Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Volkswagen: Πλήρως αυτόνομο ID. Buzz για μεταφορές μέσα στο 2026

Volkswagen: Πλήρως αυτόνομο ID. Buzz για μεταφορές μέσα στο 2026

3.776 Επισκέψεις στο άρθρο

- Η VW έκλεισε συμφωνία με την Mobileye Global Inc για την επίτευξη του στόχου
- Θέλουν να έχει σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4
- Θα έχει 13 κάμερες, 9 μονάδες lidar και 5 ραντάρ
- Θα είναι το πρώτο αυτόνομο όχημα σε μεγάλη κλίμακα παραγωγής, λέει υψηλόβαθμο στέλεχος

Η VW έκλεισε συμφωνία με την Mobileye Global Inc για την επίτευξη του στόχου

Ύστερα από εκτεταμένες πιλοτικές δοκιμές σε δρόμους της Γερμανίας και των ΗΠΑ, η Volkswagen είναι έτοιμη να παρουσιάσει ένα Volkswagen ID. Buzz με επίπεδο 4 αυτόνομης οδήγησης. Η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε συμφωνία με την ισραηλινή εταιρεία τεχνολογίας Mobileye Global Inc. που θα προμηθεύσει την VW με λογισμικό, εξαρτήματα και ψηφιακούς χάρτες που θα κάνουν την παραγωγή του εν λόγω μοντέλου εφικτή.

Θέλουν να έχει σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4

Το κύριο μέρος της συμφωνίας αφορά την χρήση ενός συστήματος αυτόνομης οδήγησης ονόματι «SDS» της Mobileye, για την ειδική έκδοση ID. Buzz 2, το οποίο βρίσκεται στα σκαριά από το 2021. Θα έχει δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 που σημαίνει ότι το van θα μπορεί να κινείται μόνο του, σε καθορισμένες διαδρομές εντός πόλης. (Δείτε εδώ πως λειτουργούν τα επίπεδα αυτόνομης οδήγησης).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Θα έχει 13 κάμερες, 9 μονάδες lidar και 5 ραντάρ

Το σύστημα SDS αποτελείτε από 2 υπολογιστές υψηλών προδιαγραφών και αρκετά πολύπλοκα λογισμικά συστήματα. Για την λειτουργία του χρησιμοποιούνται 13 κάμερες, 9 μονάδες lidar και 5 ραντάρ. Χρειάζεται να είναι διαρκώς συνδεδεμένο στο διαδίκτυο για να δέχεται σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της κυκλοφορίας, την ασφάλεια. κλπ.

Θα είναι το πρώτο αυτόνομο όχημα σε μεγάλη κλίμακα παραγωγής, λέει υψηλόβαθμο στέλεχος

«Για να κυκλοφορήσουν αυτόνομα μικρά-λεωφορεία στον δρόμο, σε μεγάλες ποσότητες, απαιτείται συνεργασία με ισχυρούς εταίρους», δήλωσε υψηλόβαθμο στέλεχος του τομέα της Volkswagen για επαγγελματικά οχήματα, Christian Senger. «Ετοιμάζουμε το πρώτο πλήρως αυτόνομο όχημα παραγωγής σε μεγάλη κλίματα, χρησιμοποιώντας το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Mobileye», συνέχισε. Στόχος της Volkswagen είναι να βγάλει στον δρόμο το αμιγώς ηλεκτρικό ID. Buzz με σύστημα αυτόνομης οδήγησης, για να χρησιμοποιηθεί στις συγκοινωνίες, το 2026.