Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Στα «σκαριά» φορτηγό υδρογόνου από την Isuzu

Στα «σκαριά» φορτηγό υδρογόνου από την Isuzu

8.656 Επισκέψεις στο άρθρο

- Θα μεταφέρει 25 τόνους προϊόντων για βαριές αστικές διανομές (και όχι μόνο)
- Ο κινητήρας του θα βγάζει 435 άλογα
- Θα κάνει πάνω από 800 χιλιόμετρα με 1 γέμισμα
- Στόχος να βγει στην παραγωγή μέχρι το 2027

Θα μεταφέρει 25 τόνους προϊόντων για βαριές αστικές διανομές (και όχι μόνο)

Η Isuzu σε συνεργασία με την Honda ξεκίνησαν δημόσιες δοκιμές ενός φορτηγού με το νέο σύστημα Giga Fuel Cell. Τι είναι όμως αυτό το σύστημα; Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο όμως δε χρησιμοποιεί μπαταρίες, αλλά κυψέλες υδρογόνου. Το υδρογόνο ενώνεται χημικά με οξυγόνο, παράγοντας ηλεκτρισμό, ενώ το μόνο απόβλητο της διαδικασίας είναι το νερό.
 
Με αυτόν τον τρόπο, το πειραματικό φορτηγό της Isuzu θα μπορεί να μεταφέρει έως 25 τόνους προϊόντων, εξυπηρετώντας τόσο βαριές αστικές μεταφορές, όσο και μεταφορές μεγαλύτερων αποστάσεων.

Ο κινητήρας του θα βγάζει 435 άλογα και θα κάνει πάνω από 800 χλμ με ένα γέμισμα

Το ηλεκτρικό μοτέρ που διαθέτει το φορτηγό δοκιμών αποδίδει 435 άλογα, χωρίς να προσδιορίζεται η ροπή του. Τόσο η Isuzu όσο και η Honda πιστεύουν ότι η τεχνολογία κυψελών καυσίμου, που χρησιμοποιεί το υδρογόνο ως καύσιμο χωρίς εκπομπές CO2, θα είναι αποτελεσματική για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα των βαρέων φορτηγών, αφού καλύπτει τις ανάγκες που απαιτούνται για την αντιμετώπιση της μεγάλης χωρητικότητας φορτίου, της μακροχρόνιας χρήσης, της οδήγησης σε μεγάλες αποστάσεις και του γρήγορου ανεφοδιασμού.
 
Η δεξαμενή χωράει 56 κιλά υδρογόνου και, σύμφωνα με την Isuzu, μπορεί να βγάλει πάνω από 800 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Στόχος να βγει στην παραγωγή μέχρι το 2027

Το όχημα δοκιμών βγήκε στους Ιαπωνικούς δρόμους τον Δεκέμβριο του 2023 και θα παραμείνει σε αυτούς έως και τον Σεπτέμβριο του 2024. Σε αυτόν τον χρόνο, η Isuzu και η Honda θα προσπαθήσουν να θέσουν τα θεμέλια για βασικές τεχνολογίες (όπως αυτές που αφορούν τον έλεγχο οχήματος). Οι δύο εταιρείες προγραμματίζουν να βγάλουν το τελικό μοντέλο παραγωγής μέσα στο 2027, έχοντας εξομαλύνει όλες τις ατέλειες αυτού του καινοτόμου συστήματος προώθησης.