ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Subaru WRX STI μετατρέπεται σε «αγροτικό» και τραβάει τα βλέμματα

Subaru WRX STI μετατρέπεται σε «αγροτικό» και τραβάει τα βλέμματα

Subaru WRX STI μετατρέπεται σε «αγροτικό» και τραβάει τα βλέμματα

  • Subaru WRX STI μετατρέπεται σε «αγροτικό» και τραβάει τα βλέμματα
  • Subaru WRX STI μετατρέπεται σε «αγροτικό» και τραβάει τα βλέμματα
  • Subaru WRX STI μετατρέπεται σε «αγροτικό» και τραβάει τα βλέμματα

Subaru WRX STI μετατρέπεται σε «αγροτικό» και τραβάει τα βλέμματα

3.909 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2022)

Όχι μόνο γιατί το θρυλικό WRX μετατράπηκε σε pick-up, αλλά γιατί το αποτέλεσμα είναι αρκετά καλό και με ωραία εμφάνιση, λες και βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου.

Subaru WRX STI του 2006 με καρότσα

Έχουμε δει αρκετές μετατροπές αυτοκινήτων σε pickup με πολλές από αυτές να καταλήγουν σε ένα άσχημο αντικειμενικά αποτέλεσμα. Αυτό όμως δε συμβαίνει και για το συγκεκριμένο Subaru WRX STI του 2006, που πλέον διαθέτει μία μεγάλη και λειτουργική καρότσα στο πίσω μέρος.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Υπεύθυνος για την μετατροπή, η Smyth Performance

Σύμφωνα με την αγγελία, το συγκεκριμένο WRX STI έχει περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στην Καλιφόρνια, ενώ όταν άλλαξε χέρια στη Νέα Υόρκη τροποποιήθηκε, λαμβάνοντας το κιτ μετατροπής Ute της Smyth Performance. Η ίδια εταιρεία έβγαζε παρόμοια κιτ και για το Dodge Charger, το Audi A4, το VW Bettle και πολλά άλλα γνωστά μοντέλα της αγοράς, έχοντας μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία στον χώρο των μετατροπών.
 

Άψογη ποιότητα και κορυφαίο φινίρισμα που θυμίζει εργοστασιακό

Αυτή η ποιότητα φαίνεται ξεκάθαρα και στο συγκεκριμένο Subaru, όπου η ένωση μεταξύ της κολόνας Β και της καρότσας είναι άψογη. Η γραμμή των ώμων που καταλήγει στο επάνω μέρος του κρεβατιού φαίνεται λες και μιλάμε για εργοστασιακή έκδοση, ενώ ακόμη και τα τροποποιημένα πίσω φώτα που κόβονται απότομα στην πίσω πόρτα φαίνονται να ταιριάζουν με το υπόλοιπο σύνολο. Ο χώρος φόρτωσης είναι φτιαγμένος από αλουμίνιο και έχει μήκος 2 μ., από την καμπίνα μέχρι την άκρη της πόρτας. Η Smyth Performance προσφέρει επιπλέον τη δυνατότητα τοποθέτησης έξτρα καθισμάτων στην καρότσα, στραμμένα προς τα πίσω όπως ακριβώς στο παλαιότερο Subaru Brat.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »