Μια παλιά γνώριμη του Ράλι Ντακάρ, η ιαπωνική Hino, ετοιμάζεται να γράψει ιστορία στην επόμενη διοργάνωση του εμβληματικού αγώνα, συμμετέχοντας για πρώτη φορά με ένα υβριδικό φορτηγό 1.080 ίππων!
Ολοκληρώθηκε η εξέλιξη του φορτηγού της Hino Motors με το οποίο η αγωνιστική ομάδα HINO TEAM SUGAWARA θα συμμετάσχει στο επόμενο Dakar Rally, το οποίο θα πραγματοποιηθεί εκ νέου στη Σαουδική Αραβία, από τις 2 έως τις 14 Ιανουαρίου 2022.
Επικεφαλής της ομάδας HINO TEAM SUGAWARA και οδηγός του φορτηγού, θα είναι ο Teruhito Sugawara.
Όπως σας έχουμε ενημερώσει και στο παρελθόν, όταν το όχημα βρισκόταν στο στάδιο της εξέλιξης, πρόκειται για ένα υβριδικό φορτηγό το οποίο στηρίζεται στο «μουράτο» φορτηγό με το οποίο η ιαπωνική εταιρεία συμμετείχε στον αγώνα του 2020. Σημειώνεται, πως η Hino πήρε μέρος στον θρυλικό αγώνα για πρώτη φορά το 1991, μετρά ήδη 12 νίκες και η επόμενη διοργάνωση θα αποτελέσει την 31η συμμετοχή της.
Βάση εξέλιξης του αγωνιστικού φορτηγού είναι το HINO 600 Series, που φέρει έναν 6κύλινδρο turbodiesel κινητήρα 8.866 κ.εκ.
Ο κινητήρας πετρελαίου εμφανίζει ισχύ 800 ίππων στις 2.800 σ.α.λ. και ροπή 2.430 Nm στις 1.600 σ.α.λ. Το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 206 kW (280 PS) ισχύος.
Επικεφαλής της ομάδας και οδηγός του φορτηγού, θα είναι ο Teruhito Sugawara, οποίος δήλωσε: «Ρυθμίσαμε το υβριδικό σύστημα, το αυτόματο κιβώτιο και την ανάρτηση κατά τη διάρκεια των δοκιμών τον Οκτώβριο που μας πέρασε. Βελτιώσαμε επίσης δραματικά την επιτάχυνση του φορτηγού, του οποίου η ταχύτητα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική. Ανυπομονώ να δω πόσο καλά θα αγωνιστούμε απέναντι στους ανταγωνιστές μας».
Το βάρος του υβριδικού φορτηγού της Hino -η οποία ανήκει στον όμιλο της Toyota- ανέρχεται στα 8.600 κιλά.
Το μήκος, πλάτος και ύψος του οχήματος ορίζονται στα 6.700, 2.500 και 3.100 χλστ., αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιο εκτείνεται στα 4.170 χλστ.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε πως βάση εξέλιξης του αγωνιστικού φορτηγού που θα οδηγήσει ο Teruhito Sugawara είναι το HINO 600 Series, το οποίο φέρει το 6κύλινδρο turbodiesel κινητήρα A09C-TI των 8.866 κ.εκ. Ο κινητήρας πετρελαίου εμφανίζει ισχύ 800 ίππων στις 2.800 σ.α.λ. και ροπή 2.430 Nm στις 1.600 σ.α.λ., ενώ συνεργάζεται με 6+1 σχέσεων αυτόματο κιβώτιο και σύστημα μόνιμης 4κίνησης, που περιλαμβάνει «κοντές» σχέσεις και κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού. Ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει απόδοση 206 kW (280 PS) ισχύος, γεγονός που ανεβάζει την απόδοση του υβριδικού συστήματος στα 1080 PS (794 kW).
Σημειώνεται, πως το βάρος του υβριδικού φορτηγού της Hino -η οποία ανήκει στον όμιλο της Toyota- ανέρχεται στα 8.600 κιλά. Το μήκος, πλάτος και ύψος του οχήματος ορίζονται στα 6.700, 2.500 και 3.100 χλστ., αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιο εκτείνεται στα 4.170 χλστ. Τέλος, οι τροχοί των 20 ιντσών «φοράνε» ελαστικά XZL 14.00R20 και το ντεπόζιτο έχει χωρητικότητα 800 λίτρων πετρελαίου.
Σας αφήνουμε με ένα βίντεο της HINO TEAM SUGAWARA όπου πρωταγωνιστεί το υβριδικό φορτηγό των 1.080 ίππων: