Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τον μικρό αδελφό του Ford F-150 Raptor θέλει να αποτελέσει το νέο Maverick Tremor που εστιάζει στο off-road.

Τον μικρό αδελφό του Ford F-150 Raptor θέλει να αποτελέσει το νέο Maverick Tremor που εστιάζει στο off-road.

Tο κόστος του «Tremor Off-Road Package» είναι στα 2.995 δολάρια, ενώ προσφέρεται και το στιλιστικό πακέτο «Tremor Appearance Package» αξίας 1.495 δολαρίων.

Tο κόστος του «Tremor Off-Road Package» είναι στα 2.995 δολάρια, ενώ προσφέρεται και το στιλιστικό πακέτο «Tremor Appearance Package» αξίας 1.495 δολαρίων.

Νέο σύστημα 4κίνησης και αναβαθμισμένη ανάρτηση, για σημαντικά καλύτερες δυνατότητες στις εκτός δρόμου διαδρομές.

Νέο σύστημα 4κίνησης και αναβαθμισμένη ανάρτηση, για σημαντικά καλύτερες δυνατότητες στις εκτός δρόμου διαδρομές.

Ο 2λιτρος EcoBoost κινητήρας βενζίνης αποδίδει 250 hp ισχύος και 375 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Ο 2λιτρος EcoBoost κινητήρας βενζίνης αποδίδει 250 hp ισχύος και 375 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

To αυξημένο απόβαρο του Maverick Tremor (1.727 κιλά), που μειώνει το ωφέλιμο φορτίο κατά 136 κιλά (σύνολο 544 κιλά).

To αυξημένο απόβαρο του Maverick Tremor (1.727 κιλά), που μειώνει το ωφέλιμο φορτίο κατά 136 κιλά (σύνολο 544 κιλά).

Περιορισμένες οι αλλαγές στο εσωτερικό του Maverick Tremor.

Περιορισμένες οι αλλαγές στο εσωτερικό του Maverick Tremor.

  • Τον μικρό αδελφό του Ford F-150 Raptor θέλει να αποτελέσει το νέο Maverick Tremor που εστιάζει στο off-road.
  • Tο κόστος του «Tremor Off-Road Package» είναι στα 2.995 δολάρια, ενώ προσφέρεται και το στιλιστικό πακέτο «Tremor Appearance Package» αξίας 1.495 δολαρίων.
  • Νέο σύστημα 4κίνησης και αναβαθμισμένη ανάρτηση, για σημαντικά καλύτερες δυνατότητες στις εκτός δρόμου διαδρομές.
  • Ο 2λιτρος EcoBoost κινητήρας βενζίνης αποδίδει 250 hp ισχύος και 375 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
  • To αυξημένο απόβαρο του Maverick Tremor (1.727 κιλά), που μειώνει το ωφέλιμο φορτίο κατά 136 κιλά (σύνολο 544 κιλά).
  • Περιορισμένες οι αλλαγές στο εσωτερικό του Maverick Tremor.

Πιο σκληροτράχηλο το Ford Maverick (+vid)

2.586 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2022)

Μικρό μόνο στο μάτι θέλει να είναι το Ford Maverick και για αυτό εντάσσει στη γκάμα του την έκδοση «Tremor», ένα πακέτο που με λογικό κόστος απογειώνει τόσο τις εκτός δρόμου επιδόσεις όσο και την εμφάνισή του.

Ασταμάτητο εκτός δρόμου το Ford Maverick Tremor!

  • Με πιο ψηλή, ανθεκτική ανάρτηση
  • Νέο σύστημα τετρακίνησης
  • Μοναδικές αισθητικές πινελιές
  • Με τον 2.0 EcoBoost των 250 hp
 
Σε μεγάλη εμπορική επιτυχία έχει εξελιχθεί στις ΗΠΑ το Ford Maverick, το μικρό, προσιτό και οικονομικό στη χρήση Pick-Up της μπλε οβάλ εταιρείας, η οποία θέλοντας να ενισχύσει περαιτέρω την πορεία του μοντέλου, λανσάρει τη νέα έκδοση «Tremor».


Tο κόστος του «Tremor Off-Road Package» είναι στα 2.995 δολάρια, ενώ προσφέρεται και το στιλιστικό πακέτο «Tremor Appearance Package» αξίας 1.495 δολαρίων.

Tο κόστος του «Tremor Off-Road Package» είναι στα 2.995 δολάρια, ενώ προσφέρεται και το στιλιστικό πακέτο «Tremor Appearance Package» αξίας 1.495 δολαρίων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι αλλαγές μέσα – έξω

Το νέο Maverick Tremor δείχνει πιο «άγριο» χάρη στην τροποποιημένη γρίλια της μάσκας και τον προφυλακτήρα που σχεδιάστηκε έτσι ώστε να βελτιώνεται η γωνία προσέγγισης εμποδίων. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα βρουν ακόμα κίτρινους κρίκους πρόσδεσης, μαυρισμένα λογότυπα της Ford, νέα φωτιστικά σώματα με σκοτεινά στοιχεία και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με γκρι φινίρισμα και πορτοκαλί λεπτομέρειες.
 
Συγκριτικά περιορισμένες είναι οι αλλαγές στην καμπίνα, όπου τα καθίσματα φέρουν την επένδυση «Black Onyx» με ραφές «Tremor Orange» και κεντημένο το «Tremor» στα προσκέφαλα. Μαύροι είναι και οι αεραγωγοί, όπως και οι χειρολαβές.

Με έμφαση στο off-road

Κάτω από το καπό συναντάμε τον 2λιτρο EcoBoost κινητήρα βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 250 hp ισχύος και 375 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Και μπορεί ο κινητήρας να είναι κοινός με τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου, όμως το σύστημα τετρακίνησης με το κλείδωμα του πίσω διαφορικού είναι μοναδικό.
 
Εκτός από το σύστημα 4κίνησης που θυμίζει το Bronco Sport, το Maverick Tremor βελτιώνει περαιτέρω τις off-road επιδόσεις του χάρη στο πακέτο «FX4 Off-Road Package», που περιλαμβάνει μια ανθεκτική ανάρτηση με μοναδικά ελατήρια και αμορτισέρ. Επιπλέον συναντάμε κιτ ανύψωσης της ανάρτησης κατά 25 χλστ., προστατευτικές ποδιές και heavy-duty σύστημα ψύξης του κιβωτίου.
 
Το Tremor διαθέτει επίσης έναν επιλογέα τρόπου οδήγησης και ένα σύστημα Trail Control, το οποίο λειτουργεί ως cruise control χαμηλής ταχύτητας για εκτός δρόμου. Εκεί, οι γωνίες προσέγγισης, εξόδου και ράμπας ορίζονται στις 30,7, 22,2 και 19,9 μοίρες αντίστοιχα. Οι παραπάνω τιμές είναι σημαντικά βελτιωμένες σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις του Maverick, με τη γωνία προσέγγισης να έχει ανέβει κατά 9,1 μοίρες!
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως ελαφρώς αυξημένο εμφανίζεται το απόβαρο του Maverick Tremor, που ορίζεται στα 1.727 κιλά, γεγονός που μειώνει το ωφέλιμο φορτίο κατά 136 κιλά (σύνολο 544 κιλά). Αμετάβλητη παραμένει στα 907 μόλις κιλά η ικανότητα έλξης του μοντέλου.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »