Iveco Eurocargo είναι το «International Truck of the Year 2016» και από την πρώτη επαφή μας μαζί του επί ελληνικού εδάφους κατέστη σαφές πως είναι ένα από τα πληρέστερα, αποδοτικότερα και πιο φιλικά στη χρήση, ελαφρά φορτηγά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Από το 1991 όταν και παρουσιάστηκε, το Iveco Eurocargo έχει να επιδείξει περισσότερες από μισό εκατομμύριο πωλήσεις στις αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής, της Αυστραλίας και της Λατ. Αμερικής, γεγονός που το κατατάσσει μεταξύ των πιο εμπορικά επιτυχημένων εκπροσώπων της κατηγορίας του. Παράλληλα, έχει αποσπάσει τον τίτλο του «International Truck of the Year» δύο χρονιές (1992 & 2016).
ΚαθΆ όλη τη διάρκεια της μακρόχρονης εμπορικής του πορείας και στη χώρα μας, το Eurocargo συγκαταλέγονταν στους πιο αποδοτικούς &,αξιόπιστους εκπροσώπους της κατηγορίας του, ωστόσο, η εντελώς νέα σχεδίαση της καμπίνας, οι τεχνολογικές καινοτομίες και το ιδιαίτερα μειωμένο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας τηε νέας γενιάς του, το καθιστούν μια από τις πληρέστερες προτάσεις της αγοράς.
Εξάλλου, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως, η γραμμή παραγωγής του στη Μπρέσια (Ιταλία) όπου και ανέκαθεν κατασκευάζονταν, είναι σε θέση να προσφέρει περισσότερες από 11.000 (!) εκδόσεις του νέου Eurocargo, αναλόγως της χρήσης για την οποία προορίζεται…

Κομψότερη και πιο σύγχρονη αισθητική
Ηνέα σχεδίαση της καμπίνας βασίζεται στο έντονο «V» σχήμα που παρατηρείται στην μάσκα ενώ πλήρως τροποποιημένα είναι τόσο τα φωτιστικά σώματα όσο και τα αεροδυναμικά βοηθήματα στις εμπρός γωνίες της.
Ο προφυλακτήρας ενσωματώνει τόσο ένα σκαλοπάτι για καλύτερη πρόσβαση σε πιο ψηλό σημείο όσο και τους αισθητήρες για το σύστημα AEBS που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.
Ο δυναμικός χαρακτήρας της σχεδίασης αποτυπώνεται επίσης στα νέα φωτιστικά σώματα που φέρουν λυχνίες τύπου LED και σύστημα «Daytime Running Lights» ενώ, τα αεροδυναμικά βοηθήματα ακριβώς από πάνω τους, βελτιώνουν τα επίπεδα θορύβου που παράγονται κατά την κίνηση του οχήματος, ενώ συμβάλλουν και στο παραμένουν καθαρές οι πλευρικές πόρτες. Φυσικά, έχουν επιφέρει και τη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή του οχήματος κατά 2% σε σχέση με τον προκάτοχο του.

 Εξαιρετική εργονομία, αυξημένοι χώροι, βελτιωμένη ποιότητα υλικών
Τo Eurocargo εφοδιάζεται πλέον με νέο τιμόνι που φέρει ενσωματωμένα χειριστήρια για διάφορες λειτουργίες όπως το ηχοσύστημα, το τηλέφωνο κ.ά.
Παράλληλα, σημαντικά βελτιωμένοι είναι και οι χώροι για τα διάφορα αντικείμενα ή έγγραφα με σχετικές λύσεις να έχουν προβλεφθεί στην οροφή, κάτω από τα καθίσματα ή μεταξύ αυτών, στο εσωτερικό των θυρών κ.ά.
Η έκδοση «Day Cab» προσφέρεται με έως και δύο θέσεις για συνοδηγούς ενώ το κάθισμα του οδηγού μπορεί να φέρει ειδικό σύστημα αερανάρτησης, υποβραχιόνια, θέρμανση κ.ο.κ. διασφαλίζοντας ένα υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας καθΆ όλη τη διάρκεια του δρομολογίου.
Στο κέντρο του παρμπρίζ, εδράζεται η νέα βάση για τους αισθητήρες του συστήματος «LDWS» (Lane Departure Warning System) ενώ, η Iveco προσφέρει απευθείας από το εργοστάσιο επιπλέον εξοπλισμό που περιλαμβάνει ειδικά συστήματα πολυμέσων, και βάσεις υποστήριξης για εξωτερικές πηγές δεδομένων όπως tablets κ.ο.κ. που μπορούν να συνδεθούν απευθείας με τις διάφορες λειτουργίες του οχήματος (π.χ. συστήματα πλοήγησης, συστήματα ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς του οδηγού, διαχείριση στόλου οχημάτων και άλλα).
Καταλήγοντας, αξίζει να σημειώσουμε πως οι –μεγαλύτερες- καμπίνες «Sleeper Cab» μπορούν να φιλοξενήσουν έως και δύο κρεβάτια καθώς και αποθηκευτικούς χώρους 260lt. ενώ, οι καμπίνες «Crew Cab» μπορούν να μεταφέρουν έως και έξι επιβάτες πέραν του οδηγού.

 Ο αστικός… χαμαιλέοντας των 11.000 παραλλαγών!
Ενα στοιχείο που έχει καταφέρει να συνδεθεί άρρηκτα με το όνομα του Eurocargo κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης εμπορικής του πορείας είναι η τεράστια ποικιλία εκδόσεων και η δυνατότητα της Iveco να δημιουργήσει το ιδανικό όχημα για διάφορες, πλήρως διαφορετικές χρήσεις, βασιζόμενη στο Eurocargo.
Ουσιαστικά, το Eurocargo προσφέρεται για χρήση εντός ή στα πέριξ των πόλεων και η μεγάλη ευελιξία του σε συνδυασμό με το ιδιαίτερα στιβαρό πλαίσιο του, διασφαλίζουν την ευκολία χειρισμού του ακόμη και στις πιο αναπάντεχες περιστάσεις.
Με το μεικτό βάρος του να κυμαίνεται από τους 6,2 – 19,0t., το Eurocargo προσφέρεται με δύο άξονες και 15 διαφορετικούς τύπους μεταξονίου (από 2,79μ.) ενώ, το μήκος του αμαξώματος του μπορεί να ανέλθει έως και στα 10.175 χλστ.
Σε ότι αφορά στο φορτίο, σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η Iveco, το νέο Eurocargo είναι σε θέση να υποστηρίξει μέγιστο βάρος επί του πλαισίου της τάξης των 11,3t.

 Το πρωτοποριακό σύστημα «Hi-SCR»
Μια από τις πιο σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες της Iveco που υιοθετείται και από το νέο Eurocargo, είναι το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων «Hi-SCR» που σε σχέση με τον συνδυασμό των τεχνολογιών «SCR» και «EGR», είναι ελαφρύτερο, με λιγότερα εξαρτήματα, μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης ενώ επιφέρει και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

«Natural Power» ισχύος 204 ίππων
Με περισσότερες από 13.000 πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων με καύσιμο το φυσικό αέριο από το 1995, η Iveco είναι η κορυφαία στον κλάδο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και όπως είναι φυσικό, το νέο Eurocargo είναι επίσης διαθέσιμο σε εκδόσεις «Natural Power».
Προσφέροντας όφελος έως και 25% από το κόστος καυσίμου, το νέο Eurocargo Natural Power είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 11,0 – 16,0t. με έναν 6κύλινδρο κινητήρα ισχύος 204 ίππων και 750 Nm ροπής που συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 9 σχέσεων ή ένα αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής. Η μέγιστη αυτονομία του ανέρχεται έως στα 400 χλμ.
 
Κινητήρες πετρελαίου και φυσικού αερίου από 160 – 320 ίππους
Ηπληρότητα του νέου Eurocargo σε όλους τους τομείς αντικατοπτρίζεται έκδηλα στη γκάμα των κινητήρων του. Διαθέσιμα σε 7 επιλογές ισχύος, τα μηχανικά σύνολα της οικογένειας «Tector» κερδίζουν τις εντυπώσεις με την αναβαθμισμένη απόδοση τους και τις προηγμένες τεχνολογικές καινοτομίες που ενσωματώνουν.
Σε σχέση με το παρελθόν, η ροπή τους έχει αυξηθεί κατά 8% περίπου ενώ αναφορικά με τις επιλογές στα κιβώτια ταχυτήτων, η Iveco προσφέρει χειροκίνητες λύσεις 6 ή 9 σχέσεων και αυτόματες με 6 ή 12 σχέσεις.
Αναλυτικά, οι επιλογές πετρελαιοκινητήρων του νέου Iveco Eurocargo διαμορφώνονται ως εξής:

 ¶νετο, ασφαλές και προβλέψιμο παντού και πάντα
Οι περιορισμένες διαστάσεις της καμπίνας του, ο μικρός κύκλος στροφής (από 11,0μ.) και τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς, διασφαλίζουν ένα υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας στο νέο Eurocargo σε συνδυασμό με την υψηλή ποιότητα κύλισης και αποδοτικότητα που εγγυώνται οι εξελιγμένες αναρτήσεις και το στιβαρό πλαίσιο.
Ηλεκτρονικά συστήματα όπως τα «LDWS» (Lane Departure Warning System), «AEBS» (Advanced Emergency Braking System), «EVSC» (Enhanced Vehicle Stability Control) και «ACC» (Adaptive Cruise Control) αποτελούν σημαντικά βοηθήματα στο έργο του οδηγού, στις δύσκολες περιστάσεις.
Το ραντάρ για τα ACC και AEBS έχει εμβέλεια 120 μέτρων και επιτρέπει στο όχημα να ανιχνεύσει το ενδεχόμενο πρόσκρουσης και –ακόμη και αυτόματα- να επιβραδύνει σημαντικά, εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο. Αρχικά μειώνεται η απόδοση της ροπής του κινητήρα, μετέπειτα ενεργοποιείται το μηχανόφρενο και στη συνέχεια το βοηθητικό σύστημα πέδησης.
Σε ότι αφορά στα κινούμενα εμπόδια στο δρόμο του φορτηγού, το AEBS είναι σε θέση να μειώσει την ταχύτητα του νέου Eurocargo έως στα 32χλμ./ώρα ενώ στις περίπτωση σταθερών εμποδίων, το σύστημα να μειώσει την ταχύτητα του φορτηγού έως και κατά 10χλμ./ώρα, προκειμένου να μειώσει την ενδεχόμενη σφοδρότητα της σύγκρουσης.

 Διαθέσιμες και εκδόσεις 4x4
Οι εκδόσεις 4x4 του νέου Eurocargo φέρουν σύστημα μόνιμης 4κίνησης και προσφέρονται με μεικτό βάρος από 11,5 – 15,0t. και μεταξόνια μήκους από 3.240 – 4.150 χλστ.
Ανάλογα με την έκδοση, προσφέρουν εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης (από 28ο – 32ο), ράμπας (από 18ο – 23ο) ή αποχώρησης (από 11ο – 17ο), έχουν ελάχιστη απόσταση από το έδαφος της τάξης των 321 – 428 χλστ. ενώ μπορούν να υπερβούν υδάτινα εμπόδια με βάθος έως και 578 χλστ.
Εφοδιάζονται με εκδόσεις 220, 250 ή 280 ίππων του Tector 7 με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και τριπλό διαφορικό.

 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