Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To VW T4.

    4η γενιά: «Τ4» από το 1990 έως 2003

    19.536 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2020)

    Με το λανσάρισμα του VW T4 οι τεχνολογικές αναβαθμίσεις του μοντέλου ήταν κυριολεκτικά… σαρωτικές. Η σημαντικότερη εξ αυτών αφορούσε τη μεταφορά τόσο του κινητήρα όσο και της μετάδοσης της κίνησης στο εμπρός μέρος. Το γεγονός αυτό επέφερε και σημαντικές αλλαγές σε όλη τη δομή του οχήματος, επηρεάζοντας τη σχεδίαση, την ανάρτηση, τον τύπο των κινητήρων και φυσικά τους διαθέσιμους στο εσωτερικό χώρους.
    Ακόμη και η νέα ανεξάρτητη ανάρτηση για τον πίσω άξονα, σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης «Synchro» δεν επηρέασαν σημαντικά τον ωφέλιμο χώρο φόρτωσης, δεδομένου ότι πλέον δεν εδράζονταν εκεί ο κινητήρας του οχήματος. Η αλλαγή του πλαισίου, επέφερε επίσης σημαντική βελτίωση στην οδική συμπεριφορά του Τ4 σε σχέση με τους προκατόχους του ενώ, η αύξηση του μήκους του αμαξώματος και του μεταξονίου, διασφάλιζε επαρκή χώρο για την υιοθέτηση εγκάρσια τοποθετημένων, 4κύλινδρων και 5κύλινδρων, μηχανικών συνόλων.
    Παράλληλα, η VW ήταν πλέον σε θέση να προσφέρει το Τ4 σε εκδόσεις με δύο μήκη μεταξονίου. Κατά τη διάρκεια του 1996, το Τ4 δέχθηκε ένα εκτεταμένο πακέτο αναβαθμίσεων (facelift), υιοθετώντας μεταξύ άλλων για πρώτη φορά τους 5κύλινδρους πετρελαιοκινητήρες «TDI» (Turbo Direct Injection).
    Συνολικά, μέχρι την… απόσυρση του το 2003, περίπου 1,9 εκ. Τ4 κατασκευάστηκαν.
     
     

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)