Τα θέματα PRO.Autotriti στα Google News
NEWSletter Επαγγελματικά: 2 φορές την βδομάδα, στο e-mail σου Κάνε εγγραφή >
Leasing-Μισθώματα | Βαρέα Επαγγελματικά |
Μηχανή Αναζήτησης |
- Το όχημα δεν σταματάει έγκαιρα αν κουβαλάς παραπάνω βάρος από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής
- Πολλοί δεν δένουν σωστά το φορτίο και κινδυνεύει να φύγει από το όχημα
- Αν σε πιάσουν τρως και καμπάνα έως 3.000 ευρώ!
Κάθε κατασκευαστής οχήματος (είτε πρόκειται για επιβατικό είτε για φορτηγό) ορίζει το ωφέλιμο φορτίο, ή αλλιώς, το βάρος που μπορεί να κουβαλήσει το όχημα με ασφάλεια, χωρίς δηλαδή να επηρεάζονται σε επικίνδυνο βαθμό οι επιδόσεις του οχήματος σε φρενάρισμα και σε κράτημα. Ας δώσουμε ένα παράδειγμα.
Ας πούμε ότι έχουμε ένα φορτηγό όχημα με ωφέλιμο φορτίο 1000 κιλά (μπορεί δηλαδή να κουβαλήσει 1000 κιλά). Αυτό σημαίνει πως ο κατασκευαστής έχει προβλέψει ως μέγιστο φορτίο τα 1000 κιλά και έχει σχεδιάσει και κατασκευάσει το όχημα για να τα αντέξει. Αν εμείς του βάλουμε επάνω παραπάνω βάρος, αυτόματα «ζορίζουμε» το όχημά μας, φτάνοντάς το στα όριά του. Σε μια έκτακτη συνθήκη (πχ φρενάρισμα κινδύνου), τα φρένα ζορίζονται, μπορούν να υπερθερμανθούν ή, σε ακραία περίπτωση, να σταματήσουν να λειτουργούν, θέτοντας σε κίνδυνο τους χρήστες του δρόμου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr