Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Δύο GR DKR Hilux T1+ στην πρώτη πεντάδα του φετινού Ράλι Ντακάρ είχε η TOYOTA GAZOO Racing, με πρώτο και καλύτερο αυτό των Nasser Al-Attiyah-Matthieu Baumel.
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δύο GR DKR Hilux T1+ στην πρώτη πεντάδα του φετινού Ράλι Ντακάρ είχε η TOYOTA GAZOO Racing, με πρώτο και καλύτερο αυτό των Nasser Al-Attiyah-Matthieu Baumel.

Θρίαμβος για Toyota & Kamaz στο Ράλι Ντακάρ

2.842 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2022)

Πρώτος στο 44ο Dakar Rally ήταν το μεγάλο φαβορί, ο Nasser Al-Attiyah με το νέο GR DKR Hilux T1+ της TOYOTA GAZOO Racing, ενώ για μία ακόμα φορά η κατηγορία των φορτηγών εξελίχθηκε σε μονόλογο της Kamaz Master, με τους Ρώσους να κάνουν το 1-2-3-4 στον θρυλικό αγώνα.

Αυτοί είναι οι κυρίαρχοι της ερήμου στο φετινό Ράλι Ντακάρ!

 
Στο χρονοντούλαπο της ιστορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού πέρασε η 44η εκδοχή του θρυλικού Ράλι Ντακάρ, το οποίο για 3η συνεχή χρονιά πραγματοποιήθηκε στη Σ. Αραβία. Στην κατηγορία των αυτοκινήτων, μεγάλοι νικητές αναδείχθηκαν η TOYOTA GAZOO Racing, το GR DKR Hilux T1+ και φυσικά το δίδυμο των Nasser Al-Attiyah-Matthieu Baumel, με τον έμπειρο οδηγό από το Κατάρ να κατακτά την 4η νίκη του στον αγώνα και να πιάνει στη σχετική λίστα τον αξέχαστο Ari Vatanen.
 
Στις μοτοσυκλέτες, θριαμβευτής στον φετινό αγώνα ήταν ο Βρετανός Sam Sunderland (Gas Gas), με τη διαφορά των 3 λεπτών και 27 δλ. από τον 2ο Pablo Quintanilla, να είναι η μικρότερη που έχει καταγραφεί από το 1994! Ανάμεσα στις υπόλοιπες κατηγορίες οχημάτων, ξεχωρίζουμε αυτή των φορτηγών, όπου για μία ακόμα φορά η κυριαρχία της Kamaz Master ήταν αδιαμφισβήτητη, με τη ρώσικη ομάδα να τερματίζει στις 4 πρώτες θέσεις του αγώνα και να σημειώνει την 19η νίκη της στο Ντακάρ, έχοντας μάλιστα 6 σερί πρωτιές! Ας δούμε όμως τις κατηγορίες των αυτοκινήτων και των φορτηγών, αναλυτικότερα…
 

Το «όπλο» GR DKR Hilux T1+ στα χέρια του Nasser Al-Attiyah

Όντας τα μεγάλο φαβορί πριν αρχίσει ο αγώνας, ο Nasser Al-Attiyah άντεξε την πίεση και δεν απογοήτευσε τους φίλους του, έχοντας μαζί με τον συνοδηγό του Mathieu Baumel μια αριστοτεχνική απόδοση. Ο οδηγός από το Κατάρ ανυπομονούσε να πάρει το προβάδισμα από την αρχή και πήρε τις δύο ειδικές (1Α και 1Β) που αποτελούσαν την εναρκτήρια φάση. Εν τω μεταξύ, τα Audi ήταν ήδη στο πίσω μέρος, όταν πρώτα όταν ο Sainz έκανε μια καταστροφική γκάφα πλοήγησης και μετά, την επόμενη μέρα, όταν ο Peterhansel έχασε έναν από τους πίσω τροχούς του και έπρεπε να δεχτεί μια εξαιρετικά βαριά ποινή για να συνεχίσει την περιπέτειά του στο Dakar.