Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το λεωφορείο των Τούρκων διασχίζει τούνελ… από μόνο του!

Το λεωφορείο των Τούρκων διασχίζει τούνελ… από μόνο του!

Το λεωφορείο των Τούρκων διασχίζει τούνελ… από μόνο του!

  • Το λεωφορείο των Τούρκων διασχίζει τούνελ… από μόνο του!
  • Το λεωφορείο των Τούρκων διασχίζει τούνελ… από μόνο του!
  • Το λεωφορείο των Τούρκων διασχίζει τούνελ… από μόνο του!

Το λεωφορείο των Τούρκων διασχίζει τούνελ… από μόνο του!

1.695 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2024)

- Το κατασκευάζει η Karsan, η τουρκική εταιρεία παραγωγής λεωφορείων
- Διέσχισε ένα τούνελ 800 μέτρων χωρίς την παρέμβαση οδηγού
- Οι σήραγγες ήταν παραδοσιακά εμπόδιο για τα αυτόνομα οχήματα (δεν επικοινωνούσαν σωστά τα συστήματα μεταξύ τους)

Το κατασκευάζει η Karsan, η τουρκική εταιρεία παραγωγής λεωφορείων

Η Karsan βρίσκεται στην τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία από το 1967 και κατασκευάζει από την ίδρυσή της σε σύγχρονες εγκαταστάσεις επαγγελματικά οχήματα. Η Karsan παράγει επαγγελματικά οχήματα από το 1981 και το εργοστάσιό της στην Bursa Hasanağa έχει τη δυνατότητα παραγωγής περίπου είκοσι χιλιάδων οχημάτων ετησίως. Το εργοστάσιο Hasanağa, έχει σχεδιαστεί με την ευελιξία να παράγει όλους τους τύπους οχημάτων, από επιβατικά αυτοκίνητα έως βαρέα φορτηγά, από minivan έως λεωφορεία.

Διέσχισε ένα τούνελ 800 μέτρων χωρίς την παρέμβαση οδηγού

Το Karsan Autonomous e-ATAK, είναι ένα λεωφορείο που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την ADASTEC, ξεχωρίζει για την ικανότητά του να περνά μέσα από σήραγγες χάρη στην αυτόνομη χαρτογράφηση διαδρομής. Μάλιστα το Autonomous e-ATAK είναι το πρώτο και μοναδικό αυτοκινούμενο όχημα δημόσιων μεταφορών στην Ευρώπη που μπορεί να προχωράει με ασφάλεια μέσα σε σήραγγες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Οι σήραγγες ήταν παραδοσιακά εμπόδιο για τα αυτόνομα οχήματα (δεν επικοινωνούσαν σωστά τα συστήματα μεταξύ τους)

Οι σήραγγες είναι παραδοσιακά μια από τις πιο δύσκολες δοκιμασίες για τα αυτόνομα οχήματα που ανιχνεύουν το περιβάλλον τους με διάφορους αισθητήρες. Και αυτό γιατί οι σήραγγες είναι απομονωμένες από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας ή τα σήματα GPS. Τα αυτοκινούμενα αυτοκίνητα δυσκολεύονται να συλλέξουν ακριβή και αξιόπιστα δεδομένα ενώ βρίσκονται σε σήραγγες.
 
Δεδομένου ότι ένα όχημα που διέρχεται από μια σήραγγα δεν μπορεί να επικοινωνήσει με το δορυφόρο, χάνει τη θέση του. Όταν το αυτοκινούμενο όχημα δεν μπορεί να βρει τη θέση του σε μια σήραγγα, δεν μπορεί να κινηθεί αυτόνομα. Το Karsan Autonomous e-ATAK είναι ικανό να πλοηγείται μόνο του σε σήραγγες χάρη στην αυτόνομη χαρτογράφηση διαδρομής και ξεχωρίζει ως το πρώτο και μοναδικό αυτοκινούμενο όχημα που μπορεί να περάσει μέσα από σήραγγα στην Ευρώπη.