Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τι θα γίνει επιτέλους με τα υπερβολικά φορτωμένα οχήματα;

Τι θα γίνει επιτέλους με τα υπερβολικά φορτωμένα οχήματα;

4.209 Επισκέψεις στο άρθρο (9/11/2023)

- Το όχημα δεν σταματάει έγκαιρα αν κουβαλάς παραπάνω βάρος από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής
- Πολλοί δεν δένουν σωστά το φορτίο και κινδυνεύει να φύγει από το όχημα
- Αν σε πιάσουν τρως και καμπάνα έως 3.000 ευρώ!

Το όχημα δεν σταματάει έγκαιρα αν κουβαλάς παραπάνω βάρος από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής

Κάθε κατασκευαστής οχήματος (είτε πρόκειται για επιβατικό είτε για φορτηγό) ορίζει το ωφέλιμο φορτίο, ή αλλιώς, το βάρος που μπορεί να κουβαλήσει το όχημα με ασφάλεια, χωρίς δηλαδή να επηρεάζονται σε επικίνδυνο βαθμό οι επιδόσεις του οχήματος σε φρενάρισμα και σε κράτημα. Ας δώσουμε ένα παράδειγμα.
 
Ας πούμε ότι έχουμε ένα φορτηγό όχημα με ωφέλιμο φορτίο 1000 κιλά (μπορεί δηλαδή να κουβαλήσει 1000 κιλά). Αυτό σημαίνει πως ο κατασκευαστής έχει προβλέψει ως μέγιστο φορτίο τα 1000 κιλά και έχει σχεδιάσει και κατασκευάσει το όχημα για να τα αντέξει. Αν εμείς του βάλουμε επάνω παραπάνω βάρος, αυτόματα «ζορίζουμε» το όχημά μας, φτάνοντάς το στα όριά του. Σε μια έκτακτη συνθήκη (πχ φρενάρισμα κινδύνου), τα φρένα ζορίζονται, μπορούν να υπερθερμανθούν ή, σε ακραία περίπτωση, να σταματήσουν να λειτουργούν, θέτοντας σε κίνδυνο τους χρήστες του δρόμου.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »