Πώς γίνεται ένα Pick-Up να κάνει ένα σπορ αυτοκίνητο να δείχνει «λίγο»; Την απάντηση δίνει το Navara-R, που «δανείζεται» μέρη από το Nissan GT-R και μετατρέπεται σε ένα «όπλο» για την πίστα, ένα άλλοτε «αγροτικό» που εντυπωσιάζει με την ισχύ των 1.000 hp, το στήσιμο, αλλά και την τιμή του η οποία βρίσκεται κοντά στις 300.000 ευρώ!
Nissan Navara-R: σχεδόν 300 χιλιάρικα για ένα Pick-Up!
Με αναβαθμισμένο κινητήρα 1.000 hp από Nissan GT-R
«Τουμπανιασμένο», αεροδυναμικό αμάξωμα
Αγωνιστική ανάρτηση και ξαναδουλεμένο σασί
Κυκλοφορεί κανονικά στον δρόμο
Δίχως αμφιβολία, το Navara είναι μάλλον το τελευταίο μοντέλο της Nissan που θα περίμενες να δεις βελτιωμένο. Και όταν λέμε «βελτιωμένο» δεν εννοούμε στις εκτός δρόμου διαδρομές, αλλά στην άσφαλτο στην οποία βάζει «φωτιά»!
Με αυτό απ’ ότι φαίνεται δεν συμφωνεί ο επαγγελματίας drifter, Steve Baggsy Biagioni, o ιδρυτής της βρετανικής ομάδας SB Motorsports, οι άνθρωποι της οποίας δούλεψαν δύο χρόνια πάνω στο ιαπωνικό pick-up, προκειμένου να δημιουργήσουν το Navara-R, το οποίο κρύβει κάτω από το καπό του έναν αναβαθμισμένο κινητήρα που προέρχεται από το Nissan GT-R.
Από τις σχεδόν 292.000 ευρώ ξεκινάνε οι τιμές του Navara-R. Όσοι πιστοί προσέλθετε...
Το χαμηλωμένο Navara-R διαθέτει ένα φαρδύ bodykit, ειδικά κατασκευασμένο από την Sterling Automotive, το οποίο περιλαμβάνει φουσκωμένους θόλους εμπρός-πίσω, προεκτάσεις στους προφυλακτήρες, εμπρόσθιο splitter και δύο πίσω αεροτομές, μία στην οροφή και μία στην πόρτα της καρότσας. Το ιδιαίτερο αυτό Nissan Navara φέρει «κοστούμι» της Fleet Livery Solutions Ltd, όπως και τροχούς 20 ιντσών της BBS που φοράνε αγωνιστικά ελαστικά.
Από τους 570 στους 1.000 ίππους!
Όσο εντυπωσιακό και αν είναι το αμάξωμα, το «ζουμί» βρίσκεται αλλού: κάτω από το καπό συγκεκριμένα, απ’ όπου πετάχτηκε στα σκουπίδια ο στοκ πετρελαιοκινητήρας του Nissan Navara, προκειμένου να δώσει τη θέση του στο «πειραγμένο» σύνολο VR38DETT του περίφημου Nissan GT-R.
Ο εν λόγω twin-turbo V6 κινητήρας μετονομάστηκε σε VR41 και διαθέτει αυξημένη χωρητικότητα από τα 3,8 στα 4,1 λτ. Και αν αυτό δεν σας εντυπωσιάζει, σημειώστε πως η ισχύς ανέβηκε από τα 570 στα 1.000 άλογα! Η κίνηση μεταφέρεται φυσικά και στους 4 τροχούς μέσω ενός ξαναδουλεμένου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, από τους ειδικούς της Dodson Motorsport.
Μία ακόμα αλλαγή που δεν φαίνεται με γυμνό μάτι, είναι η δουλειά που έγινε στο σασί τύπου σκάλας του Nissan Navara, ώστε το Navara-R να συμπεριφέρεται όπως πρέπει σε μια πίστα. Συγκεκριμένα, έχουν τοποθετηθεί τα υποπλαίσια του GT-R όπως και ειδικά κατασκευασμένες βάσεις ανάρτησης, με την τελευταία να είναι η KW V4 Racing Coilover με υδραυλικό σύστημα ανύψωσης HLS 4 Hydraulic Lift. Φυσικά, η ισχύς ακινητοποίησης έχει επίσης αναβαθμιστεί με φρένα RC6 και RC4 της Alcon Specialist.
Το αγωνιστικό πνεύμα συνεχίζεται αμείωτα και στο εσωτερικό, όπου έχει τοποθετηθεί το τιμόνι του Nissan GT-R, ένα ζεύγος bucket καθισμάτων της Sparco, κόκκινο κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, ένας μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά και ένα σύστημα infotainment της Kenwood με μεγάλη οθόνη αφής.
Κυκλοφορεί και στον δρόμο
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως το Navara-R έχει κανονική άδεια κυκλοφορίας στον δρόμο, αρκεί βέβαια να έχετε τα «χέρια» που απαιτούνται για να το κρατήσετε μέσα σε αυτόν. Σε κάθε περίπτωση, η SB Motorsports ξεκίνησε να δέχεται παραγγελίες για το «τρελό» αυτό Pick-Up το οποίο έχει και «τρελά» λεφτά, καθώς οι τιμές του εκκινούν λίγο κάτω από τα 292.000 ευρώ!
Όπως και να έχει το πράγμα, όποιος έχει τον χρόνο και τη διάθεση, μπορεί να δει στο παρακάτω βίντεο από το κανάλι του Baggsy πώς φτιάχτηκε το Navara-R :