Με σημαντικές αναβαθμίσεις παντού και νέα σχεδίαση, το νέο Isuzu D-Max είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά.

Θα συνεχίζει να προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος με βελτιωμένες μεταφορικές δυνατότητες και αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά.

Πλήρως ανανεωμένος σχεδιαστικά ο εσωτερικός διάκοσμος διακρίνεται για την πληρότητα του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας ενώ…

… πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες που βασίζονται στις ενδείξεις «έξυπνων» αισθητήρων και ραντάρ, υποβοηθούν πλέον το έργο του οδηγού.

Σημαντικές είναι και οι αναβαθμίσεις του 1.900άρη πετρελαιοκινητήρα που βελτιώνουν την απόδοση του σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του.

Πολλά σκαλιά πάνω!

Διαθέσιμη είναι πλέον στην ελληνική αγορά η νέα γενιά του Isuzu D-Max, με σημαντικές αναβαθμίσεις παντού και κόστος που ξεκινά από τα 32.450 ευρώ για τις διπλοκάμπινες εκδόσεις!

 
Η νέα γενιά του Isuzu D-Max, ενός εκ των πιο αποδοτικών και πληρέστατων Pick-Up σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι πλέον διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, με σημαντικές αναβαθμίσεις σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς!
Ξεκινώντας από την εξωτερική σχεδίαση του αμαξώματος, το νέο D-Max εφοδιάζεται με νέα μάσκα, προφυλακτήρα και φωτιστικά σώματα «Bi-LED», με το συνολικό αποτέλεσμα να είναι σημαντικά πιο δυναμικό και «μυώδες», χωρίς να παραβλέπουμε τη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή του οχήματος.
Οι υπεύθυνοι της Isuzu έχουν δώσει εκ νέου μεγάλη βαρύτητα στην αποδοτικότητα και την αξιοπιστία του νέου D-Max ενώ, πέραν των πολλαπλών νέων ή επανασχεδιασμένων στοιχείων (πλευρικά σκαλοπάτια, νέα υλικά στις επενδύσεις στο εσωτερικό, πληρέστερος εξοπλισμός), έχουν ουσιαστικά εξελίξει πολλαπλές παραλλαγές οχημάτων για όλες τις χρήσεις και απαιτήσεις. Μεταξύ άλλων ο κατασκευαστής αναφέρει πως το επίπεδο της ηχομόνωσης της καμπίνας έχει βελτιωθεί σημαντικά, ο νέος προφυλακτήρας διευκολύνει περαιτέρω στην πρόσβαση στον χώρο φόρτωσης ενώ τα φωτιστικά σώματα επιφέρουν σημαντική βελτίωση στην ορατότητα του οδηγού κάτω από όλες τις συνθήκες.
Στο εσωτερικό συναντάμε μια –νέας σχεδίασης- κεντρική κονσόλα σε συνδυασμό με νέο πίνακα οργάνων (διαστάσεων 4,2 ιντσών). Με βάση τα όσα ανακοινώνει η Isuzu, η εργονομία και η άνεση στον χειρισμό και έλεγχο των διαφόρων διάφορων λειτουργιών του οχήματος είναι ευκολότερη ενώ πολλαπλές θύρες USB είναι πλέον διαθέσιμες για τους επιβάτες αμφότερων των σειρών καθισμάτων.
Το προηγμένο σύστημα πολυμέσων μπορεί να ελεγχθεί και μέσω φωνητικών εντολών ενώ, μέσω του συστήματος «Walk Away Lock», οι πόρτες του οχήματος κλειδώνουν αυτόματα μόλις ο ιδιοκτήτης του απομακρυνθεί σε απόσταση άνω των 3,0μ. από αυτό.
Φυσικά, ο κινητήρας ελέγχεται μέσω ενός κουμπιού και όχι με το κλασικό κλειδί ενώ ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας (όπως θα δούμε παρακάτω), έχει εμπλουτιστεί σημαντικά.

