Πόσο καλό είναι το νέο Toyota Proace Max;
eTerron 9: Το νέο ηλεκτρικό Pick-Up της Maxus έρχεται στην Ευρώπη
To νέο φέρνει το ηλεκτρικό Van της Farizon στην αγορά;
Κορυφαίο («Πλατινένιο») σε ασφάλεια & υποβοήθηση του οδηγού
Όγκος φόρτωσης 6,7 – 12,6κ.μ. για φορτία έως 1,55t.!
Με ισχύ έως 272 άλογα & μεικτή αυτονομία έως 400+ χλμ.!
Η Farizon θα εκπροσωπείται στην Ελλάδα από την Maxx Auto (επιχειρηματική μονάδα της SEEAG που εκπροσωπεί τον Ομιλο Geely Holding στην ΕΕ), έδωσε μια… πρόγευση του νέου ηλεκτρικού της Van στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, του SuperVan, κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του –μεταξύ άλλων- στους εκπροσώπους του Τύπου.
Το νέο Farizon SV (SuperVan) ξεφεύγει αρκετά από τα όσα γνωρίζουμε για τα ηλεκτρικά Vans μέχρι στιγμής καθώς ουσιαστικά, πρόκειται για ένα μοντέλου που έχει δομηθεί αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητο, πάνω στην νέα πλατφόρμα «GΧΑΜ» που προορίζεται για χρήση σε ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.
Καινοτόμα στοιχεία όπως π.χ. η απουσία 2ης πλευρικής κολώνας αμαξώματος (μόνο η Renault PRO+ με στο σύστημα «OpenSesame» στο νέο Kangoo έχει παρουσιάσει κάτι τέτοιο), αλλά και ο ιδιαίτερα χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd: 0,29, όταν το Mercedes-Benz Sprinter βρίσκεται στο 0,32 και το νέο Crafter στο 0,33), σε συνδυασμό με τις πολλαπλές επιλογές ως την δυνατότητα τροποποίησης του αμαξώματος για πάσης φύσεως εφαρμογές, αποτελούν βασικά γνωρίσματα του νέου Farizon SV.
Προτού αναφερθούμε στα χαρακτηριστικά του νέου Farizon SV, καλό θα ήταν να αναφέρουμε πως, σε ότι αφορά στο επίπεδο του εξοπλισμού ασφάλειας με το οποίο το έχει «προικίσει» η εταιρεία, στις πιο πρόσφατες δοκιμές του Οργανισμού Euro NCAP, το SuperVan απέσπασε την «Πλατινένια» βαθμίδα αξιολόγησης (η κορυφαία δηλαδή), για την επάρκεια & την απόδοση των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού (ADAS).
Η ιδιαιτερότητα του νέου Farizon SV είναι πως ουσιαστικά προσφέρεται σε εκδόσεις που καλύπτουν τόσο την κατηγορία των Μεσαίων Vans (μήκος έως 5,5m) όσο και των Μεγάλων Vans.
Με μήκος αμαξώματος από τα 4,99 – 5,99m και τρεις επιλογές οροφής (1,98 – 2,5m), είναι σε θέση να υποστηρίξει στο εσωτερικό του φορτία με όγκο από 6,7 – 12,6κ.μ.
Την ίδια στιγμή, με το μεικτό βάρους του να ανέρχεται στους 3,5t. (4,0t. σε κάποιες εκδόσεις L3H3), είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία βάρους έως και 1,55t.(!) ή να έλξει trailer με φρένα βάρους έως 2,0t.
Έκδοση αμαξώματος | L1(H1-H2) | L2 (H2-H3) | L3H3 |
---|---|---|---|
Μήκος αμαξώματος (mm) | 4.990 | 5.490 | 5.995 |
Πλάτος αμαξώματος (mm) | 1.980 | 1.980 | 1.980 |
Ύψος αμαξώματος (mm) | 1.980 - 2.180 | 1.980 - 2.500 | 2.500 |
Μεταξόνιο (mm) | 3.100 | 3.600 | 3.850 |
Εμπρός πρόβολος (mm) | 830 | 830 | 830 |
Πίσω πρόβολος (mm) | 1.060 | 1.060 | 1.315 |
Κύκλος στροφής (m) | 12,2 | 14,0 | 14,7 |
Όγκος χώρου φόρτωσης (κ.μ.) | 6,7 - 7,7 | 8,0 - 10,9 | 12,6 |
Μεικτό βάρος (kg) | 3.500 | 3.500 | 3.500 - 4.000 |
Απόβαρο (kg) | 2.020 - 2.240 | 2.065 - 2.325 | 2.420 - 2.450 |
Ωφέλιμο φορτίο (kg) | 1.260 - 1.480 | 1.215 - 1.435 | 1.075 - 1.550 |
Ελκτική ικανότητα με φρένα (kg) | 2.000 | 2.000 | 1.500 - 2.000 |
Ελκτική ικανότητα χωρίς φρένα (kg) | 750 | 750 | 750 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr