Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το Mercedes GenH2 έκανε 1000 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ υδρογόνο

Κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού, δύο δεξαμενές 40 κιλών γέμισαν με υγρό υδρογόνο θερμοκρασίας -253 βαθμών Κελσίου.

Κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού, δύο δεξαμενές 40 κιλών γέμισαν με υγρό υδρογόνο θερμοκρασίας -253 βαθμών Κελσίου.

  • Το Mercedes GenH2 έκανε 1000 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ υδρογόνο
  • Κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού, δύο δεξαμενές 40 κιλών γέμισαν με υγρό υδρογόνο θερμοκρασίας -253 βαθμών Κελσίου.

Το Mercedes GenH2 έκανε 1000 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ υδρογόνο

2.912 Επισκέψεις στο άρθρο

- Αυτονομία 1.047km για το φορτηγό υδρογόνου
- Με δεξαμενές 40kg υγρού υδρογόνου
- Σε δοκιμές πραγματικής χρήσης με φορτίο μεικτό βάρος 40t.
- Σύντομα θα προωθηθεί στο στάδιο μαζικής παραγωγής!

Το ταξίδι των 1000 χιλιομέτρων

Το πειραματικό φορτηγό της Mercedes Benz, το GenH2, είναι μια πλατφόρμα δοκιμής για την τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η λειτουργία τους βασίζεται όχι στην καύση ορυκτών καυσίμων, ή υδρογόνου, αλλά στην χημική ένωση υδρογόνου και οξυγόνου, η οποία έχει ως αποτέλεσμα το τελικό κατάλοιπο να είναι…. νερό. Το αποτέλεσμα είναι η επίτευξη υψηλών ποσοστών αποδοτικότητας, καθαρότερων μετακινήσεων και ικανοποιητικών επιδόσεων. Παράλληλα, επιτρέπει τον εύκολο και γρήγορο ανεφοδιασμό, σε αντίθεση με ένα ηλεκτρικό όχημα που χρειάζεται συχνές και χρονοβόρες στάσεις για φόρτιση.
 
Το GenH2 ξεκίνησε το ταξίδι του το απόγευμα της Δευτέρας, 25 Σεπτεμβρίου, 2023 από την Ρηνανία-Παλατινάτο. Μετέφερε 40 τόνους φορτίο ενώ βγήκε σε πραγματικούς δρόμους και οδηγήθηκε υπό πραγματικές συνθήκες. Το φορτηγό κατάφερε να φτάσει στον προορισμό του, στο Βερολίνο, μία μέρα αργότερα, το πρωί της  χωρίς να έχει κάψει ορυκτά καύσιμα και χωρίς να έχει εκπέμψει διοξείδιο του άνθρακα στη διαδρομή.
 
Πριν την έναρξη της δοκιμής, το GenH2 γέμισε με υγρό υδρογόνο από ανανεώσιμες πηγές (πιο συγκεκριμένα βιομεθάνιο). Κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού, δύο δεξαμενές 40 κιλών γέμισαν με υγρό υδρογόνο θερμοκρασίας -253 βαθμών Κελσίου. Προτιμήθηκε το υγρό υδρογόνο λόγω της πολύ μεγαλύτερης συγκέντρωσης ενέργειας σε σχέση με το αέριο υδρογόνο. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να μεταφερθεί μεγαλύτερη ποσότητα και μπορεί να συγκριθεί άμεσα με την απόδοση ενός συμβατικού φορτηγού με κινητήρα ντίζελ.

Στόχος η διπλή παραγωγή οχημάτων

Η Daimler Truck θέλει να βάλει στην παραγωγή οχήματα που έχουν ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα είναι ιδανικά για την διανομή φορτίων, ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις. Όμως η υδρογονοκίνηση επιτρέπει πιο ελεύθερο προγραμματισμό σε σχέση με ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρίες, ενώ οχήματα εξοπλισμένα με κυψέλες υδρογόνου μπορούν να μεταφέρουν πολύ μεγαλύτερα φορτία.

Η Daimler Truck πιστεύει ότι η γρήγορη και οικονομική κάλυψη του συνόλου των αναγκών ενέργειας για τις μεταφορές μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την υιοθέτηση και των δύο τεχνολογιών.
 
Εσύ τι πιστεύεις; Είναι το υδρογόνο το μέλλον των μεταφορών;


Κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού, δύο δεξαμενές 40 κιλών γέμισαν με υγρό υδρογόνο θερμοκρασίας -253 βαθμών Κελσίου.

Κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού, δύο δεξαμενές 40 κιλών γέμισαν με υγρό υδρογόνο θερμοκρασίας -253 βαθμών Κελσίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »