Μέσα στο προσεχές καλοκαίρι θα λανσαριστεί στις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές το πλήρως ηλεκτρικό Nissan Townstar.
Με αυτονομία 300 χλμ. το ηλεκτρικό Nissan Townstar
Με αυτονομία 300 χλμ., φόρτιση σε 42 λεπτά και υψηλές μεταφορικές δυνατότητες, το νέο ηλεκτρικό Nissan Townstar θα πραγματοποιήσει το καλοκαίρι το πανευρωπαϊκό του ντεμπούτο, αντικαθιστώντας στη γκάμα της εταιρείας το δημοφιλές e-NV200.
Το καλοκαίρι το ηλεκτρικό Nissan Townstar!
Έξι εξηλεκτρισμένα (πλήρως ηλεκτρικά και υβριδικά) μοντέλα θα λανσάρει το προσεχές καλοκαίρι η Nissan, ανάμεσα στο οποία θα είναι και η μηδενικών ρύπων έκδοση του νέου Townstar, το οποίο θα αντικαταστήσει στη γκάμα της εταιρείας τα NV200 και NV250. Η ηλεκτρική του εκδοχή θα πάρει τη σκυτάλη από το άκρως επιτυχημένο εμπορικά e-NV200. Σημειώνεται, πως το νέο Townstar στηρίζεται στο ολοκαίνουργιο Kangoo της «συμμάχου» Renault, κάτι που φυσικά ισχύει και για τις ηλεκτρικές εκδοχές των δύο μοντέλων.
Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τη νέα ανακοίνωση της Nissan, το ηλεκτρικό Vanette θα προσφέρει σύμφωνα με τον ρεαλιστικό κύκλο WLTP, μέγιστη μεικτή αυτονομία της τάξης των 300 χλμ., ενώ θα περιλαμβάνει στον (στάνταρ και προαιρετικό) εξοπλισμό του πάνω από 20 επικουρικά συστήματα που αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας του οδηγού.
Μέγιστη αυτονομία 300 χλμ. στον μεικτό κύκλο και δυνατότητα ταχείας φόρτισης σε 42 λεπτά για το ηλεκτρικό Nissan Townstar.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Φόρτιση σε 42 λεπτά
Υπενθυμίζεται, πως το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 44 kWh, η οποία θα τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα που εμφανίζει μέγιστη ισχύ 90 kW (122 hp) και ροπή 245 Nm. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένας φορτιστής 11 kW, ενώ προαιρετικά η ισχύς φόρτισης φτάνει στα 22 kW. Αν το όχημα συνδεθεί μέσω βύσματος CCS σε έναν DC σταθμό ταχείας φόρτισης, οι μπαταρίες φτάνουν από το 0% στο 80% σε 42 λεπτά.
Σε ό,τι αφορά στις μεταφορικές δυνατότητες του ηλεκτρικού Nissan Townstar, αυτό θα μπορεί να μεταφέρει έως και δύο ευρωπαλέτες στον χώρο φόρτωσης που εμφανίζει όγκο 3,9 κ.μ. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ορίζεται στα 800 κιλά, ενώ η ελκτική ικανότητα με φρένα αγγίζει τα 1.500 κιλά.
Μόνο ηλεκτρικά ως το 2030
Αξίζει να αναφερθεί, πως η ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να μην επενδύσει στους θερμικούς κινητήρες προδιαγραφών Euro 7 στα επιβατικά της οχήματα και σε αυτό το πλαίσιο από το 2023 δεν θα λανσάρει στην Ευρώπη μοντέλα με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου.
Μάλιστα, οι άνθρωποι της Nissan προσδοκούν πως έως το 2026, στη Γηραιά Ήπειρο το 75% των πωλήσεών τους να αφορούν σε ηλεκτρικά οχήματα, ενώ επιπλέον φιλοδοξούν πως μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα πουλάνε αποκλειστικά και μόνο οχήματα μηδενικών ρύπων, κάτι που περιγράφεται στους στόχους του στρατηγικού πλάνου «Ambition 2030».