ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!

(19/3/2025)
Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!

Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!

Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!

Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!

Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!

Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!

Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!

  • Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!
  • Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!
  • Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!
  • Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!
  • Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!
  • Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!
  • Το Mercedes-Benz eIntouro διακρίνεται (και) σε ακραίες συνθήκες!

Τα δυο ηλεκτρικά λεωφορεία της Daimler Buses δοκιμάστηκαν στις πιο ακραίες θερμοκρασίες του Αρκτικού Κύκλου.
Διαχείριση ενέργειας, φόρτιση, σύστημα μετάδοσης κίνησης & πέδηση τα στοιχεία που αξιολογήθηκαν.
Η διαδρομή υπολογίστηκε στα 3.000 χλμ. από το Neu-Ulm στη Φινλανδία (και πίσω).
Το όχημα διατίθεται σε δυο μήκη και «φιλοξενεί» από 50 έως 63 επιβάτες.
Πρόκειται για το πρώτο ευρωπαϊκό λεωφορείο που οι ενημερώσεις του πραγματοποιούνται over-the-air χωρίς συνεργείο.

Τα δυο ηλεκτρικά λεωφορεία της Daimler Buses δοκιμάστηκαν στις πιο ακραίες θερμοκρασίες του Αρκτικού Κύκλου

Δυο ηλεκτροκίνητα λεωφορεία Mercedes-Benz eIntouro κλήθηκαν να δώσουν τα διαπιστευτήριά τους σε ακραίες καιρικές συνθήκες και, όπως αποδείχτηκε, η ομάδα Ανάπτυξης & Δοκιμών της εταιρείας έχει κάμποσους λόγους για να πανηγυρίζει.
Να ξεκινήσουμε όμως από τα βασικά… Οι εταιρείες λεωφορείων, ως γνωστόν, στην παρούσα φάση δοκιμάζουν τα ηλεκτρικά τους οχήματα σε συνθήκες αντίστοιχες με εκείνες των πετρελαιοκίνητων. Ο λόγος; Ακόμα και στις πιο απαιτητικές καιρικές συνθήκες, όπως το κρύο, ο πάγος και το χιόνι, τα εν λόγω οχήματα πρέπει αποδεδειγμένα να εκτελούν αξιόπιστα τη δουλειά τους.
Υπό αυτό το πρίσμα, λοιπόν, οι τρέχουσες χειμερινές δοκιμές των δύο οχημάτων Mercedes-Benz eIntouro στο Rovaniemi της Φινλανδίας αποδείχθηκαν ιδιαίτερα κομβικές, μιας και τα λεωφορεία αντιμετώπισαν ακραία κλιματολογικά φαινόμενα, όπως π.χ. χιονισμένα & παγωμένα οδοστρώματα, τσουχτερούς ανέμους και θερμοκρασίες έως και -30 βαθμούς.
Αξίζει δε να τονιστεί εδώ πως όλοι οι νέοι τύποι λεωφορείων της Daimler Buses υποβάλλονται σε εκτεταμένο πρόγραμμα δοκιμών πριν από την έναρξη της σειριακής παραγωγής τους, όπως: δοκιμές ασφαλείας, δοκιμές φορτίου, αλλά και δοκιμές οδηγού σε συνθήκες είτε ακραίας ζέστης είτε ακραίου κρύου.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>