Κύκλος στροφής 11,8μ. για το Mitsubishi L200
Ο πρώτος από τους τομείς στους οποίους συγκρίνουμε τα νέα Pick-Up της ελληνικής αγοράς σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά και μεταξύ τους, είναι οι διαστάσεις του αμαξώματος τους.
Με βάση λοιπόν τα στοιχεία που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, οι εκδόσεις με επιμηκυμένη και διπλή καμπίνα του νέου Ford Ranger επιδεικνύουν το μέγιστο μήκος αμαξώματος (5.362 χλστ.) ενώ ως προς το πλάτος και το ύψος, οι μέγιστες διαστάσεις απαντώνται στα VW Amarok και Toyota Hilux αντίστοιχα.
Το νέο Ford Ranger διαθέτει και το μέγιστο μήκος μεταξονίου (3.220 χλστ.).
Καταλήγοντας, άμεσα συνυφασμένη με τις διαστάσεις του αμαξώματος και του μεταξονίου, καθώς και της λειτουργίας του συστήματος διεύθυνσης είναι και η ευελιξία του εκάστοτε μοντέλου, η οποία αντικατοπτρίζεται από την διάμετρο του κύκλου στροφής του.
Σε ότι αφορά στα στοιχεία που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, οι νέες γενιές των Mitsubishi L200 & Ford Ranger καθώς και το Isuzu D-Max, σημειώνουν την καλύτερη επίδοση σε αυτόν τον τομέα με διάμετρο κύκλου στροφής της τάξης των 11,8μ., δηλαδή ουσιαστικά ένα μέτρο λιγότερο από τον «κυρίαρχο» στις πωλήσεις της ελληνικής αγοράς, Toyota Hilux.