Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Κινούμενα με πλήρες φορτίο, τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα ελαφρά επαγγελματικά εμφανίζουν 50% μείωση της μέγιστης αυτονομίας τους σε σχέση με το αν κινούνταν άφορτα.

To φορτίο επηρεάζει την αυτονομία

2.665 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2016)

Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, η κίνηση με πλήρες φορτίο επηρεάζει σημαντικά τη μέγιστη αυτονομία ενός ελαφρού επαγγελματικού ωστόσο, στην περίπτωση των ηλεκτροκίνητων, οι απώλειες είναι σημαντικά μεγαλύτερες.

Όπως μπορεί εύκολα να αντιληφθεί κανείς, η κίνηση με ένα πλήρως φορτωμένο όχημα επηρεάζει σημαντικά τη μέση κατανάλωση καυσίμου του και φυσικά, τη μέγιστη αυτονομία που μπορεί να διανύσει μεταξύ των ανεφοδιασμών με καύσιμο.
Σύμφωνα με τις σχετικές μετρήσεις της εταιρείας leasing «Arval», για τα πετρελαιοκίνητα ελαφρά επαγγελματικά, κατά μέσο όρο η κίνηση με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο μειώνει τη μέγιστη αυτονομία ενός οχήματος κατά 35% περίπου.
Ωστόσο, με βάση πρόσφατη έρευνα της εταιρείας, οι απώλειες για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα είναι σημαντικά υψηλότερες.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποίησε πολλαπλές δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες χρήσης σε τέτοιου είδους οχήματα, που κινούνταν με ταχύτητες από 50 – 110 χλμ./ώρα (με πλήρες φορτίο).
Τα αποτελέσματα έδειξαν πως μετά από μια διαδρομή περίπου 55 χλμ., τα εν λόγω οχήματα είχαν κατανάλωση το 85% της συνολικής χωρητικότητας των μπαταριών τους σε ενέργεια, έναντι του 45% που θα είχαν καταναλώσει αν κινούνταν χωρίς φορτίο.
Αυτό συνεπάγεται πως οι… απώλειες στη μέγιστη αυτονομία είναι αυξημένες κατά 50% έναντι 35% που παρατηρείται σε αντίστοιχες περιπτώσεις για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα.