Νέος ΚΟΚ: Προτεραιότητα η ασφάλεια, με μείωση των ορίων ταχύτητας!
Μύθοι & αλήθειες: Είναι ευεργετικά για τον κλάδο τα αυτόνομα φορτηγά;
Ford Transit Custom: Ένας «χαμαιλέοντας» μετασκευών & μετατροπών!
Όχι μόνο γιατί το θρυλικό WRX μετατράπηκε σε pick-up, αλλά γιατί το αποτέλεσμα είναι αρκετά καλό και με ωραία εμφάνιση, λες και βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου.
Έχουμε δει αρκετές μετατροπές αυτοκινήτων σε pickup με πολλές από αυτές να καταλήγουν σε ένα άσχημο αντικειμενικά αποτέλεσμα. Αυτό όμως δε συμβαίνει και για το συγκεκριμένο Subaru WRX STI του 2006, που πλέον διαθέτει μία μεγάλη και λειτουργική καρότσα στο πίσω μέρος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σύμφωνα με την αγγελία, το συγκεκριμένο WRX STI έχει περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στην Καλιφόρνια, ενώ όταν άλλαξε χέρια στη Νέα Υόρκη τροποποιήθηκε, λαμβάνοντας το κιτ μετατροπής Ute της Smyth Performance. Η ίδια εταιρεία έβγαζε παρόμοια κιτ και για το Dodge Charger, το Audi A4, το VW Bettle και πολλά άλλα γνωστά μοντέλα της αγοράς, έχοντας μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία στον χώρο των μετατροπών.
Αυτή η ποιότητα φαίνεται ξεκάθαρα και στο συγκεκριμένο Subaru, όπου η ένωση μεταξύ της κολόνας Β και της καρότσας είναι άψογη. Η γραμμή των ώμων που καταλήγει στο επάνω μέρος του κρεβατιού φαίνεται λες και μιλάμε για εργοστασιακή έκδοση, ενώ ακόμη και τα τροποποιημένα πίσω φώτα που κόβονται απότομα στην πίσω πόρτα φαίνονται να ταιριάζουν με το υπόλοιπο σύνολο. Ο χώρος φόρτωσης είναι φτιαγμένος από αλουμίνιο και έχει μήκος 2 μ., από την καμπίνα μέχρι την άκρη της πόρτας. Η Smyth Performance προσφέρει επιπλέον τη δυνατότητα τοποθέτησης έξτρα καθισμάτων στην καρότσα, στραμμένα προς τα πίσω όπως ακριβώς στο παλαιότερο Subaru Brat.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr