Η ZF κάνει το ντεμπούτο της τεχνολογίας ReAX, το ηλεκτρικό τιμόνι χωρίς υδραυλικά, με σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας OnTraX Lane Keeping Assist για φορτηγά της PACCAR.
Ντεμπούτο στα φορτηγά της Kenworth και Peterbilt
Η ZF ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει να εξοπλίζει τα φορτηγά της Kenworth και Peterbilt με την τεχνολογία OnTraX Lane Keeping Assist από το 2023 - η πρώτη φορά που η τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού της ZF θα είναι διαθέσιμη σε πλατφόρμα επαγγελματικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική.
«Τεχνολογία που μπορεί να βοηθήσει να γίνουν οι δρόμοι ασφαλέστεροι»
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με έναν παγκόσμιο ηγέτη όπως η PACCAR για να ενσωματώσουμε αυτήν την κρίσιμη τεχνολογία ασφάλειας στη νεότερη πλατφόρμα φορτηγών τους», δήλωσε ο Julien Plenchette, Senior Vice President, Americas με το τμήμαCommercial Vehicle Solutionsτης ZF. «Συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε στενά με τους πελάτες μας στα επαγγελματικά οχήματα για να παρέχουμε τεχνολογία ADAS που μπορεί να βοηθήσει να γίνουν οι δρόμοι ασφαλέστεροι για όλους τους ταξιδιώτες».
Σε επαναφέρει στη λωρίδα αν παρασυρθείς εκτός αυτής
Το σύστημα OnTraX ενεργοποιείται μόλις διαπιστώσει ότι το φορτηγό βρίσκεται εντός της λωρίδας του με ταχύτητα 65+ χλμ./ώρα. Κάτι τέτοιο γίνεται εφικτό χάρη στις κάμερες που κοιτούν προς τα εμπρός, «βλέποντας» τις άκρες μιας σηματοδοτημένης λωρίδας που επιτρέπουν την διατήρηση λωρίδας. Εάν ο τράκτορας αρχίσει να παρασύρεται από τη λωρίδα του χωρίς να ενεργοποιήσει το φλας, το σύστημα χρησιμοποιεί τους επεξεργαστές επί του οχήματος και στη συνέχεια, η προσαρμοζόμενη μονάδα διεύθυνσης ReAX προσαρμόζει τη ροπή διεύθυνσης και προσφέρει μια απαλή αντίστροφη διεύθυνση, σπρώχνοντας το φορτηγό πίσω στην κατάλληλη λωρίδα. Όταν το φλας είναι αναμμένο, ο οδηγός μπορεί να διασχίσει τη λωρίδα χωρίς παρέμβαση. Ωστόσο, το σύστημα είναι σχεδιασμένο ώστε να αναγνωρίζει τους κρίσιμους ελιγμούς, λόγω της ταχύτητας των χειροκίνητων κινήσεων στο τιμόνι του φορτηγού, και σταματά τη διόρθωση κατά την αποφυγή εμποδίων.