Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η επιλογή της όπισθεν γίνεται πλέον μέσω δακτυλίου στον επιλογέα που ανασηκώνεται.

Παράλληλα, έχει αυξηθεί τόσο η στρεπτική ακαμψία πλασίου και αμαξώματος όσο και το μέγιστο βάθος των υδάτινων εμποδίων από τα οποία μπορεί να διέλθει.

Οι αλλαγές στα μηχανικά μέρη του νέου D-Max

10.762 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2019)

Σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά, το νέο D-Max φέρει πολλαπλές δομικές αναβαθμίσεις χάρη στην εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής στο πλαίσιο και άλλα τμήματα του αμαξώματος. Το γεγονός αυτό έχει επιφέρει μείωση του συνολικού απόβαρου και αυξημένη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου (κατά 20%), χωρίς να παραβλέπουμε την βελτίωση της αντισκωριακής αντοχής του.
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, αν εστιάσουμε στον «RZ4E» πετρελαιοκινητήρα των 1,9λτ. με τον οποίο διατίθεται (και θα διατίθεται) στις διάφορες αγορές της ΕΕ το D-Max, η Isuzu ανακοινώνει αρκετές αναβαθμίσεις προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση και η οικονομία καυσίμου, με παράλληλη αύξηση των διαστημάτων μεταξύ των service.
Τροποποιήσει υπάρχουν και στο κιβώτιο ταχυτήτων όπου η όπισθεν εμπλέκεται πλέον μέσω ενός δακτυλίου στον επιλογέα ταχυτήτων ο οποίος ανασηκώνεται, γεγονός που καθιστά την εν λόγω διαδικασία πιο εύκολη και γρήγορη.
Στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο, χάρη σε έναν μετατροπέα ροπής, βελτιώνεται τόσο η απόκριση στις εντολές του οδηγού όσο και η κατανάλωση καυσίμου.
Το νέο Isuzu D-Max θα εφοδιάζεται πλέον και με ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα για το πίσω διαφορικό ενώ η εναλλαγή της μετάδοσης της κίνησης από τους δύο στους τέσσερις τροχούς είναι αρκετά πιο γρήγορη, όπως αντίστοιχα και η φάση υποπολλαπλασιασμού (επιλογή «κοντών) των σχέσεων μετάδοσης.
Αρκετές είναι και οι αλλαγές στην ανάρτηση, σε αμφότερους τους άξονες, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα κύλισης ενώ την ίδια στιγμή έχει μειωθεί ο κύκλος στροφής του οχηματος αλλά και το βάθος των υδάτινων εμποδίων που μπορεί να διαβεί (έως και 800 χλστ. πλέον).
Τέλος, το νέο Pick-Up της Isuzu φέρει επεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης, στο σύστημα πέδησης αλλά και στη δομή του αμαξώματος και του πλαισίου, προκειμένου να βελτιωθεί η κατευθυντικότητα του, να μειωθούν οι κραδασμοί αλλά και η απόσταση ακινητοποίησης κάτω από όλες τις συνθήκες.

 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)