ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η μεγάλη γενική συνέλευση του κλάδο των ΦΔΧ Αττικής, Εύβοιας και Νήσων Αιγαίου θα πραγματοποιηθεί στις 7 Ιουλίου στην πλατεία Καραϊσκάκη.

Πανελλαδική συγκέντρωση ΦΔΧ στις 2 Ιουλίου

2.312 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2017)

Με την γενική συνέλευση του κλάδου των ΦΔΧ Αττικής, Εύβοιας και Νησιών Αιγαίου ολοκληρώνεται η –ανά την Ελλάδα- πρώτη φάση των αντιδράσεων κατά των νέων μέτρων που προωθούνται από την Πολιτεία.

Στις 2 Ιουλίου, αναμένεται να διεξαχθεί η γενική συνέλευση των ΦΔΧ Αττικής, Εύβοιας, και Νήσων Αιγαίου στο ξενοδοχείο «Stanley» (Οδυσσέως 1, Πλατεία Καραϊσκάκη), που ουσιαστικά ολοκληρώνει την πρώτη φάση των γενικών συνελεύσεων του κλάδου που διοργανώθηκαν σε όλη την Ελλάδα.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει στην σχετική του ανακοίνωση το ΠΣΧΕΜ, τα βασικά ζητήματα που θα συζητηθούν στην εν λόγω συνέλευση είναι τα ακόλουθα:
Σχετικά με την κυκλοφορία των φορτηγών στους παράδρομους
Σε αυτό το ζήτημα αναμένεται να υποβληθεί νέα αίτηση ακυρώσεων στο Συμβούλιο της Επικρατείας για τους παράδρομους. Να μην ισχύσει δηλαδή η απαγόρευση κυκλοφορίας μέχρι την εκδίκαση της αίτησης ακυρώσεως.
Σχετικά με το ασφαλιστικό – φορολογικό   
Έχει υποβληθεί αίτηση ακυρώσεων στο Συμβούλιο της Επικρατείας μαζί με την ΓΕΣΕΒΕ, την ΕΣΕΕ κ.λπ. Παράλληλα έχει εκπονηθεί επιστημονικά τεκμηριωμένη μελέτη που αποδεικνύει τις καταστροφικές συνέπειες για τον κλάδο. Η εν λόγω μελέτη έχει προωθηθεί σε όλους τους αρμόδιους φορείς της χώρας καθώς και στα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διεκδικούμε την κατάργηση τους.
Σχετικά με το άρθρο 104 του πολυνομοσχεδίου
-Αρθρο 2/παρ. 4: πραγματοποίηση διεθνών μεταφορών με οχήματα και κάτω των 3,5t.
-Αρθρο 2/παρ. 5: κατάργηση της έννοιας εθνικές μεταφορές
-¶ρθρο 2/παρ. 10: η οποία προστέθηκε στο νόμο 4233/2014 (ΦΕΚ 22Α) άρθρο 18 και προβλέπει την κατάργηση της μεταβίβασης των παλαιών αδειών.
-¶ρθρο 2/παρ. 11: η οποία προστέθηκε στο νόμο 4233/2014 (ΦΕΚ 22Α) άρθρο 18 και προβλέπει ενιαία αντιμετώπιση, χωρίς καμία διάκριση σε παλαιούς και νέους στην οικονομική επιφάνεια.
Σχετικά με τους ελκυστήρες
Καταργείται η παρ.1 του άρθρου 14 του νόμου 1959/1991 και η παρ.9 του άρθρου 14 του νόμου 3887/2010 που όριζε τον αριθμό ρυμουλκούμενων που μπορούσε να θέτει σε κυκλοφορία κάθε ελκυστήρας με την πλήρη απελευθέρωση του μέτρου.
Σχετικά με τις μισθώσεις
Πλήρης απελευθέρωση των μισθώσεων ΔΧ και ΙΧ
 
Σε συνέχεια όλων των παραπάνω, το ΠΣΧΕΜ αναφέρει στην ανακοίνωση του τα ακόλουθα: «… Αν δεν αντιδράσουμε μαζικά και δυναμικά στις προγραμματισμένες κινητοποιήσεις στις 8/7 και ισχύσουν οι διατάξεις του άρθρου 104, οι αυτοαπασχολούμενοι και οι μικρές εταιρείες θα καταστραφούν καθώς, μόνο οι μεγάλες εταιρείες θα επιβιώσουν.
Αν όμως αντιδράσουμε μαζικά και οργανωμένα, εκτός από τα παραπάνω, θα λύσουμε και σημαντικά προβλήματα που εκκρεμούν, όπως π.χ. η μείωση των τελών διοδίων και η εφαρμογή του κόστους μεταφοράς.
Αν τα διόδια και το χιλιομετρικό κόστος αναγράφονται χωριστά στην φορτωτική και εισπράττονται υποχρεωτικά, οι αυτοαπασχολούμενοι και οι μικρές μεταφορικές εταιρείες θα προστατευθούν από τον αθέμιτο ανταγωνισμό που δέχονται από τις μεγάλες μεταφορικές εταιρείες, τα Ι.Χ. φορτηγά και τα ξένα φορτηγά ελληνικών συμφερόντων".