Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
H νέα γενιά του Mercedes-Benz eSprinter αναμένεται και στην ελληνική αγορά μέσα στο 1ο 6μηνο του 2024 (έναρξη παραγγελιών μέσα στο 1ο 3μηνο).

H νέα γενιά του Mercedes-Benz eSprinter αναμένεται και στην ελληνική αγορά μέσα στο 1ο 6μηνο του 2024 (έναρξη παραγγελιών μέσα στο 1ο 3μηνο).

    Με δελεαστική τιμή το eSprinter. Έρχεται σύντομα, η νέα γενιά του

    55.411 Επισκέψεις στο άρθρο

     

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στο Facebook »
    Το Mercedes-Benz eSprinter ήταν εκ των πρώτων αμιγώς ηλεκτρικών Μεγάλων e-Vans που λανσαρίστηκαν και στην ελληνική αγορά ωστόσο, το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και πλέον δεν μπορεί να συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων προτάσεων της κατηγορίας του, παρά το γεγονός ότι το κόστος αγοράς του είναι άκρως δελεαστικό σε σχέση με πολλούς από τους ανταγωνιστές του. 
    Διαθέσιμο μόνο σε μία έκδοση αμαξώματος (L2H2), το υπάρχουν eSprinter προσφέρει χώρο φόρτωσης με μήκος 3.397mm, πλάτος 1.787mm (1.412mm μεταξύ των θόλων) και ύψος 2.079mm, όπου μπορούν να φιλοξενηθούν φορτία όγκου 10,5κ.μ. Αντίστοιχα, το μεικτό βάρος του ορίζεται στους 3,5t. και το ωφέλιμο στα 1.040kg.
     
    O ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει ισχύ 85kW (116hp) και 295Nm ροπής, όταν π.χ. το Ford E-Transit αποδίδει 184 ή 269hp & 430Nm ή το Maxus eDeliver 9 204hp & 310Nm αντίστοιχα.
     
    Η μπαταρία των 41kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 35kWh), μπορεί να φορτίσει σε παροχές AC (0-100%) σε 6 ώρες ή σε παροχές DC (80kW, 10%-80%) σε μόλις 25 λεπτά.
     
    Οι χρόνοι φόρτισης της είναι σαφώς ανταγωνιστικοί ωστόσο η αυτονομία της περιορίζεται στα 116km όταν την ίδια στιγμή, το Maxus eDeliver 9 προσφέρει αυτονομία πόλης έως και 353km, το Ford E-Transit έως και 350km, ή το Fiat E-Ducato έως 371km αντίστοιχα.
     
    Ωστόσο, όλες οι παραπάνω ισορροπίες αναμένεται να αλλάξουν άρδην σύντομα καθώς, μέσα στο 1ο 3μηνο του 2024, ξεκινούν και στην ελληνική αγορά οι παραγγελίες για τη νέα γενιά του eSprinter, με τις πρώτες παραδόσεις οχημάτων να αναμένονται ουσιαστικά μέσα στο 1ο 6μήνο.
     
    Το νέο eSprinter έχει υποστεί πολλαπλές τροποποιήσεις σε σχέση με τον προκάτοχο του και μεταξύ άλλων θα προσφέρεται με νέο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης (eATS) σε δύο εκδόσεις απόδοσης 100 ή 150kW (136 ή 204hp) με μέγιστη ροπή 400Nm.
     
    Αντίστοιχα, θα υπάρχουν τρεις επιλογές μπαταρίας με ωφέλιμη χωρητικότητα 56, 81 ή 113kWh με το νέο eSprinter να μπορεί να φορτιστεί με έως και 115kW σε σταθμούς γρήγορης φόρτισης, κάτι που σημαίνει ότι η φόρτιση από το 10 – 80% διαρκεί περίπου 28 λεπτά για την μπαταρία των 56kWh και περίπου 42 λεπτά για αυτήν των113kWh.
    Η δε ηλεκτρική αυτονομία, με βάση τις μετρήσεις WLTP θα αγγίζει τα 400km και έως και 500 km σε αστικό περιβάλλον.
     

    Σελίδα 1Sprinter: Που… σπριντάρει το Μεγάλο Van της Mercedes-Benz;
    Σελίδα 2Ποιοτικό, με τεράστια γκάμα εκδόσεων και πολλαπλές επιλογές κινητήρων
    Σελίδα 3Με δελεαστική τιμή το eSprinter. Έρχεται σύντομα, η νέα γενιά του
    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στο Facebook »