ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

VW T7 vs T6.1: Ti αλλάζει στη νέα εποχή του Transporter;

3.955 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2025)
VW T7 vs T6.1: Ti αλλάζει στη νέα εποχή του Transporter;

VW T7 vs T6.1: Ti αλλάζει στη νέα εποχή του Transporter;

To νέο VW Transporter είναι σημαντικά αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς έναντι του μοντέλου που αντικαθιστά

To νέο VW Transporter είναι σημαντικά αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς έναντι του μοντέλου που αντικαθιστά

Με προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο, ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου VW Transporter διακρίνεται για την ευρυχωρία και την εργονομία του.

Με προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο, ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου VW Transporter διακρίνεται για την ευρυχωρία και την εργονομία του.

Αναπαυτικά και πλήρως ρυθμιζόμενα τα καθίσματα, διασφαλίζουν άνετα δρομολόγια αλλά και πολλαπλές λύσεις αποθήκευσης.

Αναπαυτικά και πλήρως ρυθμιζόμενα τα καθίσματα, διασφαλίζουν άνετα δρομολόγια αλλά και πολλαπλές λύσεις αποθήκευσης.

Το νέο Transporter προσφέρει μακρύτερη και φαρδύτερη καρότσα έναντι της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου.

Το νέο Transporter προσφέρει μακρύτερη και φαρδύτερη καρότσα έναντι της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου.

Αριστερά το VW T1 του 1949 και δεξιά η 7η γενιά του Transporter του 2025.

Αριστερά το VW T1 του 1949 και δεξιά η 7η γενιά του Transporter του 2025.

Τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ADAS έχουν βελτιώσει σημαντικά την –έτσι και αλλιώς- εξαιρετική οδική συμπεριφορά του Μεσαίου Van της VW.

Τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ADAS έχουν βελτιώσει σημαντικά την –έτσι και αλλιώς- εξαιρετική οδική συμπεριφορά του Μεσαίου Van της VW.

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο e-Transporter ξεκίνησε επίσης την εμπορική του πορεία και στην ελληνική αγορά.

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο e-Transporter ξεκίνησε επίσης την εμπορική του πορεία και στην ελληνική αγορά.

Ηλεκτροκίνητο, πετρελαιοκίνητο ή υβριδικό, το νέο Transporter προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ από 110 – 286 άλογα.

Ηλεκτροκίνητο, πετρελαιοκίνητο ή υβριδικό, το νέο Transporter προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ από 110 – 286 άλογα.

Η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας του νέου VW e-Transporter ανέχεται στις 64kWh.

Η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας του νέου VW e-Transporter ανέχεται στις 64kWh.

To μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να υποστηριχθεί στην οροφή του οχήματος ανέρχεται πλέον στα 170 κιλά.

To μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να υποστηριχθεί στην οροφή του οχήματος ανέρχεται πλέον στα 170 κιλά.

Η μέγιστη αυτονομία του νέου e-Transporter σε μεικτό κύκλο κίνησης ανέρχεται στα 357km σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Η μέγιστη αυτονομία του νέου e-Transporter σε μεικτό κύκλο κίνησης ανέρχεται στα 357km σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

  • VW T7 vs T6.1: Ti αλλάζει στη νέα εποχή του Transporter;
  • VW T7 vs T6.1: Ti αλλάζει στη νέα εποχή του Transporter;
  • To νέο VW Transporter είναι σημαντικά αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς έναντι του μοντέλου που αντικαθιστά
  • Με προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο, ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου VW Transporter διακρίνεται για την ευρυχωρία και την εργονομία του.
  • Αναπαυτικά και πλήρως ρυθμιζόμενα τα καθίσματα, διασφαλίζουν άνετα δρομολόγια αλλά και πολλαπλές λύσεις αποθήκευσης.
  • Το νέο Transporter προσφέρει μακρύτερη και φαρδύτερη καρότσα έναντι της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου.
  • Αριστερά το VW T1 του 1949 και δεξιά η 7η γενιά του Transporter του 2025.
  • Τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ADAS έχουν βελτιώσει σημαντικά την –έτσι και αλλιώς- εξαιρετική οδική συμπεριφορά του Μεσαίου Van της VW.
  • Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο e-Transporter ξεκίνησε επίσης την εμπορική του πορεία και στην ελληνική αγορά.
  • Ηλεκτροκίνητο, πετρελαιοκίνητο ή υβριδικό, το νέο Transporter προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ από 110 – 286 άλογα.
  • Η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας του νέου VW e-Transporter ανέχεται στις 64kWh.
  • To μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να υποστηριχθεί στην οροφή του οχήματος ανέρχεται πλέον στα 170 κιλά.
  • Η μέγιστη αυτονομία του νέου e-Transporter σε μεικτό κύκλο κίνησης ανέρχεται στα 357km σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

H νέα οικογένεια «Bulli» της VW Επαγγελματικά είναι πλέον πλήρης.
Νέο σε σχεδίαση με βελτιωμένο τεχνολογικό υπόβαθρο.
Μακρύτερο & φαρδύτερο, μεταφέρει πλέον περισσότερα.
Σε εκδόσεις πετρελαίου ή ηλεκτρικό το νέο Transporter, αργότερα & υβριδικό.

