Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το 1ο υδρογονοκίνητο φορτηγό δίχως… οδηγό είναι Hyundai!

4.960 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2024)
Το 1ο υδρογονοκίνητο φορτηγό δίχως… οδηγό είναι Hyundai!

-Το XCIENT Fuel Cell είναι το 1ο φορτηγό υδρογόνου βαρέως τύπου, που δε χρειάζεται οδηγό
-Αποδίδει 469 άλογα, με μέγιστη ροπή 2.237 Nm

Το XCIENT Fuel Cell είναι το 1ο φορτηγό υδρογόνου βαρέως τύπου, που δε χρειάζεται οδηγό

Στην έκθεση Advanced Clean Transportation (ACT) Expo που λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο στα εδάφη της Β. Αμερικής, η Hyundai Motor και η εταιρεία – κολοσσός στην τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης, Plus, παρουσίασαν στο περίπτερο της δεύτερης το πρώτο φορτηγό κατηγορίας 8 με δυνατότητα αυτόνομης κίνησης επιπέδου 4, το οποίο κινείται με υδρογόνο.
Ο λόγος για το XCIENT Fuel Cell της Hyundai Motor, που εξοπλίστηκε από την Plus με την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης SuperDrive επιπέδου 4, που αναπτύσσεται σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Αυστραλία. Πρόκειται επί της ουσίας για ένα σύστημα που εφαρμόζει έναν συνδυασμό από αισθητήρες αιχμής, όπως LiDAR, ραντάρ και κάμερες, για να παρέχει δυνατότητες αντίληψης περιβάλλοντος, σχεδιασμού, πρόβλεψης και αυτόματης οδήγησης.
Την ίδια ώρα, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος και επικεφαλής ανάπτυξης επαγγελματικών οχημάτων της Hyundai, Martin Zeilinger, επισημαίνει αναφορικά με τις τελευταίες εξελίξεις πως:  «Η Hyundai Motor δίνει το παράδειγμα της ενεργειακής μετάβασης με τις προηγμένες τεχνολογίες κυψελών καυσίμου που διαθέτουμε. Προσθέτοντας αυτόνομες δυνατότητες στο πρώτο μαζικά παραγόμενο στον κόσμο φορτηγό μας με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, το XCIENT Fuel Cell, η Hyundai ανυπομονεί να προσφέρει στους στόλους και τους φορείς εκμετάλλευσης οχημάτων πρόσθετες λύσεις που ενισχύουν την οδική ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των εμπορευματικών μεταφορών χάρη στην κορυφαία στον κλάδο τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της Plus».
 

Αποδίδει 469 άλογα, με μέγιστη ροπή 2.237 Nm

Το υδρογονοκίνητο φορτηγό XCIENT Fuel Cell παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2020, ενώ μέχρι σήμερα έχει πραγματοποιήσει εμπορευματικές μεταφορές σε οκτώ χώρες παγκοσμίως.
Με ισχύ στους 469 ίππους και μέγιστη ροπή 2.237 Nm, το 6Χ4 όχημα «φιλοξενεί» δυο κυψέλες καυσίμου υδρογόνου των 90 kW και έναν ηλεκτροκινητήρα των 350 kW.
Ο COO και συνιδρυτής της Plus, Shawn Kerrigan, τόνισε πως: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Hyundai Motor Company σε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία για τη δημιουργία πιο βιώσιμων και ασφαλών επιλογών μεταφοράς. Ένα μέλλον απαλλαγμένο από τις εκπομπές άνθρακα με αυτόνομα ηλεκτρικά φορτηγά με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου που βελτιώνουν επίσης την ασφάλεια και την αποδοτικότητα, είναι ένα μέλλον που η Plus είναι υπερήφανη που υποστηρίζει με την πρωτοποριακή τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης που διαθέτουμε».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »