Μέχρι το 2028 ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού πράσινου υδρογόνου!
Τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης στα λεωφορεία του μέλλοντος!
- Renault & Volvo συνεργάζονται και ιδρύουν την Flexis
- Ηλεκτρική πλατφόρμα τύπου skateboard θα αποτελέσει τη βάση των οχημάτων
- Η παραγωγή των τριών μοντέλων ξεκινάει το 2026
- Τεχνολογία πλατφόρμας SDV θα χρησιμοποιείται στα Van
-Μέχρι και 30 % η μείωση του συνολικού κόστους χρήσης
Τη νέα εξελιγμένη γενιά στα επαγγελματικά οχήματα φέρνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, Renault και Volvo, σε συνεργασία με την εταιρεία ναυτιλιακών και logistics, CMA CGM. Συγκεκριμένα, η σύμπραξη των τριών φέρνει στην εξίσωση μια νέα επιχείρηση, τη Flexis, η οποία με τη σειρά της λανσάρει μια νέα γενιά από ηλεκτρικά Van που θα καινοτομήσουν συνδυάζοντας τεχνογνωσία και πρακτικότητα από όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές.
Όσον αφορά στο οικονομικό κομμάτι τώρα, Volvo και Renault αναμένεται μέσα στα επόμενα τρία έτη να επενδύσουν από 300 εκατομμύρια ευρώ στο όλο εγχείρημα, με τη CMA CGM αντίστοιχα να συνδράμει μέχρι 120 εκατομμύρια ευρώ με ορίζοντα μέχρι το 2026.
Τα πάντα, γύρω από τη λειτουργία των οχημάτων, θα βασίζονται σε μια ηλεκτρική πλατφόρμα τύπου skateboard, με αρχιτεκτονική 800 βολτ. Μάλιστα, όπως ακούγεται στους κύκλους της Flexis, η πλατφόρμα θα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει διαφορετικούς τύπους αμαξώματος, αλλά και δυο ξεχωριστούς τύπους μπαταριών.
Αναφορικά με την γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων Flexis, αυτή σε πρώτη φάση περιλαμβάνει την παρουσίαση των εξής τριών εκδόσεων: παραδοσιακό πάνελ Van, Luton/box Van και step – in Van. Η παραγωγή του πρώτου μοντέλου έχει προγραμματιστεί για το 2026, ενώ η κατασκευή και των τριών θα λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο της Renault στο Sandouville.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τα οχήματα, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, αναφερόμενος στην πάνελ έκδοση ξεκαθάρισε πως ναι μεν το συγκεκριμένο Van θα είναι πιο μικρό (από άποψη εξωτερικών διαστάσεων) σε σύγκριση με το Renault Traffic, εντούτοις θα έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα φορτίου.
Αντίστοιχα, η έκδοση step – in έχει σχεδιαστεί βάσει των απαιτήσεων για παραδόσεις τελευταίου χιλιομέτρου, εξ ου και το χαρακτηριστικό ύψος του οχήματος σε συνδυασμό με τις μικρές του διαστάσεις. Σύμφωνα άλλωστε με τον ισχυρό άνδρα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, το εν λόγω μοντέλο ναι μεν θα έχει το μέγεθος ενός Renault Kangoo, ωστόσο η χωρητικότητά του θα είναι ανάλογη με εκείνη ενός πάνελ Van μεσαίου μεγέθους και με κύκλο στροφής παρόμοιο με αυτόν ενός αυτοκινήτου.
Πιστή στην υπόσχεσή της για αναβάθμιση που θα πάει τη λειτουργικότητα των οχημάτων της σε άλλο επίπεδο χάρη σε ένα software παρόμοιων – αλλά και συνάμα πιο εξειδικευμένων - αρχών με εκείνο ενός smartphone, ο όμιλος της Renault σε συνεργασία με τη Volvo και τη CMA CGM υιοθετούν στα Van FLEXIS την πλατφόρμα SDV.
Όπου SDV, επί της ουσίας εδώ εννοούμε τη δυνατότητα χρήσης και λειτουργίας μέσω του συστήματος Android της Google, με τον De Meo να τονίζει πως «κατΆ αυτόν τον τρόπο, η Google πάει πέρα από το πλαίσιο της οθόνης, εισχωρώντας στη λειτουργία αυτή καθαυτή του οχήματος».
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr