Η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες και αρκετά στοιχεία αναφορικά με τη νέα -5η- γενιά του Caddy.

Ριζικά τροποποιημένη η εξωτερική σχεδίαση του αμαξώματος, έχει π.χ. να επιδείξει νέα φωτιστικά σώματα εμπρός – πίσω την ίδια στιγμή που…

… το «Innovision Cockpit» στο εσωτερικό του οχήματος δημιουργεί ένα πλήρως «ψηφιακό» περιβάλλον εργασίας για τον οδηγό.

Το νέο Volkswagen Caddy 5ης γενιάς!

Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα παρουσίασε τις πρώτες επίσημες εικόνες και στοιχεία για τη 5η γενιά του Caddy που φαντάζει πληρέστερο και πιο αποδοτικό από ποτέ!

 
Όπως είχαμε δημοσιεύσει και πρόσφατα, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση των πρώτων εικόνων και στοιχείων αναφορικά με τη νέα γενιά του Caddy που υπολογίζεται πως θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία στις διάφορες αγορές της ΕΕ προς το τέλος του τρέχοντος έτους έως τις αρχές του 2021.
Μια από τις ειδοποιούς διαφορές του νέου Caddy σε σχέση με τον προκάτοχο του είναι η υιοθέτηση της νέας πλατφόρμας «Modular Transverse Matrix» (MQB), γεγονός που έχει επιφέρει ριζικές τροποποιήσεις σε όλους τους τομείς του οχήματος, πέραν φυσικά των διαστάσεων και της σχεδίασης του.
 
Με στόχο –φυσικά- την κορυφή!
Με συνολικές πωλήσεις που υπερβαίνουν τα 3,0 εκ. οχήματα σε παγκόσμιο επίπεδο, το VW Caddy συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο επιτυχημένων εκπροσώπων τόσο της κατηγορίας του όσο και της γκάμας ελαφρών επαγγελματικών της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σύμφωνα με τις σχετικές δηλώσεις των υπευθύνων της μάρκας, η νέα γενιά του Caddy πραγματοποιεί «… ένα τεράστιο άλμα προς το μέλλον…» δεδομένου ότι, η νέα πλατφόρμα «MQB» επιτρέπει την υιοθέτηση πολλαπλών τεχνολογικών καινοτομιών όπως π.χ. τα 19 συνολικά νέα ή βελτιωμένα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού, αναβαθμίζοντας τόσο την άνεση όσο και της ασφάλεια που το όχημα προσφέρει.
Την ίδια στιγμή, έχει τροποποιηθεί σημαντικά και η εξωτερική σχεδίαση του οχήματος με τις διαστάσεις των δύο εκδόσεων (κανονική και Maxi) να είναι ελαφρώς αυξημένες, γεγονός που ωστόσο δεν γίνεται αντιληπτό οπτικά, χάρη στην τροποποιημένη σχεδίαση.
Πιο συγκεκριμένα, η εικόνα του νέου Caddy αποπνέει έντονο δυναμισμό, ενώ την ίδια στιγμή έχει μειωθεί ο αεροδυναμικός συντελεστής του οχήματος από το 0,33 στο 0,30, μια εξαιρετική επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Εκτός της τροποποιημένης μάσκας, νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα (εμπρός / πίσω) καθώς και οι προφυλακτήρες ενώ, σε ότι αφορά στις επιβατικές εκδόσεις, θα είναι διαθέσιμη και η μεγαλύτερη –σε εμβαδό- ηλιοροφή σε όχημα της κατηγορίας του (1,4 τ.μ. και εκτείνεται μέχρι τη 2η σειρά καθισμάτων). Παράλληλα, η VW έχει εξελίξει νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου έως και 18 ιντσών, που θα είναι διαθέσιμες στις διάφορες εκδόσεις του νέου Caddy.
Παράλληλα, για πρώτη φορά στον εξοπλισμό του νέου Caddy θα συγκαταλέγονται στοιχεία όπως η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη λειτουργία τόσο των πλευρικών (συρόμενων) όσο και της πίσω θύρας, σύστημα εισόδου και εκκίνησης του κινητήρα χωρίς τη χρήση κλειδιού («Keyless Access» ή αν προτιμάτε «Kessy» για συντομία) κ.ά.
 
Βελτιωμένο εσωτερικό και αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες
 
Οι επιβατικές εκδόσεις του Caddy θα είναι διαθέσιμες σε τρία επίπεδα εξοπλισμού («Caddy», «Life» και «Style»). Αντίστοιχα, λόγω των αυξημένων διαστάσεων τους, οι επαγγελματικές εκδόσεις («Caddy Cargo») με το μακρύ μεταξόνιο («Maxi») θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν στο εσωτερικό τους έως και δύο παλέτες ευρωπαϊκών προδιαγραφών, με την εταιρεία να ανακοινώνει πως, σε κάθε περίπτωση, η κάθε μια εξοπλιστική έκδοση των Caddy και Caddy Cargo, είναι πληρέστερη από ποτέ άλλοτε.
Εκτός των επανασχεδιασμένων καθισμάτων σε όλες τις σειρές, το νέο Caddy έχει να επιδείξει και εντελώς νέα σχεδίαση εσωτερικού. Με τον όρο «Digital Cockpit», το νέο Caddy υιοθετεί πλέον μια νέα –πλήρως ψηφιακή- μορφή σε ότι αφορά στον πίνακα οργάνων ενώ και το τιμόνι θα φέρει ανανεωμένα χειριστήρια που ουσιαστικά είναι… ψηφιακά και μπορούν να ελεγχθούν με το απαλό άγγιγμα του οδηγού. Την ίδια στιγμή, νέα προηγμένα συστήματα πολυμέσων που συνοδεύονται από οθόνες αφής 6,5 ή 10 ιντσών, σε συνδυασμό με τον πίνακα οργάνων «Digital Cockpit», δημιουργούν ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον πληροφόρησης του οδηγού και ελέγχουν των διαφόρων λειτουργιών του οχήματος, το οποίο η Volkswagen αναφέρει ως «Innovision Cockpit».
 
Νέοι κινητήρες με «ενισχυμένο» σύστημα ελέγχου των ρύπων και πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες
 
Από τα 19 συνολικά νέα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού που απαντώνται στο νέο Caddy, τα έξι παρουσιάζονται για πρώτη φορά και μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τα Travel Assist, Trailer Assist, Side Assist, Rear Traffic Alert κ.ά.
Την ίδια στιγμή, η γκάμα των κινητήρων του νέου Caddy έχει αναβαθμιστεί κάθετα.
Σε ότι αφορά στους πετρελαιοκινητήρες, τα νέα -4κύλινδρα- σύνολα «TDI» θα είναι διαθέσιμα σε εκδόσεις με ισχύ 75 - 122 ίππων και φέρουν ειδικό –διπλό- σύστημα καταλυτικών μετατροπέων με διαδικασία «SCR» (Selective Catalytic Reduction) που μειώνει δραστικά ρύπους όπου τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σχέση με το παρελθόν.
Παράλληλα θα είναι διαθέσιμοί, τόσο ένας βενζινοκινητήρας TSI με απόδοση 116 ίππων όσο και ένα μηχανικό σύνολο TGI με καύσιμο το φυσικό αέριο.
Στη σχετική ανακοίνωση, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα αναφέρει πως η προβλεπόμενη κατανάλωση της νέας γενιάς του Caddy θα είναι μειωμένη έως και κατά 12%(!) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο ωστόσο, τα πρώτα επιβεβαιωμένα… δείγματα γραφής θα ανακοινωθούν στις αρχές του Ιουλίου του 2020.
 
 

 

ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Volkswagen - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