Η Rivian έγινε γνωστή αρκετά γρήγορα χάρη στις επιδόσεις του ηλεκτρικού pick-up της R1T, ωστόσο τώρα ήρθαν στο φως της δημοσιότητας οι κατοχυρωμένες πατέντες, οι οποίες παρουσιάζουν σχέδια αξιοποίησης πρακτικών αποθηκευτικών χώρων στην καρότσα.
Σε μια αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που δημοσιεύτηκε από το Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO), η Rivian αναφέρει λεπτομερώς τα σχέδια για τις λύσεις αποθήκευσης που είναι ενσωματωμένες στις πλευρές της καρότσας. Το σύστημα είναι παρόμοιο με το σύστημα Ram Box που προσφέρεται στα pickup της Ram εδώ και αρκετά χρόνια και προορίζεται για το Ram 1500 REV, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας.
Πολλαπλοί χώροι αποθήκευσης και πρακτικές λύσεις στην καρότσα
Τα
Ram Boxes που ξέρουμε ήδη, είναι κυριολεκτικά
«κουτιά» αποθήκευσης ενσωματωμένα στις πλευρές της καρότσας, ωστόσο η
Rivian θέλει κάτι πιο περίτεχνο. Η αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας περιγράφει ολόκληρα εξωτερικά πάνελ κρεβατιού που αναδιπλώνονται, τα οποία, σε μία διαμόρφωση, αποκαλύπτουν
πολλαπλούς χώρους αποθήκευσης. Τα συνοδευτικά σχέδια δείχνουν επίσης εγκοπές και στις δύο πλευρές του κρεβατιού για μεγαλύτερα αντικείμενα, όπως και για το χώρο αποθήκευσης
Gear Tunnel που βρίσκεται ανάμεσα στην καμπίνα και στην καρότσα του
pickup Rivian R1T.
Από θέσεις για καθίσματα ως και συρόμενη κουζίνα
Αυτή η ρύθμιση θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για κάτι περισσότερο από αποθήκευση, προτείνει η εφαρμογή. Τα πτυσσόμενα πάνελ θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν ως
καθίσματα, όπως ακριβώς κάνουν οι πίσω πόρτες. Η
Rivian προτείνει επίσης πως θα μπορούσε να συμπεριληφθεί ένας πτυσσόμενος πίνακας, το οποίο φαίνεται σαν μια καλή προσθήκη στην
συρόμενη κουζίνα που έχει δείξει η εταιρεία για το
R1T.
Σχέδια για μεγαλύτερη αξιοποίηση των χώρων αποθήκευσης
Η
Rivian έχει παρουσιάσει και μερικές άλλες ιδέες για να αποσπάσει περισσότερη χρησιμότητα από τα
ηλεκτρικά pickup της. Προηγούμενες αιτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας έδειχναν τηλεσκοπικές και αναδιπλούμενες πόρτες του χώρου αποσκευών, καθώς και ένα βήμα πίσω πόρτας. Η
General Motors, εν τω μεταξύ, κατέθεσε πρόσφατα μια αίτηση εμπορικού σήματος για μια
πίσω πόρτα Multistow, υπονοώντας ότι σχεδιάζει να ενσωματώσει περισσότερους χώρους αποθήκευσης και στην πίσω πόρτα.
Ακόμα δε γνωρίζουμε πότε θα το δούμε στην παραγωγή
Εάν η
Rivian αποφασίσει να βάλει το δικό της σύστημα αποθήκευσης καρότσας στην παραγωγή, δεν είναι σαφές εάν θα ενσωματωθεί στο τρέχον
R1T ή στα οχήματα επόμενης γενιάς που βασίζονται στην
πλατφόρμα R2 της εταιρείας, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει το
2026.