Αναβαθμισμένος κινητήρας 1,9λτ. με απόδοση 163 ίππων
Ως γνωστόν, η Isuzu συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων σε παγκόσμιο επίπεδο, κατασκευαστών πετρελαιοκινητήρων έχοντας παράξει περισσότερες από 27 εκ. μονάδες.
Με αυτό το δεδομένο, η νέα «καρδιά» του D-Max δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί σημείο αναφοράς για τη νέα γενιάς του. Με απόδοση 163 ίππων και μέγιστη ροπή 360 Nm, το εν λόγω μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και διακρίνεται για τα μεγάλα αποθέματα ροπής του από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του.
Μέσω προηγμένων ηλεκτρονικών λύσεων όπως π.χ. το «ISS» (Idle Stop Start) μειώνεται η μέση κατανάλωση καυσίμου του ενώ η επίσης βελτιωμένη λειτουργία του turbo σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο σύστημα τροφοδοσίας, έχουν βελτιώσει τις αντιδράσεις του κινητήρα στις εντολές του οδηγού, μειώνοντας παράλληλα τα επίπεδα του παραγόμενου θορύβου.
Ασφαλέστερο και πιο άνετο εντός και εκτός δρόμου
Το νέο D-Max έχει να επιδείξει αρκετές αλλαγές στην ανάρτηση αμφότερων των αξόνων, γεγονός που σε συνδυασμό με την ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου, επιφέρουν βελτιωμένη οδική συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου.
Οι γωνίες προσέγγισης (30,5 μοίρες), ράμπας (22,9 μοίρες) και διαφύγης (24,2 μοίρες) του αμαξώματος έχουν αυξηθεί, όπως και η απόσταση από το έδαφος ενώ, το μέγιστο βάθος των υδάτινων εμποδίων που μπορεί να… αντιμετωπίσει, ορίζεται πλέον στα 800 χλστ. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί στα 3.125 χλστ. ωστόσο, ο κύκλος στροφής των 12,5μ., εγγυάται την πολύ καλή ευελιξία του.
Σε ότι αφορά στα συστήματα ασφάλειας, το νέο D-Max έχει να επιδείξει ένα σαφέστατα πληρέστερο «κατάλογο» όπου περιλαμβάνονται πλέον πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες που διευκολύνουν το έργο του οδηγού και αναβαθμίζουν την ενεργητική ασφάλεια του οχήματος, ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες.
Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τα Hill Start Assist (HSA) και Hill Descent Control (HDC) που υποβοηθούν την κίνηση σε σημεία με έντονη κλίση, αλλά και τα πολλαπλά συστηματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού (ADAS) όπως τα Autonomous Emergency Brake (ΑΕΒ), Forward Collision Warning (FCW), Mis-Acceleration Mitigation (MAM), Speed Assistance System (SAS), Blind Spot Monitor (BSM), Rear Cross Trafic Alert (RCTA), Lane Support System (LSS), Turn Assist, Attention Assist, Adaptive Cruise Control (ACC), Lane Departure Prevention (LDP) κ.ά.
Καταλήγοντας, το κόστος αγοράς των διαφόρων εκδόσεων του νέου Isuzu D-Max διαμορφώνεται πλέον ως εξής:
  • Single Cab Utility 4x2 1,9 163hp από 25.900 ευρώ
  • Single Cab Utility 4x4 1,9 163hp από 28.900 ευρώ
  • Extended Cab Utility 4x4 1,9 163hp από 31.600 ευρώ
  • Extended Cab Activity 4x4 1,9 163hp από 32.750 ευρώ
  • Extended Cab Gravity 4x4 1,9 163hp από 34.950 ευρώ
  • Extended Cab Gravity 4x4 Auto 1,9 163hp από 36.650 ευρώ
  • Double Cab Utility 4x4  1,9 163hp από 32.450 ευρώ
  • Double Cab Activity 4x4 1,9 163hp από 34.350 ευρώ
  • Double Cab Gravity 4x4 1,9 163hp από 37.450 ευρώ
  • Double Cab Gravity 4x4 Auto 1,9 163hp από 38.950 ευρώ
  • Double Cab Arena 4x4 1,9 163hp από 39.450 ευρώ
  • Double Cab Arena 4x4 Auto 1,9 163hp από 40.950 ευρώ

 

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Isuzu - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Advertisement