«Αυλαία» για το νέο VW Transporter στην Ελλάδα
H νέα οικογένεια «Bulli» της VW Επαγγελματικά είναι πλέον πλήρης.
Νέο σε σχεδίαση με βελτιωμένο τεχνολογικό υπόβαθρο.
Μακρύτερο & φαρδύτερο, μεταφέρει πλέον περισσότερα.
Σε εκδόσεις πετρελαίου ή ηλεκτρικό το νέο Transporter, αργότερα & υβριδικό.
Με τη συμπλήρωση 75 ετών από την πρώτη παρουσίαση του θρυλικού VW T1 (Bulli), το μακρινό 1949, που έμελλε να εξελιχθεί σε ένα από τα πιο επιδραστικά επαγγελματικά οχήματα όλων των εποχών, η η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επέλεξε την Αττική για την παρουσίαση της 7ης –κατά σειρά- γενιάς του, του νέου VW Transporter (ή T7 αν προτιμάτε), που θα είναι διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό (e-Transporter). Παράλληλα, ξεκίνησε και στην ελληνική αγορά η εμπορική πορεία των επιβατικών εκδόσεων Kombi & Caravelle (& e-Caravelle).
Οι νέες αυτές εκδόσεις (επαγγελματικές & επιβατικές), συμπληρώνουν την γκάμα «Bulli» της VW Επαγγελματικά Οχήματα μαζί με τα μοντέλα Multivan, California & ID Buzz / ID Buzz Cargo.
Ας δούμε μαζί τις εντυπώσεις που αποκομίσαμε από την πρώτη μας επαφή με το νέο Μεσαίο Van της Volkswagen, τόσο στην πετρελαιοκίνητη όσο και στην ηλεκτρική του έκδοση.
Εξελιγμένο σε συνεργασία με τη Ford Pro, το νέο VW Transporter T7 έχει σαφείς δομικές και σχεδιαστικές τροποποιήσεις έναντι της γενιάς που αντικαθιστά (Τ6.1). Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ως προς το μήκος του μεταξονίου & του αμαξώματος (5,05 – 5,45m) είναι μακρύτερο κατά 146 – 400mm από την προηγούμενη γενιά. Παράλληλα είναι και φαρδύτερο κατά 128mm με σαφή αντίκτυπο στο ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος (σε καμπίνα & χώρο φόρτωσης).
Την ίδια στιγμή όμως, ο κύκλος στροφής του νέου Transporter έχει διατηρηθεί ίδιος ωστόσο, είναι σαφές πως το επίπεδο του εξοπλισμού άνεσης, συνδεσιμότητας και ασφάλειας, δεδομένης της δυνατότητας υποστήριξης πολλαπλών νέων ηλεκτρονικών συστημάτων σε όλους τους τομείς, είναι «κάθετα» αναβαθμισμένο σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.
Από την πρώτη στιγμή στο εσωτερικό του νέου Transporter είναι έκδηλη η προσοχή που έχει δοθεί στην ποιότητα των υλικών, στην εργονομία και στους χώρους.
Αν επικεντρωθούμε στις εκδόσεις Van (Transporter & e-Transporter), το νέο Μεσαίο Van της Volkswagen εμφανίζεται πιο αποδοτικό έναντι της προηγούμενης του γενιάς.
Πιο συγκεκριμένα, το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης κυμαίνεται από τα 2,6 – 3,0m (έως 3,47m κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού) και είναι αυξημένο κατά σχεδόν 500m ενώ την ίδια στιγμή το ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος έχει αυξηθεί κατά 77mm στα 1.777mm (1,4m στους θόλους).
Συνολικά, το νέο VW Transporter μπορεί να μεταφέρει φορτία όγκου από 5,8 – 9,0κ.μ. (με υπερυψωμένη οροφή) και να ρυμουλκήσει έως 2,8t. (+300kg).
Τέλος, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του ανέρχεται έως και στον 1,3t.
Διαστάσεις - Βάρη | Νέο VW Transporter | VW Transporter T6.1 | Διαφορά |
---|---|---|---|
Μήκος αμαξώματος (mm) | 5.050 - 5.450 | 4.904 - 5.304 | +146 έως 400mm |
Πλάτος αμαξώματος (mm) | 2.032 | 1.904 | +128mm |
Μεταξόνιο (mm) | 3.100 - 3.500 | 3.000 - 3.400 | +97mm |
Κύκλος στροφής (m) | 11,9 - 13,0 | 11,9 - 13,2 | -200mm |
Μήκος χώρου φόρτωσης (mm) | 2.602 - 3.475 | 2.324 - 2.975 | έως 500mm |
Πλάτος χώρου φόρτωσης (mm) | 1.777 | 1.700 | +77mm |
Όγκος χώρου φόρτωσης (κ.μ.) | 5,8 - 9,0 | 5,8 - 6,7 | - |
Ελκτική ικανότητα με φρένα (t.) | έως 2,8t. | έως 2,5t. | +0,3t. |
Μέγιστο φορτίο οροφής (kg) | έως 170 | έως 150 | +20kg |
Έκδοση νέο VW Transporter | Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο (kg) |
---|---|
ICE (συμβατική, diesel) | έως 1.326 |
eHybrid (Plug-In Hybrid, βενζίνη) | έως 1.140 |
BEV (ηλεκτρική) | έως 1.038 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr