Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ταξινόμηση υγραεριοκίνητων & φυσικού αερίου ΤΑΞΙ – Προϋποθέσεις

Ταξινόμηση υγραεριοκίνητων & φυσικού αερίου ΤΑΞΙ – Προϋποθέσεις

4.471 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2023)

Αυτές είναι οι προϋποθέσεις ταξινόμησης Επιβατηγών Δημοσίας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) ταξί αυτοκινήτων σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο που ανακοινώθηκε, τα οποία κάνουν χρήση διπλού καυσίμου ή δύο καυσίμων εργοστασιακής ή μη κατασκευής.

Αυτές είναι οι προϋποθέσεις για τα υγραεριοκίνητα & φυσικού αερίου ΤΑΞΙ

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δημοσίευσε τη σχετική εγκύκλιο για τις προϋποθέσεις ταξινόμησης υγραεριοκίνητων και φυσικού αερίου ταξί αυτοκινήτων. Κατόπιν, από αυτά απαιτείται:

Τα βενζινοκίνητα να έχουν κυβισμό μηχανής τουλάχιστον 1.550 κυβικά εκατοστά και άνω, τα πετρελαιοκίνητα κυβισμό μηχανής τουλάχιστον 1.450 κυβικά εκατοστά και άνω, τα υβριδικά, τα υγραεριοκίνητα και τα φυσικού αερίου 1.200 κυβικά εκατοστά και άνω, τα αμιγώς ηλεκτρικά να έχουν ηλεκτροκινητήρα ισχύος τουλάχιστον 50 kw και μπαταρία χωρητικότητας τουλάχιστον 30 kWh κιλοβατώρων, μπορούν δε να είναι οποιουδήποτε τύπου και παντός εδάφους», διευκρινίζεται ότι:

  1. Αυτοκίνητα που είναι διπλού καύσιμου ή δύο καυσίμων (υγρό και/ή αέριο καύσιμο) εκ κατασκευής, προκειμένου να ταξινομηθούν ως Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ πρέπει να είναι κυβισμού 1.200 κυβικά εκατοστά και άνω.
  2. Αυτοκίνητα που είναι διπλού καύσιμου ή δύο καυσίμων (υγρό και/ή αέριο καύσιμο) εκ μετασκευής, προκειμένου να ταξινομηθούν Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στο υγρό καύσιμο, δηλ. πρέπει να είναι είτε τουλάχιστον 1.550 κυβικά εκατοστά και άνω, στην περίπτωση που αυτά ήταν αρχικώς βενζινοκίνητα, είτε τουλάχιστον 1.450 κυβικά εκατοστά και άνω στην περίπτωση που αυτά ήταν αρχικώς πετρελαιοκίνητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »