Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα του νέου Navara είναι η ανάρτηση πέντε συνδέσμων (χωρίς φύλλα σούστας) για τον πίσω άξονα των Double Cab εκδόσεων. Η εν λόγω διάταξη αναβαθμίζει κάθετα την οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού Pick-Up εντός και εκτός δρόμου ενώ, και στις εκδόσεις με φύλλα σούστας, η Nissan έχει εξελίξει μια νέα δομή με μειωμένο κατά 7 κιλά βάρος καθώς και αυξημένη γωνία διαφυγής κατά 3,1%.
Στην άσφαλτο το Navara ουσιαστικά μπορεί μεταμορφώνεται σε μαγικό χαλί χάρη στην εξαιρετική ποιότητα κύλισης του ενώ η δυνατότητα εμπλοκής του συστήματος 4κίνησης ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες, επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί με σιγουριά και εκτός δρόμου.
Με τις κατάλληλες ρυθμίσεις (μείωση της πίεσης στα ελαστικά) και χωρίς την ανάγκη ενεργοποίησης συστημάτων όπως τα Hill Descent Control, Hill Start Assit, Forward Emergency Braking κ.ο.κ. είχαμε την ευκαιρία να διανύσουμε και μια –αρκετά απαιτητική- διαδρομή στους αμμόλοφους των παρυφών της Δυτικής Σαχάρα όπου, η οδήγηση του Navara αποδείχθηκε παιχνίδι. Τόσο εύκολη και διασκεδαστική. Φυσικά, η τεχνολογία δεν είναι πανάκεια για την αποφυγή όλων των κακοτοπιών, όπως αρκετοί συνάδελφοι μας είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν ωστόσο, το Nissan Navara είναι σε θέση να προλάβει ή να… συγχωρήσει, αρκετές λάθος εκτιμήσεις του οδηγού, υπό ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr