Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Παρά την μεγάλη πληρότητα σε θέματα εξοπλισμού άνεσης, το Sprinter δεν κατάφερε να αποσπάσει την κορυφαία αξιολόγηση στην κατηγορία του από τον Euro NCAP, σε ότι αφορά στην απόδοση των συστημάτων ADAS

Παρά την μεγάλη πληρότητα σε θέματα εξοπλισμού άνεσης, το Sprinter δεν κατάφερε να αποσπάσει την κορυφαία αξιολόγηση στην κατηγορία του από τον Euro NCAP, σε ότι αφορά στην απόδοση των συστημάτων ADAS.

    Η «έκπληξη» από το Euro NCAP και η αναμονή του νέου eSprinter

    55.403 Επισκέψεις στο άρθρο

     

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στο Facebook »
    Από το 1995 (1η γενιά) το Sprinter πίσω στο 1995 ήταν μεταξύ των πρώτων εκπρόσωπων της κατηγορίας του που υιοθέτησε στον εξοπλισμό του στοιχεία όπως το ABS, ο –προαιρετικός- αερόσακος για τον οδηγό, οι ζώνες ασφαλείας τριών σημείων για όλους τους επιβάτες, από το 2001 εξοπλίστηκε με το ESP (Adaptive ESP από το 2006) και πλευρικούς αερόσακους ενώ από το 2013 προσφέρεται με στοιχεία όπως τα Collision Prevention Assist, Brake Assist, Blind Spot Assist, Lane Keeping Assist (χωρίς να παραβλέπουμε το Active Drive Assist στην 3η γενιά του, από το 2018).                                     
    Ωστόσο, στις πιο πρόσφατες δοκιμές του Euro NCAP σε ότι αφορά στη διαθεσιμότητα και απόδοση των συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού (ADAS), το γερμανικό μοντέλο απέσπασε τελικά την «Ασημένια» βαθμίδα αξιολόγησης, σε αντίθεση με κορυφαίους ανταγωνιστές του όπως τα –«Χρυσά»- Fiat Ducato & Ford Transit.
     
    Φυσικά, το Sprinter ήταν το 3ο καλύτερο της κατηγορίας σε αυτήν την αξιολόγηση αν και η Mercedes-Benz Vans δεν έχει συνηθίσει να βρίσκεται σε αυτήν τη θέση, ειδικά με τον κορυφαίο εκπρόσωπο της.
     
    Πέραν αυτού, το Mercedes-Benz Sprinter δεν εμφανίζει ουσιαστικές ελλείψεις τόσο σε ζητήματα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας όσο και σε ότι αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες ή την απόδοση των μηχανικών του συνόλων.
     
    Θα μπορούσε να ισχυριστεί φυσικά κάποιος πως η μία –μόλις- έκδοση αμαξώματος στην οποία διατίθεται το eSprinter, δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες των σύγχρονων επαγγελματιών ωστόσο, μέσα στο 1ο 6μηνο του 2024, αναμένεται και στην Ελλάδα, η εντελώς νέα –ηλεκτρική- γενιά του Sprinter που θα μεταβάλλει άρδην τις ισορροπίες στα Μεγάλα e-Vans.
     

    Σελίδα 1Sprinter: Που… σπριντάρει το Μεγάλο Van της Mercedes-Benz;
    Σελίδα 2Η «έκπληξη» από το Euro NCAP και η αναμονή του νέου eSprinter
    Σελίδα 3Με δελεαστική τιμή το eSprinter. Έρχεται σύντομα, η νέα γενιά του
    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στο Facebook »