H νέα οικογένεια «Bulli» της VW Επαγγελματικά είναι πλέον πλήρης

Με τη συμπλήρωση 75 ετών από την πρώτη παρουσίαση του θρυλικού VW T1 (Bulli), το μακρινό 1949, που έμελλε να εξελιχθεί σε ένα από τα πιο επιδραστικά επαγγελματικά οχήματα όλων των εποχών, η η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επέλεξε την Αττική για την παρουσίαση της 7ης –κατά σειρά- γενιάς του, του νέου VW TransporterT7 αν προτιμάτε), που θα είναι διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό (e-Transporter). Παράλληλα, ξεκίνησε και στην ελληνική αγορά η εμπορική πορεία των επιβατικών εκδόσεων Kombi & Caravelle (& e-Caravelle).
 
Οι νέες αυτές εκδόσεις (επαγγελματικές & επιβατικές), συμπληρώνουν την γκάμα «Bulli» της VW Επαγγελματικά Οχήματα μαζί με τα μοντέλα Multivan, California & ID Buzz / ID Buzz Cargo.
 
Ας δούμε μαζί τις εντυπώσεις που αποκομίσαμε από την πρώτη μας επαφή με το νέο Μεσαίο Van της Volkswagen, τόσο στην πετρελαιοκίνητη όσο και στην ηλεκτρική του έκδοση.
 

Νέο σε σχεδίαση με βελτιωμένο τεχνολογικό υπόβαθρο

Εξελιγμένο σε συνεργασία με τη Ford Pro, το νέο VW Transporter T7 έχει σαφείς δομικές και σχεδιαστικές τροποποιήσεις έναντι της γενιάς που αντικαθιστά (Τ6.1). Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ως προς το μήκος του μεταξονίου & του αμαξώματος (5,05 – 5,45m) είναι μακρύτερο κατά 146 – 400mm από την προηγούμενη γενιά. Παράλληλα είναι και φαρδύτερο κατά 128mm με σαφή αντίκτυπο στο ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος (σε καμπίνα & χώρο φόρτωσης).
Την ίδια στιγμή όμως, ο κύκλος στροφής του νέου Transporter έχει διατηρηθεί ίδιος ωστόσο, είναι σαφές πως το επίπεδο του εξοπλισμού άνεσης, συνδεσιμότητας και ασφάλειας, δεδομένης της δυνατότητας υποστήριξης πολλαπλών νέων ηλεκτρονικών συστημάτων σε όλους τους τομείς, είναι «κάθετα» αναβαθμισμένο σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.
 
Από την πρώτη στιγμή στο εσωτερικό του νέου Transporter είναι έκδηλη η προσοχή που έχει δοθεί στην ποιότητα των υλικών, στην εργονομία και στους χώρους.
 

Μακρύτερο & φαρδύτερο, μεταφέρει πλέον περισσότερα

Αν επικεντρωθούμε στις εκδόσεις Van (Transporter & e-Transporter), το νέο Μεσαίο Van της Volkswagen εμφανίζεται πιο αποδοτικό έναντι της προηγούμενης του γενιάς.
 
Πιο συγκεκριμένα, το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης κυμαίνεται από τα 2,6 – 3,0m (έως 3,47m κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού) και είναι αυξημένο κατά σχεδόν 500m ενώ την ίδια στιγμή το ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος έχει αυξηθεί κατά 77mm στα 1.777mm (1,4m στους θόλους).
 
Συνολικά, το νέο VW Transporter μπορεί να μεταφέρει φορτία όγκου από 5,8 – 9,0κ.μ. (με υπερυψωμένη οροφή) και να ρυμουλκήσει έως 2,8t. (+300kg).
 
Τέλος, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του ανέρχεται έως και στον 1,3t.
 

Διαστάσεις - Βάρη Νέο VW Transporter VW Transporter T6.1 Διαφορά
Μήκος αμαξώματος (mm) 5.050 - 5.450 4.904 - 5.304 +146 έως 400mm
Πλάτος αμαξώματος (mm) 2.032 1.904 +128mm
Μεταξόνιο (mm) 3.100 - 3.500 3.000 - 3.400 +97mm
Κύκλος στροφής (m) 11,9 - 13,0 11,9 - 13,2 -200mm
Μήκος χώρου φόρτωσης (mm) 2.602 - 3.475 2.324 - 2.975 έως 500mm
Πλάτος χώρου φόρτωσης (mm) 1.777 1.700 +77mm
Όγκος χώρου φόρτωσης (κ.μ.) 5,8 - 9,0 5,8 - 6,7 -
Ελκτική ικανότητα με φρένα (t.) έως 2,8t. έως 2,5t. +0,3t.
Μέγιστο φορτίο οροφής (kg) έως 170 έως 150 +20kg
* Eργοστασιακές μετρήσεις
 
Έκδοση νέο VW Transporter Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο (kg)
ICE (συμβατική, diesel) έως 1.326
eHybrid (Plug-In Hybrid, βενζίνη) έως 1.140
BEV (ηλεκτρική) έως 1.038
 

Συνέχεια του άρθρου >>>