Το περιορισμένης παραγωγής, νέο Ranger Raptor Special Edition, αναμένεται στην Ελλάδα από τον προσεχή Νοέμβριο.

Η ειδικά σχεδιασμένη ανάρτηση χρησιμοποιεί αλουμινένια διπλά ψαλίδια μπροστά και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, συμπεριλαμβανομένων αμορτισέρ της FOX με σύστημα Position Sensitive Damping.

Τη μορφή του αμαξώματος αναβαθμίζουν οι διπλές αγωνιστικές λωρίδες σε matte black με κόκκινο περίγραμμα.

Στο Ranger Raptor Special Edition παραμένει ο 2.0L EcoBlue Bi-turbo ντίζελ κινητήρας των 213 hp και 500 Nm ροπής, όπως και το 10άρι αυτόματο κιβώτιο.

Το εσωτερικό αποπνέει μία πιο σπορ αίσθηση αποκλειστικότητας, έχοντας κόκκινες ραφές στο τιμόνι, τον πίνακα οργάνων και τα πάνελ των θυρών.

Το νέο Ranger Raptor Special Edition παρέα με τις άλλες νέες εκδόσεις του Ranger, τα Wolftrak και Stormtrak, αλλά και το εμπνευσμένο από τους αγώνες ράλι, Ranger MS-RT.

Ακόμα πιο «Special» το Ford Ranger Raptor (+vid)

Θέλοντας να αναδείξει περαιτέρω τον δυναμισμό και τη μοναδικότητα του Ranger Raptor, η Ford δημιούργησε τη νέα, περιορισμένης παραγωγής, έκδοση «Special Edition». Απολαύστε το απόλυτο Pick-Up να πρωταγωνιστεί σε μία άλλη εκδοχή των Spaghetti Western…

Tη νέα έκδοση «Special Edition» του δημοφιλούς Ranger Raptor παρουσίασε η Ford, ένα σκηροτράχηλο Pick-Up που θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό μονάδων, για τη διασφάλιση της αποκλειστικότητάς του. Με πρόσθετες στιλιστικές πινελιές όπως οι αγωνιστικές λωρίδες στις εξωτερικές επιφάνειες και οι κόκκινες λεπτομέρειες στο εσωτερικό, το νέο μοντέλο επιχειρεί να αναδείξει το επιβλητικό εξωτερικό και το πολυτελές εσωτερικό του οχήματος.
 
Σημειώνεται, πως το Ranger Raptor Special Edition αναμένεται στα καταστήματα των εμπόρων της Ford στην Ευρώπη και στην Ελλάδα από τον προσεχή Νοέμβριο. "Το νέο Ranger Raptor Special Edition προσθέτει ένα ακόμα πιο δραματικό στυλ στο σκληροτράχηλο pick-up μας, με μοναδικές εξωτερικές πινελιές και αναβαθμίσεις στην καμπίνα που το καθιστούν ακόμα πιο ξεχωριστό και επιθυμητό", δήλωσε ο Stefan Muenzinger, manager Ford Performance, Ford Ευρώπης.
 
Με ακαταμάχητη εμφάνιση μέσα - έξω
Αναλυτικότερα, τη μορφή του αμαξώματος που φέρει τις αποχρώσεις Performance Blue, Conquer Grey και Frozen White, αναβαθμίζουν οι διπλές αγωνιστικές λωρίδες σε matte black - με κόκκινο περίγραμμα - στο καπό, την οροφή, τα κάτω πλαϊνά του αμαξώματος, τα πίσω φτερά και την πίσω πόρτα. Επιπλέον, οι εμπρόσθιοι γάντζοι ρυμούλκησης έχουν κόκκινο φινίρισμα, ενώ τα προτεταμένα τόξα των θόλων των τροχών, οι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, οι χειρολαβές των θυρών και η χαρακτηριστική μάσκα όπου αναγράφεται η λέξη Ford, υιοθετούν matte black φινίρισμα για μία ακόμα πιο εντυπωσιακή εμφάνιση, συγκριτικά με τις γκρι εξωτερικές λεπτομέρειες της βασικής έκδοσης του Ranger Raptor.
 
Σε ό,τι έχει να κάνει με το εσωτερικό του διπλοκάμπινου Ranger Raptor Special Edition, αυτό αποπνέει μία πιο σπορ αίσθηση αποκλειστικότητας, έχοντας κόκκινες ραφές στο τιμόνι, τον πίνακα οργάνων και τα πάνελ των θυρών. Τα στάνταρ δερμάτινα καθίσματα με κοκκώδη υφή είναι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν άνεση και στήριξη, τόσο σε κακοτράχαλα εδάφη όσο και στον αυτοκινητόδρομο, ενώ ο πίνακας οργάνων με φινίρισμα Raceway Grey, αποτελεί αποκλειστικότητα της έκδοσης Special Edition.
 
«Θηρίο» εντός και εκτός δρόμου
Η έκδοση Special Edition διατηρεί το μοναδικό πλαίσιο της Ford Performance του Ranger Raptor. Βελτιστοποιημένο για off-road οδήγηση υψηλών ταχυτήτων σε τοποθεσίες όπου η νομοθεσία και οι συνθήκες το επιτρέπουν, το Ranger Raptor έχει φαρδύτερο μετατρόχιο κατά 150 χλστ. και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος κατά 51 χλστ. από το Ranger XLT.
 
Ακόμα, η ειδικά σχεδιασμένη ανάρτηση χρησιμοποιεί αλουμινένια διπλά ψαλίδια μπροστά και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, συμπεριλαμβανομένων αμορτισέρ της FOX με σύστημα Position Sensitive Damping, που διαχειρίζεται τις δυνάμεις απόσβεσης ανάλογα με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης. Τα ελαστικά παντός εδάφους General Grabber AT3, προσφέρουν μέγιστη πρόσφυση.
 
Υπενθυμίζεται πως όπως το «απλό» Ranger Raptor, έτσι και το Special Edition, κινείται από τον 2.0L EcoBlue Bi-turbo ντίζελ κινητήρα της Ford, που αποδίδει 213 ίππους ισχύος και 500 Nm ροπής. Συνεργάζεται με το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που προέρχεται από την Ford Mustang, με τις επίσημες τιμές κατανάλωσης (βάσει προτύπου WLTP) να ορίζονται στα 10,7 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 να ξεκινούν από τα 277 γρ./χλμ.
 
Σημειώνεται, πως το παρών δίνει το μοναδικό Terrain Management System του Ranger Raptor, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να ανταποκρίνονται με επιτυχία σε μία μεγάλη ποικιλία εδαφών και συνθηκών οδήγησης. Επιπλέον, το Baja Mode – που έχει πάρει το όνομά του από το διάσημο ράλι Baja 1000 – εξασφαλίζει βέλτιστες off-road επιδόσεις.
 
Πρωταγωνιστής σε Spaghetti Western
Παίζοντας άριστα το παιχνίδι του μάρκετινγκ, η Ford δημιούργησε ένα νέο βίντεο με τίτλο «The Good, the Bad and the Bad-RSE», στο οποίο πρωταγωνιστεί το νέο Ranger Raptor Special Edition. Το νέο Pick-Up της Ford ξεφεύγει από τους ληστές σε μία πόλη τύπου Aγριας Δύσης με τη βοήθεια των άλλων μοντέλων της οικογένειας Ranger, όπως οι νέες εκδόσεις Wolftrak και Stormtrak, αλλά και το εμπνευσμένο από τους αγώνες ράλι, Ranger MS-RT.
 
Με πολλαπλές αναφορές σε θρυλικές ταινίες Western, το βίντεο γυρίστηκε σε ένα γνήσιο κινηματογραφικό σκηνικό Spaghetti Western στην Ισπανία, στο οποίο το νέο Ranger Raptor Special Edition πραγματοποιεί εντυπωσιακά άλματα και ντριφταρίσματα σε συνέχεια του πρώτου βίντεο λανσαρίσματος του Ranger Raptor, το οποίο έχει καταγράψει πάνω από πέντε εκατομμύρια θεάσεις μέχρι σήμερα.
 
Σας αφήνουμε, λοιπόν, με μιαν άλλη εκδοχή της θρυλικής ταινίας «Ο Καλός, ο Κακός και ο Ασχημος»:
 

Advertisement