Θέτουμε αντιμέτωπα δύο από τα καλύτερα Pick-Up στις κορυφαίες εκδόσεις τους. Ας δούμε πώς «στέκεται» το ολοκαίνουργιο Toyota Hilux GR SPORT απέναντι στο κραταιό Ford Ranger Raptor, που ετοιμάζεται να περάσει στη νέα γενιά του.
Αν και έχουν off-road προσανατολισμό, τα Ford Ranger Raptor και Toyota Hilux GR SPORT, τα καταφέρνουν μια χαρά και εντός δρόμου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Κάτω από το «μυώδες» καπό του κορυφαίου Ford Ranger, συναντάμε τον διπλής υπερτροφοδότησης 2λιτρο κινητήρα πετρελαίου της Ford, ο οποίο εμφανίζει ισχύ 213 ίππων και ροπή 500 Nm. Αν και σημαντικά μικρότερης χωρητικότητας από αυτόν του Toyota Hilux, ο οποίος είναι 2,8 λίτρων, είναι πιο δυνατός κατά 9 ίππους, ενώ «ισοπαλία» έχουμε στις τιμές της ροπής.
Επιπλέον συγκριτικό πλεονέκτημα του Ranger Raptor, είναι πως αυτό διαθέτει αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων, οι οποίες είναι κατά 4 περισσότερες από αυτές που προσφέρει το κιβώτιο του Toyota Hilux. Έναν ακόμα «πόντο» κερδίζει το Pick-Up της Ford στις τιμές της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, οι οποίες στα «χαρτιά» τουλάχιστον είναι χαμηλότερες (-0,6 λτ./100 χλμ. η κατανάλωση, -15 γρ./χλμ. οι εκπομπές).
Δίχως αμφιβολία, το Ranger Raptor σε κερδίζει μόνο και μόνο με την εμφάνισή του, καθώς οι ενισχυμένοι θόλοι των τροχών εμπρός/πίσω, το αυξημένο κατά 150 χλστ. μετατρόχιο, η διαφορετική μάσκα και οι πιο σκληροτράχηλοι προφυλακτήρες, συνθέτουν ένα σύνολο πολύ διαφορετικό από τις υπόλοιπες εκδόσεις του Ford Ranger.
Αλλαγές υπάρχουν και στη μορφή του Hilux GR SPORT αλλά είναι μάλλον πιο περιορισμένες, καθώς η ανασχεδιασμένη μάσκα, οι μαύρες «πινελιές», ο πλουσιότερος εξοπλισμός και τα σχετικά σήματα, δεν είναι αρκετά για να «φωνάξουν» με την ίδια ένταση τη διαφορετικότητα του μοντέλου. Επιπλέον, στο πιο δυναμικό «παράστημα» του Ford ρόλο παίζουν και οι πιο μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις του, ειδικά στο πλάτος (+118 χλστ.).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2022 - pro.autotriti.gr