Εντυπωσιακή σε εμφάνιση, τεχνολογικό υπόβαθρο, ασφάλεια, δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου, το νέο Ford Ranger Raptor μας υποδέχθηκε επί… αφρικανικού εδάφους για να μας αποδείξει πως απέχει έτη φωτός από τα όσα γνωρίζαμε για τα Pick-Up!
Με 13.600 νέες ταξινομήσεις κατά τη διάρκεια του 1ου 4μήνου, το Ford Ranger αποτελεί το πιο εμπορικό Pick-Up στην ΕΕ ενώ, την ίδια στιγμή έχει να επιδείξει αύξηση των πωλήσεων του κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018.
Με αυτό το δεδομένο, η αποστολή που διοργάνωσε η Ford στο Μαρόκο για τους εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου, προκειμένου να του φέρει σε επαφή με τη νέα, άκρως δυναμική και –αν θέλετε- αγωνιστική έκδοση του με την ονομασία «Raptor» (λόγω της εμπλοκής του τμήματος Ford Performance στην εξέλιξη του), είναι σίγουρα μια εμπειρία που δεν μπορεί κανείς εύκολα να ξεχάσει.
¶κρως εντυπωσιακό και δυναμικό
Αποτελώντας ουσιαστικά μια «μικρογραφία» του F-150 Raptor, το Ranger Raptor διακρίνεται για την δυναμική σχεδίαση του, που ενσωματώνει τα βασικά γνωρίσματα της Ford Performance.
Στο εμπρόσθιο τμήμα του συναντάμε μια επανασχεδιασμένη μάσκα και έναν έντονα προτεταμένο προφυλακτήρα με ειδικές ενισχύσεις στο κάτω μέρος του. Στιβαροί και ενισχυμένοι είναι και οι θόλοι των τεσσάρων τροχών ενώ, αυξημένες είναι και οι συνολικές διαστάσεις του αμαξώματος. Συγκεκριμένα, το μήκος του Raptor ανέρχεται στα 5.374 χλστ. , το πλάτος στα 2.180 χλστ. και το ύψος στα 1.873 χλστ. ενώ το μετατρόχιο ορίζεται στα 1.710 χλστ. σε αμφότερους τους άξονες, με το μεταξόνιο να φτάνει στα 3.220 χλστ. Αντίστοιχα, η απόσταση του οχήματος από το έδαφος ορίζεται στα 283 χλστ. (από 229 χλστ.) με την γωνία προσέγγισης να ορίζεται στις 32,5 μοίρες (από 28), τη γωνία ράμπας στις 24 μοίρες και την γωνία αποχώρησης στις 24 μοίρες αντίστοιχα.
Να αναφέρουμε πως οι σχεδιαστές έδωσαν βάρος στην προστασία του αμαξώματος και γι αυτό τα πλευρικά σκαλοπάτια έχουν σχεδιαστεί για να αποτρέπουν την φθορά του πλαϊνού τμήματος (πόρτες) από τις διάφορες πέτρες και άλλα αντικείμενα κατά την εκτός δρόμου κίνηση.