Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το VW T1.

    1η γενιά: «T1» από το 1950 έως 1967

    19.634 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2020)

    Στις 11 Νοεμβρίου του 1949, η VW παρουσίασε για πρώτα φορά ένα πρωτότυπο επαγγελματικό όχημα με κλειστό χώρο φόρτωσης (Van) χωρίς ωστόσο να έχει καταλήξει σε κάποιο όνομα για αυτό. Η ονομασία «Bully» είχε επιλεγεί μεταξύ των επικρατέστερων ωστόσο, δεδομένου ότι ήταν καταχωρημένη τελικά για κάποιο άλλο προϊόν, τελικά αποφασίστηκε να τροποποιηθεί σε «Bulli» αν και τελικά το συγκεκριμένο όνομα κατοχυρώθηκε επίσημα από την εταιρεία… μόλις το 2007!
    Ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων του Τ1 προέρχονταν από το Beetle ωστόσο, το αμάξωμα ήταν μια εντελώς νέα ιδέα και με δεδομένο ότι μπορούσε να υποστηρίξει φορτία βάρους έως και 750 κιλών, γνώρισε άμεσα την επιτυχία.
    Εκτός από τις εκδόσεις Van, το T1 λανσαρίστηκε και σε επιβατικές -8θέσιες- εκδόσεις ενώ η πιο… θρυλική έκδοση του, το «Micro Bus De Luxe» που έγινε γνωστότερο και με το παρατσούκλι «Samba Bus» ακολούθησε το 1951. Αναφερόμαστε φυσικά στην πασίγνωστη επιβατική έκδοση του μοντέλου, με το διπλό παρμπρίζ και τις εκτεταμένες γυάλινες επιφάνειες. Σε συνεργασία με την εταιρεία Westfalia, το Bully μετατράπηκε ακόμη και σε «Camping box» ενώ από το 1956, η παραγωγή του μεταφέρθηκε στο νέο εργοστάσιο του Ανοβέρου. Από το 1957 ξεκίνησε να παράγεται και στην Βραζιλία ενώ, μέχρι το 1967, όταν και λανσαρίστηκε η δεύτερη γενιά του, το Τ1 κατέγραψε περίπου 1,9 εκ. πωλήσεις!
     
     

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)