Η Volkswagen κάνει το επόμενο βήμα στην ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων για χρήση σε υπηρεσίες κινητικότητας και μεταφορών στα επαγγελματικά της οχήματα, με ένα ID.Buzz να πραγματοποιεί τις πρώτες δοκιμές αυτόνομης οδήγησης με επιβάτες στο Μόναχο.
Αυτόνομο σύστημα οδήγησης από τη Mobileye
Το
πλήρως ηλεκτρικό VW ID.Buzz προσφέρει τεχνολογία μαζικής παραγωγής και είναι επίσης εξοπλισμένο με σύστημα αυτόνομης οδήγησης της γνωστής εταιρείας τεχνολογίας Mobileye. Ο αυξανόμενος δοκιμαστικός στόλος συλλέγει δεδομένα για τα χιλιόμετρα που διανύονται σε διάφορα σενάρια οδήγησης. Σε κάθε ένα από τα οχήματα – τα οποία ταξινομούνται ως οχήματα επιπέδου 4 σύμφωνα με το πρώτυπο SAE – είναι εξοπλισμένα με κάμερες, ραντάρ και τεχνολογία Lidar. Κατά τη φάση της δοκιμής, όλα τα οχήματα είναι κατειλημμένα από επιβλέποντες ανθρώπινους οδηγούς ανά πάσα στιγμή. Να σημειωθεί πως το μοντέλο μεγάλης χωρητικότητας προσφέρει χώρο για τέσσερις επιβάτες και μπορεί να παραχθεί σε μεγάλες ποσότητες μόλις είναι έτοιμο, προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες απαιτήσεις κινητικότητας και μεταφοράς.
Η VW θα εισχωρήσει στην αγορά υπηρεσιών κινητικότητας ως πάροχος
Η θυγατρική του Ομίλου
MOIA κυκλοφορεί στην αγορά ως
πάροχος υπηρεσιών κινητικότητας από το 2019 και έχει μεταφέρει περισσότερους από 8,5 εκατομμύρια επιβάτες μέχρι σήμερα. Το
MOIA συνεισφέρει επίσης τα δεδομένα του στο καθημερινό έργο ανάπτυξης. Από την άλλη, η έναρξη του προγράμματος δοκιμών στο Τέξας στο
Volkswagen Group of America (VWGoA) σηματοδοτεί μια περαιτέρω ώθηση για την παγκόσμια έρευνα και ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων του Ομίλου Volkswagen. Η VWGoA θα ηγηθεί της στρατηγικής και της επιχειρηματικής ανάπτυξης στις ΗΠΑ και έχει ιδρύσει μια θυγατρική που ονομάζεται Volkswagen ADMT, LLC για να υποστηρίξει την ανάπτυξη του προγράμματος αυτόνομων οχημάτων της με ομάδες στο Belmont της Καλιφόρνια και στο Austin του Τέξας.
Σε αντίθεση με τη Γερμανία, όπου το
MOIA θα είναι το πρώτο που θα χρησιμοποιήσει
αυτόνομα οχήματα, η Volkswagen δεν θα λειτουργεί η ίδια υπηρεσίες αυτόνομης οδήγησης στις ΗΠΑ στο μέλλον. Αντίθετα, αυτό θα γίνει από εξωτερικές εταιρείες από τον τομέα της κινητικότητας και των μεταφορών